Ostatnie

Wciąż potrafię pamiętać,

bo tak bardzo nie chcę utracić

tego, co mi już tylko pozostało.

 

Zatrzymałam nasze wspólne chwile,

które stały się wspomnieniami,

tak pożądane.

 

Nie wiedziałam,

że tamten pusty moment

był naszym ostatnim spotkaniem.

 

Żałuję, że nie było nam dane

godne pożegnanie.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • sensol 07.12.2018
    nie zachwyca
  • jesień2018 16.12.2018
    Pusty moment, ostatnie spotkanie... Żal bije z tego wiersza, czuję go czytając. Tylko ostatnia strofa słabsza - wyrzuciłabym pierwszą linijkę, albo w ogóle zostawiła tylko "Nie było nam dane godne pożegnanie". Pozdrawiam!
  • Alicja 16.12.2018
    Dziękuję za komentarz. To prawda, choć minęło już sporo czasu, to wciąż wszystko dla mnie jest jeszcze świeże. Masz rację, trzeba zostawić tylko to jedno, dla mnie dość emocjonalne, zdanie. Również pozdrawiam.
  • betti 16.12.2018
    Trochę źle to zapisałaś, tak nie do końca weszłaś w to, co boli, jakbyś ślizgała się po powierzchni, a na końcu totalny patos...dusza, łzy, serce - gdybyś to inaczej nazwała, prościej wyraziła - byłoby o niebo lepiej, bo temat dobry.
  • Alicja 16.12.2018
    Być może. Z końcówką się zgadzam, tak mieszanka tam jednak nie pasowała. Tekst pisany pod wpływem silnych emocji. Pewnie dlatego teraz coś może być niejasne, niezrozumiałe.
  • Pasja 02.01.2019
    Witam
    Bardzo osobiste i emocjonalne wspomnienia przemijania, utraty kogoś na zawsze. Koniec jednak pozostawia niedomówienia i niedosyt czegoś co już nie powróci.
    Bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Alicja 02.01.2019
    Dziękuję. Wciąż potrzebny jest czas. Również pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania