Poprzednie częściPanK.

PanK. - część 5

No to jeszcze bonusowa część.

 

Dizzy uciekł z miejsca zbrodni. Sam nie wiedział, co dokładnie się stało. Zobaczył swojego kumpla Kettla, a potem jakby spod ziemi wyrósł przed nim także nieznajomy facet w płaszczu i kapeluszu. Po chwili Kettle upadł na podłogę bez tchu. W ręku obcego znajdowała się broń podobna do pistoletu, ale nawet nie słychać było strzału. Dizzy ratował się ucieczką, wyskakując przez okno i mając nadzieję, że gliniarz pospieszy mu na ratunek. Rozbił sobie kolano, nie miało to jednak żadnego znaczenia. Dobiegł do radiowozu, ale w środku nikogo nie było. Pewnie gliniarz poszedł po pączki. Punk musiał zniknąć i to jak najszybciej. Miał ochotę walczyć i pomścić przyjaciela, jednak nie miało to sensu. Przeciwnik dysponował znacznie silniejszą bonią. Jak na złość mało ludzi chodziło ulicami, nie było jak wmieszać się w tłum. Zapewne ten potworny skwar trzymał ich w domach. Tymczasem z kamienicy wyszedł Pan K. i pospieszył za Dizzym. Ten niewiele myśląc, skręcił w boczną alejkę, przebiegł kilkanaście metrów i zdał sobie sprawę, że znalazł się w ślepej uliczce. U wejścia do zaułka pojawiła się postać w płaszczu i kapeluszu.

- Posłuchaj, możemy się dogadać – zaczął Dizzy, ale wiedział, że to bezcelowe. Jego przeciwnik wyciągnął rękę, trzymając broń wycelowaną prosto w punka. To koniec.

- Rzuć to! – rozległ się głos za Panem K. Jakaś postać przybyła na ratunek Dizzy’emu. To chyba gliniarz. Pan K. odwrócił się bardzo szybko. Nie było słychać wystrzału, a zaskoczony policjant osunął się na ziemię. Następnie nieznajomy w płaszczu i kapeluszu powoli odszedł. Dizzy nie mógł w to uwierzyć. To pułapka, na pewno. Zbliżył się do leżącego funkcjonariusza, rozejrzał się i podniósł jego pistolet. Przynajmniej będzie miał się, czym bronić.

- Aaa, on zabił policjanta! – wykrzyknął ktoś.

- Nie, to nie tak.

Na ulicy stało dużo osób. Na widok punka z pistoletem wszyscy uciekli w popłochu.

- Naprawdę, to nie tak! – krzyczał Dizzy, machając bronią. Zobaczył, że z naprzeciwka nadchodzi już Frank z gliniarzami.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 30.07.2017
    To się Dizzy dał wpędzić w maliny :( Zostawiłam 5 :)
  • Pan Buczybór 30.07.2017
    Czyli Pan K. to niezły spryciarz. Brawa dla niego i brawa dla ciebie. 5
  • fanthomas 30.07.2017
    Przewiduję że jeszcze dwie części do końca.
  • Jeśli to jest kryminał, to ja jestem świety.
  • Canulas 31.07.2017
    Postępowanie Duzzy'ego wydaje mi się trochę naiwne.
    Wstrzymam się z oceną i przeczytam na spokojnie później jeszcze raz.
  • Canulas 31.07.2017
    W sensie, nie całe, tylko ten manewr z podniesieniem broni i całą tą akcją "zabił policjanta".
    Zobaczę jak poszło dalej.
  • fanthomas 31.07.2017
    Zwykle pod koniec mam tendencję spadkową.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania