Pamiętnik Życia[1]

Różne miałam sny,uczucia,ale co najgorsze...Żyłam.

Nazywam się Emma Clarke.Nie ma mnie już na tym świecie.Co się stało ? Długo by opowiadać.Chciałabym,abyś przeczytał mój cały

pamiętnik,a dowiesz się dlaczego mnie już tu nie ma.Na prawdę moje życie jest...było skomplikowane.

 

11.12.2015r

 

Dopiero zaczynam pisać pamiętnik i nie wiem od czego mam zacząć...

Dzisiaj jest mój pierwszy dzień w nowej szkole.Wszyscy się na mnie patrzyli.Nie lubię być w centrum uwagi a szczególnie gdy patrzyli się na mnie z takim obrzydzeniem.Nie wiem o co im chodzi.Właśnie siedzę na schodach,całkiem sama.Nikt do kogo się odezwałam,nie chciał ze mną rozmawiać.To przykre,ale może się coś zmieni.Poznam kogoś,kto mnie polubi.Od zawsze wierzyłam,że marzenia się spełniają.Niedawno właśnie umarł mój kochany tata.Był chory na raka.Mama porzuciła mnie i zostawiła ojca.Wyjechała gdzieś do Egiptu.Tata mi powiedział,że mama się mnie brzydziła,bo byłam jego córką a ona nigdy go nie kochała.Tata był bardzo uczciwy,miły,energiczny i często się uśmiechał.Zawsze miał dla mnie czas,pomagał mi i gdy czułam się źle,przychodził do mnie i mnie pocieszał.A gdy miałam zły humor,tata robił mi swoją słynną szarlotkę.To było najlepsze co w życiu jadłam.O śmierci ojca dowiedziałam się na lekcji polskiego.Nauczycielka powiedziała mi to d koniec lekcji.Zaczęłam płakać.Na koniec lekcji przyjechali po mnie ludzie z domu dziecka.Tydzień temu zaadoptowali mnie państwo Smith.Są bardzo mili,ale mają dwie córki,które wyglądają jak lalki barbie.Ich pokój,ubrania są różowe.Ja natomiast mam kolorowe ubrania i normalny pokój.Córki Smithów,Victoria i Violetta są dla mnie nie miłe.Na szczęście nie czuje się samotna,bo mają pieska-Księcia.Bawię się z nim po szkole,ale cały dzień praktycznie siedzę sama w pokoju z nosem w książkach.Moi nowi rodzice mówią,że jestem Aspołeczna.Zgadzam się z nimi.To dlatego,że doszedł mi rozszerzony polski.Chodzę do 1 liceum,więc mam 16 lat.Zawsze uczyłam się dobrze,ale teraz moje oceny się pogorszyły,ponieważ nie ma przy mnie najważniejszej osoby w całym moim życiu.Czuje się samotna.Właśnie zadzwonił dzwonek.Teraz mam chemię.Myślę,że coś zrozumiem.Oby..

 

12.12.2015r

Zbliża się Boże narodzenie.W domu państwa Smith panuje teraz napięta atmosfera,ponieważ pan Claus ma problemy w firmie a pani Lena jest w ciąży i ma mocne bóle brzucha.A przechodząc do mnie,na tym świecie czuje się samotna.Zawsze przed pójściem spać,patrzę się na zdjęcie taty i modle się,a czasami nawet śnie o tym,że jesteś na tym świecie i niczym się nie martwię.Niedługo będę szła spać.Musze się jeszcze przebrać.Dobranoc

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Blanka 15.10.2017
    Troszkę te zdania takie dziwne :) Coś na zasadzie: Zrobiłam kanapkę. Zjadłam ją. Sadełko mi się zawiązało. Amen.:) Poza tym spacja nieco Ci się chyba zacięła:) Poprawki wskazane, pozdrawiam:)
  • Joan_ 15.10.2017
    Odnoszę wrażenie, że będzie to coś w stylu "13 powodów" Jay'a Ashera :) Spacje do poprawki :) pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania