.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • alfonsyna 10.06.2016
    Cóż, widzę, że jednak w pewnym sensie zaczynasz się czuć coraz bardziej "zadomowiona" w takiej formie twórczości - to dobrze, to jednak ciekawa odskocznia od prozy, wymaga zapewne nieco innego spojrzenia, innej wrażliwości, ale przez to daje też trochę inny rodzaj satysfakcji, jak przypuszczam. :)
    Ciekawie zbudowałaś cały wiersz wokół właściwie jednego słowa - "ostatni". Zwykle ludzie nie mają takiej tendencji do zastanawiania się, czy czasem ten dzień, który właśnie mija, nie jest ostatnim, czy jakieś nasze spotkanie z kimś bliskim nie okaże się ostatnim, czy wizyta w jakimś miejscu nie jest ostatnią... itd. Lecz z drugiej strony - to trochę łączy się z miłością i przywiązaniem wszelakim - chcemy zapamiętać każdą dobrą chwilę, jakby była ostatnią (nawet jeśli nie robimy tego z pełną wiedzą i świadomością), żebyśmy potem mogli powracać ku niej we wspomnieniach. Mam zatem nadzieję, że i ten wiersz Twoim ostatnim nie będzie, zostawiam zasłużoną 5. :)
  • Rasia 10.06.2016
    Dziękuję za taki miły komentarz i wysnutą przez Ciebie refleksję. Cieszę się, że jakoś mogłam do niej doprowadzić tymi paroma słowami. A czy udomowiona... raczej nie za bardzo - tym razem było prościej i czasem dobrze zmierzyć się z czymś nowym, ale wiersze to jednak nie ten mój mały skrawek świata ;)
  • Alicja 10.06.2016
    Zostało mi tylko powiedzieć, że jest super! Z pewnością powinnaś pisać wiersze :) Piąteczka
  • Rasia 10.06.2016
    Nie jestem co do tego taka pewna, ale dziękuję ;)
  • Marzycielka29 10.06.2016
    Ja zawsze twierdzę, że ja i pisanie wierszy, to koniec świata:D Tobie wychodzi to dobrze z sensem i przekazem. Nie ma masła maślanego, a wszystko brzni bardzo przyjemnie :). Ja ostatnio cierpię na zastój hehe i mam nadzięję, że Ty nie, bo zniecierpliwoscia czekam na nowe opowiadanie. 5
  • Rasia 10.06.2016
    Dla mnie też, dlatego robię to tak rzadko ;) Hm... może niekoniecznie cierpię na zastój, ale raczej pracuję teraz nad kilkoma tekstami, przez co nie mogę porządnie wziąć się za tę nową serię, ale myślę, że już niedługo. Dziękuję za odwiedziny, Marzycielko :) Za miłą opinię również.
  • Rasia 10.06.2016
    Dzięki za cztery, proszę jeszcze o uzasadnienie :)
  • Neurotyk 10.06.2016
    Wiersz :) Był już wcześniej? Tytuł?

    Poetycko, ładne metafory, no i pięknie :) 5
  • Rasia 10.06.2016
    Napisałam całkiem niedawno, ale z tego, co pamiętam, wtedy Cię nie było. Podeślę link, skoro Cię to zainteresowało, no i dziękuję :) http://www.opowi.pl/otarlam-sie-o-smierc-a17813/
  • To jak mówienie 'do jutra' osobie śmiertelnie chorej - wiesz, że każde spotkanie może być ostatnim, a jednocześnie wciąż masz nadzieję na następne.
    Wiersz ma w sobie bardzo dużo emocji, ale jest spokojny, bardzo dojrzały. Nie ma tu za dużo i nie ma za mało, brawo :)
  • Rasia 10.06.2016
    Ładnie uchwyciłaś to w jednym zdaniu, dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się spodobał, że tak przychylnie się o nim wypowiedziałaś :)
  • Billie 10.06.2016
    Przepiękny :) Co do tego mocnego bodźca... to się czuje, bo wiersz skrywa emocje, a jednocześnie taki spokój i opanowanie. Podczas czytania wyobrażałam sobie, jak poszczególne wersy układały się w twojej głowie, by stworzyć całość. Bardzo mi się spodobał. Wyczuwalna niepewność i obawy. Zostawiam Ci 5 :)
  • Rasia 10.06.2016
    Trochę szerzej się uśmiechnęłam, kiedy napomniałaś, że wyobrażałaś sobie, co dzieje się w mojej głowie podczas pisania. Chyba pod tym względem jeszcze nikt tego nie robił, a przynajmniej się do tego nie przyznał ;) Dziękuję bardzo, cieszę się, że dostrzegłaś tutaj te emocje :)
  • KarolaKorman 13.06.2016
    Obawa przed ostatnim jest oznaką ... miłości, pięknie to opisałaś, 5 )
  • Rasia 13.06.2016
    Dziękuję, cieszę się, że tak miło odebrałaś ten wiersz :)
  • candy 13.06.2016
    A ty śpisz spokojnie
    Z głową we wspomnieniach - piękny fragment :) końcówka skłania do chwilowego zatrzymania się i pomyślenia nad tą ostatecznością, czegokolwiek by nie dotyczyła. 5 :)
  • Rasia 13.06.2016
    Myślę, że pod koniec powinna się nasuwać zwłaszcza jedna refleksja. Dziękuję, że zajrzałaś i cieszę się, że Ci się podoba :)
  • Prometeusz 13.06.2016
    Jestem pod wrażeniem. Masz niesamowite pióro ;) Świetnie przekazujesz emocje. 5 :)
  • Rasia 13.06.2016
    Dziękuję, bardzo mi miło - i z powodu opinii, i Twoich odwiedzin :)
  • Angela 21.06.2016
    Wiersz trafił do mnie, a moja interpretacja jest bardzo osobista i musiałam sobie popłakać. 5
  • Rasia 21.06.2016
    Nie sądziłam, że uda mi się na kogoś tak mocno tym wierszem oddziałać, ale dla mnie również jest bardzo osobisty. Dziękuję :)
  • Tina12 23.06.2016
    Ja odebrałam ten wiersz jak strach o drugą bliską nam osobę. No co mówić więcej jak wszystko inni powiedzieli.
    5
  • Rasia 23.06.2016
    Niczego więcej nie trzeba :) Dziękuję serdecznie i o to właśnie w wierszu przede wszystkim chodziło :)
  • Łowczyni 02.07.2016
    Oj, Rasiu, ależ podziałałaś tym wierszem na moje emocje. :)
    Pięknie wyszło. 5 :))
  • Rasia 02.07.2016
    Dziękuję bardzo, cieszę się, że jeszcze tu zajrzałaś i że Ci się podobał :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania