ostrza

_____________________________

_____________________________

 

ostrza

wypadają z ust

doprawione

krwią stwórcy

 

łączą się

układając w tarczę

_____________________________

_____________________________

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • ostrza
    wypadają z ust
    nasiąknięte
    stwórcy krwią

    Lekko zmieniłem Twoja pierwsza zwrotkę, uważam, że jest świetna (obie wersje, choć ze wskazaniem na moją :) )
    Moim zdaniem powinieneś albo nie pisać nic wiecej, albo, dopisać zakończenie na tym poziomie, które masz w pierwszej. To tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz, ale dobra, mocna puenta, do pierwszej zwrotki dała by bardzo dobry wiersz. Teraz jest tak, no ok.
  • Skryty 29.03.2018
    Myślę, że zostawię, pozdrawiam!
  • Pasja 29.03.2018
    O tak języki są jak ostrza. Potrafią nawet zabić. A doprawione na ostro bardziej ranią.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Skryty 29.03.2018
    Dziękuję! Pozdrawiam!
  • Była rockmana 29.03.2018
    A mnie się podoba. Jak na rocznik 2001, piszesz dość dojrzale. Ja tu widzę cykl ludzki,złowrogośc do siebie nawzajem, a przecież zostaliśmy stworzeni na podobieństwo Boga...więc pojawia się ukryte w tekście pytanie dlaczego? A ta tarcza to przed atakami innych, którą każy z nas tworzy, sam raniąc. To tylko taka moja własna interpretacja, nie bierz do siebie. :) dodaję do obserwowanych :)
  • Skryty 29.03.2018
    Właśnie dokładnie to miałem na myśli :) No może nie to, że jesteśmy stworzeni na podobieństwo Boga, bo nie jestem katolikiem, ale wiem, że interpretacja często zależy od tego, w co wierzymy. Dziękuję! Pozdrawiam!
  • Była rockmana 29.03.2018
    Fajnie, że udało mi się trafić. Wiesz, ja nie chcę mieszać religii czy wiary do interpretacji, to sprawa własna każdego z nas, ot, bez względu na wiarę, tak jakoś mi się skojarzyło.. a może bardziej chodzi o sam fakt istnienia człowieka? Może bardziej w takim nurcie można by odczytać ten tekst. Polecam Tatarkiewicza-Historia filozofii do poczytania :)
  • Skryty 29.03.2018
    Odobiście uważam, że nasza wiara, doświadczenia itp. itd. są ważne w interpretacji ;)
  • Była rockmana 29.03.2018
    Skryty
    Tak, czasem są. To była tylko luźna próba nakreślenia Twego zamysłu.
  • Canulas 29.03.2018
    Ładne Skryty. Fajnie, że mogę Ci napisać, że ładne, ze zajebiste nawet. Jest naprawdę git.
  • Skryty 29.03.2018
    Dzięki! Fajnie, że mogłem sprawić, że po czułeś się fajnie.
  • Skryty 29.03.2018
    poczułeś*
  • Canulas 29.03.2018
    Ja to już gdzieś ostatnio pisałem. Minimalizm treści w ten czy inny sposób zawsze oznacza odwagę. Ja też mam twory skompresowane, ale...
    rozumisz?
    Dlatego też gratki podwójne.
  • Skryty 29.03.2018
    Chyba rozumim. Szczerze, nie piszę tak, bo mam odwagę, piszę tak, bo inaczej nie umiem ;D
  • Anonim 01.04.2018
    Trafne. Prawdziwe i do bólu ludzkie. Język jak ogień - potrafi ogrzać albo spalić...
    Piąteczka za przekaz Skryty, pozdrawiam :-)
  • Skryty 01.04.2018
    Dzięki Art! Dawno Cię nie było! Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania