ostatnia chryzantema

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Elorence 05.08.2018
    "... ludzie zapomną to, co powiedziałeś, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak poczuli się dzięki Tobie*" - przepiękne!

    "i głos z oddali wracaj
    nie wróciła serce nie było wieczne" - piękne.

    Choć wiersze to nie moje klimaty, w sensie: nie za bardzo się na nich znam, ale to mi się podobało :)
    Pozdrawiam!
  • Pasja 05.08.2018
    Witaj Elorence
    To nie jest wiersz, tylko takie myśli niepoukładane.
    Dziękuję i trochę chłodu życzę.
    Pozdrawiam
  • Szudracz 05.08.2018
    Nostalgiczne i szarpiące za emocjonalne struny.
  • Pasja 05.08.2018
    Witaj Szudracz
    Jak miło cię zobaczyć, że jesteś.
    Dziękuję za nostalgię, a za szarpnięcie przepraszam.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru
  • Canulas 05.08.2018
    "... ludzie zapomną to, co powiedziałeś, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak poczuli się dzięki Tobie*" - znam to pod szyldem. Ludzie nie pamiętają twoich słó, tylko to, jak się dzieki nim czuli.


    "tramwaj pędził jak oszalały za zakrętem upadla" - od upodlić? Czy literówka?

    "wstał i ustąpił jej miejsca w pustym tramwaju" - w tym jest moc.

    Jakieś takie inne. Niby spójne, a jednak w pewien sposób odrębne. Piękne w słowach, ale o bardzo dużym hamulcu przy czytaniu.

    Sam nie wiem ;)

    Na pewno ciekawe.
  • Pasja 05.08.2018
    Witaj
    Ten tekst pisałam pięć lat temu w chwili zwątpienia w życie i może dlatego taki odbiór. Nie poprawiałam.
    Pozdrawiam
  • Justyska 05.08.2018
    Ciekawy utwór, na pierwszy rzut oka wydaje się chaotyczny, ale ma w sobie jakiś magnes, rozterkę i ładunek emocjonalny. Można różnie odczytywać, a to na plus.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Pasja 06.08.2018
    Witaj
    Dziękuję za ten plus i zrozumienie, choć chaos.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Artbook 05.08.2018
    Wstępne słowa bardzo dobrze synchronizowane z myślą przewodnia całego tekstu :-) Widać "emocjonalną więź" w zapisie tego tekstu. To na plus, bo niezwykle wrażliwe słowa i myśli w przekazie i to mnie urzekło. Pozdrawiam, piąteczka za całość!
  • Pasja 06.08.2018
    Witaj
    Dzięki za ozczarowanie i ciekawy komentarz.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 05.08.2018
    "to było więcej niż dotyk przenikające fizyczne podniecenie
    jęczały struny jak wiatr zamknięty w szczelinach kamiennych serc
    pogrążyła się w mroku życie zagrało ostatni takt
    pociąg wyleciał z szyn potem została cisza na " - przepiękny fragment muzyczno-poetycki. Jestem pod wrażeniem. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 06.08.2018
    Witaj
    Dobry wybór, ten wers jest dla mnie bardzo ważny.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Keraj 06.08.2018
    Widać w tekście duży ładunek emocjonalny 5
  • Pasja 06.08.2018
    Witaj Keraj
    Emocje wyzwalają ładunek, tylko oby nie wybuchnąć.
    Pozdrawiam cieplutko
  • MarBe 12.08.2018
    Ludzie wyjątkowo często zapominają ile dobra doświadczyli od innych i jak dużo mogą jeszcze dostać. Wolą rozpamiętywać wszelkie potknięcia, braki, niedomagania i niedoskonałości. Gdyby było inaczej świat byłby znacznie lepszy. Dlatego ich nie szokuje w nekropolii widok jeżdżących na rowerze, motorze czy wprowadzanie piesków szczających na pomniki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania