Ostatnia wiadomość z nieba

List

Wiem mamo, że nie mogę Ci tego osobiście przekazać, a to jest jedyny sposób by móc się z tobą spotkać ten ostatni raz. Jest już za późno, żeby powiedzieć Ci to wszystkiego czego do tej pory Ci nie mówiłam, tego jak bardzo jesteś dla mnie ważna i jak bardzo Ciebie kocham. Nowe duszyczki dostają możliwość odwiedzenia kogoś we śnie, aby rozwiązać sprawy , które nie zostały załatwione za życia. Pewnie pomyślisz, że te tylko mara nocna, jednak chcę byś się nie martwiła i wiedziała, że nie cierpiałam. Odeszłam w spokoju. A to co się wydarzyło nie jest niczyją winą, tak widocznie musiało się stać, więc proszę nie obwiniaj się o to. Tutaj gdzie jestem jest mi dobrze i niczego mi nie brakuje. Pamiętaj, że zawsze szanowałam twoje zasady, pomimo tego, że często się kłóciłyśmy. Kocham Cię mamo i nigdy nie przestane. Żyj spokojnie, ponieważ masz dla kogo żyć. Będę twoim aniołem stróżem, który będzie czuwał nad tobą za dnia i w nocy. Ucałuj ode mnie całą rodzinę i powiedz, że ich kocham. Chwila śmierci nie była taka straszna, gdy leżałam w oczekiwaniu na koniec, moje myśli były skupione na tobie. Przypominałam sobie siłę twojej czułości i miłości, którą mi okazywałaś, z czasem miałam wrażenie, że byłaś tam ze mną. Wiedziałam, że o mnie myślisz, będąc nie świadoma tego co się ze mną dzieje. Tęsknie, lecz nie jest mi źle. Cierpienie z czasem odejdzie, ponieważ to on podobno leczy rany. Wiem, że już na zawsze pozostanę w Twoim sercu. Pusta trumna, którą złożyliście w imię mej pamięci nie pomaga zniwelować bólu, który tkwi tam głęboko. Nie mogłaś się nawet ze mną pożegnać , dlatego nadal nie wierzysz w to, że już się nie spotkamy. Pozostaje pustka, coś było, a już tego nie ma. Nic jej nie zapełni, ponieważ wszystko co powstaje na świecie znika, a w jego miejscu pozostaje nicość, lecz ta nicość to jednak coś, ponieważ ma własną nazwę. Moja nicość to pamięć, która pozostanie. Na imię miałam Nadia. Moje imię pozostało na cmentarnym nagrobku. Pod nim nie ma mnie, jedynie kamień, który symbolizuje, że kiedyś istniałam, że byłam. Aby zacząć nowy rozdział muszę zakończyć stary. Dlatego pragnę przekazać Ci to co się stało.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania