skasowany

g

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • wicus 14.07.2020
    Piękny wiersz o strasznej historii.
  • Jarema 14.07.2020
    Bardzo dziękuję. Jest 77 rocznica tzw. rzezi wołyńskiej, choć naprawdę całe to okrucieństwo zaczęło się dużo wcześniej, a i nazwa sugeruje, że rzecz działa się na Wołyniu, podczas gdy mordy dokonywane były nawet w okolicach Krakowa.
  • Freya 15.07.2020
    Jejku... nie lubię takich podniosłości
    Jest poprawnie napisany, nie podoba mi się taki format typu:
    "Boski ołtarz"
    Naciągane to jest w sugestii...? Pozdr
  • Jarema 15.07.2020
    Dziękuję za komentarz. Uwzględniłem sugestię i zmieniłem słowo w ostatnim wersie.
  • wicus 15.07.2020
    Jarema Bardzo przepraszam, że po raz kolejny zabieram tu głos, ale jako czytelnik chciałbym zapytać, jaki jest właściwie sens tej zmiany i co miałoby ją uzasadniać? Powiem szczerze, że "Święty Ołtarz" pobrzmiewa trochę z pogańska, jak "Święty Gaj". A skoro Ołtarz jest miejscem składania ofiar, które mają wznosić się do Boga to mówienie o "Bożym.Ołtarzu" posiada chyba znacznie większe uzasadnienie. Oczywiście, nie dyktuję Autorowi co ma pisać w swoim wierszu, ale szkoda, że zaczyna się psuć.
  • Jarema 15.07.2020
    wicus bardzo dobrze, że wyrażasz swoje uwagi. Rolą autora jest rozwianie wątpliwości.

    Otóż, przychyliłem się do sugestii Frei, ponieważ sam miałem mieszane uczucia wobec tego fragmentu. Raczej nie wydaje mi się, że w pięćdziesiąt lat po obchodach milinium chrześcijaństwa na ziemiach polskich, ktoś może opatrznie, w szczególności po pogańsku zrozumieć słowo święte, czy też frazę "święte ołtarze.

    Wiersz, który wstawiłem dla przypomnienia kolejnej rocznicy rzezi wołyńskiej, nie jest dla mnie jeszcze formą gotową, dlatego czekam na uwagi i opinie od czytelników.
  • ściemniacz 15.07.2020
    Jaremowicus, weź tabletkę, bo sam ze soba gadasz, pogorszyło Ci się :(
  • miro 15.07.2020
    A jednak? :(
    Ten nawet z lodówki wyłazi.
    Nic do tego móżdżku nie dociera.
  • ściemniacz 15.07.2020
    Miro, sam jeden za tłum tu robi, wszędzie go pełno ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania