Pamiętnik Sisi Rozdział 2

1.10 Wtorek

Ten dzień był okropny! Nie dość, że dostałam 1 ze sprawdzianu to jeszcze moja sympatia Fred zaczął chodzić z moim wrogiem Danielą! Na dodatek nie zapowiada się na to, by mieli szybko zerwać. Czemu muszę być takim tchórzem i nie mogę nikomu powiedzieć o tym, że Fred mi się podoba. No dobra,czemu chociaż nie mogę być ładniejsza :( Czy ten dzień może być gorszy?

 

2.10 Środa

Uff! Na szczęście mogę poprawić ten sprawdzian. Jupi! Niestety nie mogę zrobić sobie żadnej upiększającej operacji :( Fred musi się zakochać w mojej osobowości, która według rodziców jest piękna. Tylko czy to wystarczy? Daniela jest piękna i bogata, i nawet mądra. Po prostu ósmy cud świata.

Oprócz tych rzeczy zdarzyło się też coś cudownego! Mianowicie na lekcji w-fu nauczycielka dobierała nas w pary. Mnie dobrała z Fredem! :) Strasznie się ciesze! Mamy tydzień na zrobienie układu tanecznego. Każdy losował w jakim stylu ma tańczyć i my mamy taniec towarzyski. Super cała minuta układu gdzie będę trzymać Freda za ręce i będziemy tańczyć mega romantycznie. Jednak moje życie nie jest takie złe :D

 

 

Sisi

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Annie 11.11.2014
    Rozdział 2 o wiele fajniejszy niż 1 :)
  • Hasin 11.11.2014
    No i o to mi chodziło! ;)
    Chyba rozumiem już, o co chodzi w tym Twoim pamiętniku ;)
    Jednak popracuj jeszcze nad rozszerzeniem tekstu, ponieważ moim zdaniem te wpisy są za krótkie i nie nasycają czytelników.

    Skoro ten rozdział jest lepszy od poprzedniego, to jestem ciekawy, jak będą prezentować się następne.
  • T. Weasley 07.12.2014
    Postaraj się pisać dłuższe teksty i będzie idealnie ;). Dziwnym zbiegiem okoliczności, moja sympatia też ma na imię Fred. Fred Weasley. Z tąd nazwa mojego konta na opowi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania