Pała

Nie jest to wiersz dedykowany dla prawdziwych pisarzy.

 

 

Zawsze trafi się jakiś anonim, co pałę wstawi.

Nie liczę tego do ciągłej zabawy.

Anonimowe pały to dla mnie głupota.

Przy dobrym wierszu anonimy sięgają dna.

Bez komentarza, uzasadnienia brak.

Mi się to już nie podoba, zaraz będzie, że jestem grafomanką.

To nie prawda, rozstrzygnijmy argumenty.

To przez pały anonimów. Przez trolli setki.

Ja jestem dobra w pisaniu, proszę się ode mnie odczepić.

Jestem zaufana, patrzcie ile literkowych napisałam.

Bitw literackich też u mnie nie mało.

Patrzcie, nawet należę do trybunału.

Zatkało kakao, teraz będzie że

litera fantastyczna to trollica.

Tak nie jest, wypraszam sobie.

Staram się dobrze pisać jak tylko mogę.

W ciemności w pokoju, na notesie

wymyślam zdania, trzecie po czwartym.

I kończąc ten wiersz, rymując całość

napiszę tylko, że nikogo nie hejtuję

ani krytykuję

ja tu tylko piszę, dla zabawy jestem.

Zwracam uwagę na krytykę

oraz pewne błędy.

Jeszcze raz mówię, odczepcie wszyscy się.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 12.08.2017
    No, ciekawy tekst. Ja osobiście nic do ciebie nie mam, nie wiem jak inny, ale chyba rozumiem twój punkt widzenia. Pozdro i w ogóle.
  • Dziękuję Panie w Buczu :)
  • Dziękuję Panie w Buczu :)
  • Wiersz dedykowany głównie dla tej ocenki, i ludzi którzy tak się z moją opinią nie zgadzają... Oj...
  • Canulas 12.08.2017
    Hmmm. W sumie, jak tak pomyśleć. Nie każde zwrócenia uwagi na błąd jest hejtem. Test w miarę, przesłanie jest. Daję. 4-czkę. I Peace
  • Tekst ciekawy. Kiedyś już też w komentarzach pisałem, że jeśli ktoś daje jedynkę warto to uzasadnić aby jedynkobiorca miał szanse wyciągnąć wnioski ze swoich błędów. Pomijajam te sytuacje, które niestety zdarzają sie tu często, kiedy jakaś osoba , osoby ładują najniższe oceny nawet nie czytając tekstu, który akurat jest wartościowy, tylko dlatego, że nie trawią autora. Takiego zachowania w ogóle nie będę komentował.
    Tekst jako wiersz szczerze, to szału nie robi na mnie, mimo zawartych treści, o których wspomniałem wyżej. Dobrym pomysłem mysle byłoby napisanie tego prozą i spróbowanie zrobić z tego cos w rodzaju felietonu o tym problemie. Fajnie było by pokazać dwie strony medalu bo jak wiadomo w każdej bieli jest skaza, tak samo nie ma czerni idealnie czarnej( moja opinia) .
    Jeśli chodzi o zmuszenie do zastanowienia, to tak zostałem zmuszony do przemyślenia "zagadnienia", które pokazałaś. W tym sensie Twój wiersz odnosi sukces. Pozdrawiam :)
    Jeszcze pytanko mam małe odnośnie dedykacji. Komu nie dedukujesz tego wiersza, kto nie jest prawdziwym pisarzem, pisarzami? Dedykacja sama w sobie zawiera całe sedno twojego tekstu zdaje sie :) pozdrowienia nr 2:)
  • Nuncjusz 13.08.2017
    a dla mnie tekst nieciekawy (ten temat był już wałkowany i w publikacjach i na forum) nic nowego nie wnosisz i plus do tego, napisany fatalnie
    Akurat tutaj, ta tytułowa pała, byłaby w sam raz
  • Krystian244 13.08.2017
    Dostajesz od mnie 1.


    Nie no 5
  • Walenta 23.08.2017
    Ale z Ciebie hipokrytka, 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania