Oświadczenie tymczasowe

Naszej modelce zbyt ciężka peruka złamała kręgosłup. Nie należy przesadzać z włosami – ich nadmiar rodzi uboczne skutki, podobnie jak żyletka w dłoniach uwięzionych w sypialni.

 

Oceniamy:

System niemieckich ocen:

* świetne, bo tylko jedna gwiazda jest prawdziwa i szczera

 

***** patologiczne niebo zapełnione mrowiem pustych i bezokolicznych gwiazd...

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Neurotyk 10.11.2018
    Dziękuję za pozytywy. Może ktoś dla odmiany bardziej krytycznie?
  • Canulas 11.11.2018
    Intrygujące, można sporo pod to podstawić, a więc ma walor uniwersalizmu.
  • sensol 11.11.2018
    głupie
  • Neurotyk 11.11.2018
    Dziękuję za odwiedziny i ciekawa opinię.

    Ile gwiazd dasz?
  • Nuncjusz 11.11.2018
    Dwa gile
  • Dekaos Dondi 11.11.2018
    Nie należy przesadzać z włosami: żeliwnych ciężarków i owego mixu adoptować na zewnętrznej strukturze zrogowaciałego umysłu, gdyż to może nie zyskać w kręgach uznania. Jeno żal biednej żyletki, uwięzionej w dłoniach sypialni. A może to jej sny wyostrzy?
    1→Za inspiracje do dziwnych wniosków. Pozdrawiam
  • riggs 11.11.2018
    Hmmmm. Neuro nie oceniam , bo nie rozumiem. Tłumacza proszę
  • Pan Buczybór 11.11.2018
    heh, dobrze, że oceny odzwierciedlają jakość tekstu
  • Karawan 11.11.2018
    Naszej modelce zbyt ciężka peruka złamała kręgosłup. Nie należy przesadzać z włosami – ich nadmiar rodzi uboczne skutki, podobnie jak żyletka w dłoniach uwięzionych w sypialni.
    Spastiszuję - wybacz proszę!
    Naszemu politykowi zbyt wiele prawości złamało kręgosłup. Nie należy przesadzać z prawością - jej nadmiar rodzi uboczne skutki podobnie jak propaganda w rękach wybranych do rządzenia .
    Spastiszowałem boś stworzył coś uniwersalnego.;) Dziękuję pięć! (przywykłem do stałego wartościowania - wybacz po raz wtóry!)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania