Pokaż listęUkryj listę

Pan Buczybór z Literkową zapraszają Opowijczyków do kolejnej zabawy

Pan Buczybor zwycięzca poprzedniej edycji i Literkowa zapraszają do Bitwy na słowa.

Wystarczy napisać wiersz lub prozę poetycką, wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum.

Następnie czytać i komentować zgłoszone wiersze, a potem już tylko czekać na głosowanie!

 

Piszmy więc!

Wszystkie chwyty dozwolone!

Niech wygra najlepszy!

 

Temat główny to: Złoto jesieni.

 

Temat dodatkowy to: Vanitas vanitatum et omnia vanitas – Marność nad marnościami i wszystko marność.

 

Jeśli chodzi o tematy to oczywiście interpretacja dowolna.

Złoto niekoniecznie jest błyszczące, a jesień smutna i deszczowa, albo na odwrót.

Ideę marności i przemijania obrazowała także sztuka. Motyw vanitas, wprowadzany poprzez kontrast takich przedmiotów jak: perły, koronki, czaszki i krucyfiksy był bardzo czytelny i miał wielką siłę oddziaływania.

 

Jeśli ktoś zechce połączyć je w jednym utworze, super, jeśli zdecyduje się na wybór tylko jednego z nich, też dobrze.

 

Termin pisania konkursowych wierszy upływa 21 października - do północy, ale nie musisz się martwić, jeśli nie zdążysz... przedłużymy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Zapraszamy!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tom Bordo 07.10.2019
    Odrzucam zaproszenie
  • Bogumił 07.10.2019
    dlaczego Tomku?
  • Tom Bordo 07.10.2019
    Bogumił bo nie lubię Buczybora
  • Pan Buczybór 08.10.2019
    Tom Bordo xd
  • Pasja 08.10.2019
    Tom Bordo na złość odmroź sobie uszy dzieciaku:)
  • Dekaos Dondi 07.10.2019
    Ciekawe tematy... ale przecież wiosną przyroda się odradza, mija ''marność ciemnych dni'':)
  • Ritha 08.10.2019
    Fajne tematy, pierwszy na czasie, drugi – ponadczasowy.
  • kalaallisut 08.10.2019
    A ja z opóźnieniem gratuluję! Tematy fajne :)
  • Pasja 08.10.2019
    Bardzo fajne i różnorodne tematy. Można poszaleć z wyobraźnią.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania