Pakt Z Aniolem

Nie masz nic za darmo ani tu, a ni tam. Płacisz za to wysoka cenę Nawet. Jaki jesteś dla nich Boga i ciemności pana Szatana.

Wolisz imprezę niż miłość to już Demony są obok ciebie zabawiając się tobą chociaż o tym nie wiesz.

Nie masz szacunku dla kogo kochasz to smażysz się w piekle lub jesteś kobieta publiczna tam piekle jest twoje miejsce… Bóg ci nie pomoże jeśli tylko przychodzisz do niego w potrzebie, a nie potrafisz raz na tydzień pomodlić się sam od siebie. Ze wszystkiego będziesz rozliczona nie myśl, że zostało ci odpuszczone jak nie żałujesz tego.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • puszczyk 15.07.2019
    Jakaś tragedia.
    Interpunkcyjna, logiczna i składniowa.
    Miejscami rymowanka, jakieś duże litery (pewnie z szacunku dla demona szatana) i w ogóle nie wiadomo o co "kaman".
    Staram się nie używać pewnych określeń, ale w tym wypadku użyję.
    Śmietnik.
  • kostek96 16.07.2019
    Czyli pan nie umie się bić w słowa. Gdyż nie wie o co chodzi, a chodzi o to jacy jesteśmy dla bogów. A poza tym jest pisane, że miłość jest ważna niż jakaś zabawa. Nie widzi pan, że się płaci nawet za słowo w tym życiu?
  • Ciekawy1 15.07.2019
    Tekst pełen mądrości, choć literacko nieco słaby. Ale jeszcze się wyrobisz moje dziecko.
  • kostek96 16.07.2019
    Dziękuje, pisze co widzie i wiem oraz z głębi serca.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania