Pakiet korzyści

- Witamy w skromnych progach tego publicznego przybytku. Oferujemy wysoką jakość i bezkolizyjność. Nadmienię tylko, że dodatkowe atrakcje jak seks homogeniczny kosztują podwójnie.

- A to dlaczego? To jawna dyskryminacja mniejszości seksualnych.

- W żadnym razie. Brzydcy faceci też płacą podwójną stawkę. Takie czasy. To co dla pani?

- Dodam tylko mimochodem, iż posiadanie długich włosów nie oznacza bycia kobietą. Tak jest akurat w moim przypadku. Mam androgyniczną urodę.

- O, przepraszam. Co dla pana? Jakieś specjalne życzenia?

- Chciałbym tylko kupić bilety na koncert kolęd i pastorałek. Bo tutaj sprzedajecie, tak?

- Tak. Pewnie się pan zastanawia jak to możliwe, że w jednym budynku jest zarówno burdel jak i filharmonia. Otóż nowe przepisy wymusiły na nas zmianę dotychczasowych zachowań. Aby móc działać w pornobiznesie konieczne było rozszerzenie oferty o działalność charytatywną i pożytku publicznego.

- Wcale mnie to nie interesuje. Poproszę dwa bilety na dzisiejszy koncert zespołu "Panocki".

- Proszę. Dodatkowo dostaje pan zniżkę na usługi naszych prostytutek.

- Nie chcę.

- To tak nie działa. Jedno łączy się z drugim nierozerwalnie niczym błona dziewicza Żelaznej Dziewicy.

- No dobra. A jakie macie te usługi? Oczywiście nie mam zamiaru skorzystać.

- A niech to szlauf. Ja piermnożę. Kogutrwa mać!

- Co się stało?

- But mi się rozwiązał. A kupiłem specjalne supły typu bondage. Wracając do pańskiego pytania... Nasze usługi są tak szerokie jak biodra Echidny. Najlepiej niech pan przejrzy katalog, bo niektóre rzeczy są tak niecenzuralne, że wstydzę się tego nawet na głos mówić.

- Ale to ma z dwieście stron.

- Mówiłem, że mamy głębokie specjalizacje.

- W takim razie wyślijcie mi newsletter na... ten adres. Tylko pełna dyskrecja. Do widzenia.

- Zapomniał pan zabrać biletów.

- Jednak wystarczy mi ta zniżka.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • fanthomas 12.10.2019
    Dupy nie urywa
  • franekzawór 12.10.2019
    Nie jest źle fanthomas, twojego tekstu jeszcze chyba nie czytałem, żeby był zły. W Polsce panuje okropny lęk przed nagą dupą.
  • fanthomas 12.10.2019
    dobrze franek że wpadłeś bo tak cicho tu było
  • fanthomas 12.10.2019
    No akurat w moim tekście wszystkie dupy zakryte były
  • franekzawór 12.10.2019
    To dlatego.
  • Bogumił 13.10.2019
    To trochę opowiastki sensola przypomina z dużą dozą satyry. Fajne.
  • maciekzolnowski 13.10.2019
    "Jednak wystarczy mi ta zniżka". A mnie nie wystarczy, bo muszę jeszcze ocenić Twój tekst (na pięć gwiazdek), który mnie urzekł i - co tu gadać - rozbawił. W gruncie rzeczy, Fan, całkiem poważne tematy udało Ci się poruszyć: rzeczywistość mozaikowa plus marksizm kulturowy plus absurdy biurokracji. Tak to widzę. I widzę, że przestałem się już śmiać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania