Pan Profesor

*Panie profesorze!*

 

Pfryyyyyyk - rozległ się pierd

 

Pan profesor skrzywił twarz

 

I udał się do toalety, ale na korytarzu

 

Dla zabawy rzucali w niego bananami

 

Potem ktoś beknął i zaczęło śmierdzieć kiełbasą

 

Żuł przez chwilę szparagi, po czym wypluł

 

A co wypluł to zjadł

 

A potem miały miejsce wzdęcia po zimnej fasolce po bretońsku

 

Pan profesor ostro się zebździł

 

Był to pierd z kleksem

 

A kał wyżarł dziurę w spodniach

 

Było to conajmniej śmieszne

 

I rechot był niemały

Średnia ocena: 1.2  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (61)

  • Tom Bordo 25.10.2019
    Kolejny tekst o tematyce szkolnej
  • Aisak 25.10.2019
    Jeden.
    Za takie teksty zawsze jeden.
    Psychopato.
  • Tom Bordo 26.10.2019
    Aha. A trzy pozostałe osoby w ogóle nie uzasadniły.
  • jolka_ka 26.10.2019
    To nie stało koło wiersza.
  • Anonim 26.10.2019
    Wiesz, Bordo, kilka pierwszych Twoich tekstów w tej konwencji było nawet śmieszne dla mnie, bo wyobrażałem sobie, że ktoś nieźle sobie robi jaja. Ale teraz to nawet już nie jest żenujące. To jest po prostu nic. Czytam i zero reakcji, kompletne zero. Bordo, poprzedni Twój, jaki komentowałem, był dobry, ale to... Równie dobrze można włączyć generator wierszy (są takie w necie), wpisać "pierdnięcie", "beknięcie" i niczym nie będzie się to różniło.
    Ja nawet nie dam jedynki, bo i na nią trzeba we mnie wywołać cokolwiek.
  • Tom Bordo 26.10.2019
    Nie rozumiesz nowatorskiego stylu, więc się nie dziwię
  • Nuncjusz 26.10.2019
    Przypuszczam, że z generatora byłby lepszy. Państwo by doznało orgazmu
  • Aisak 26.10.2019
    Bordo, to manipulator. Bezczelnie drwi z czytelników. Śmieje się w nos. Więc...
    CHWDB typie.
  • Nuncjusz 26.10.2019
    Bordo jest owocem lędźwi Bogumiła
  • Bogumił 26.10.2019
    Nuncjusz A Ty czekały i głupiego Jasia
  • Bogumił 26.10.2019
    Z invitro.
  • Nuncjusz 26.10.2019
    Bogumił jestem starszy od nich, no ale teraz to wszystko możliwe :) Jestem dumny z takich rodzicieli!
  • betti 26.10.2019
    Ojojoj... hahaha
  • Bogumił 26.10.2019
    Nuncjusz wcale mnie to nie dziwi głupi Janek to idealny materiał genetyczny na dawcę
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił; przecież Jezus był invitro chyba, przecież raczej chyba poniekąd, jeśli miał odwagę być synem nie swojego ojca, który był swoim ojcem... ;))
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya To nie było in vitro. In vitro jest wtedy, gdy zapłodnienie dokonuje się poza organizmem kobiety. Poza tym św. Józef był tylko formalnie opiekunem Jezusa, nie jego biologicznym ojcem. Mężem Maryi został tylko dla zmyły, żeby jej nie wzięto na języki, że samotna matka z nieślubnym dzieckiem, czego wówczas nie tolerowano wśród Żydów.
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił ale Maryja nie urodziła, bo była dziewicą po urodzeniu. Co prawdą jest.
    Może Jezus po prostu objawił się ;)
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił ale Maryja nie urodziła, bo była dziewicą po urodzeniu. Co prawdą jest oczywistą.
    Może Jezus po prostu objawił się znienacka ;)
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya ot, tak zagadka
  • Bogumił 26.10.2019
    Podczas objawień w Gietrzwałdzie, i nie tylko tam, Matka Boska powiedziała o sobie, Jam jest niepokalane poczęcie. Tych objawień nikt nie potrafi zakwestionować, a na miejscu było kilka komisji, byli także lekarze, którzy nie kwestionowali dziejących się tam zdarzeń. Więc coś musi być na rzeczy, skoro tak powiedziała. Potwierdziła to również podczas objawienia Bernardecie Sobiroux w Lourdes.
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił byłoby fajnie nawet, ale twoja religia ma fundamenty w samych zagadkach lub zapożyczeniach (delikatnie mówiąc) z innych wcześniejszych religii, które wcześniej wówczas były jedynymi słusznymi.
    Hinduizm jest starszą o 1500 lat.
    A zagrabiony przez Konstantyna etos żydowski także przynajmniej 1300 lat starszą jest religią. Tak naprawdę to wówczas cesarz był bogiem i tak se zrobił :)
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił byłoby fajnie nawet, ale twoja religia ma fundamenty w samych zagadkach lub zapożyczeniach (delikatnie mówiąc) z innych wcześniejszych religii, które wcześniej wówczas były jedynymi słusznymi.
    Hinduizm jest starszą o 1500 lat – stamtąd choćby różaniec & modlitwy.
    A zagrabiony przez Konstantyna etos żydowski Tory (stary testament) także przynajmniej 1300 lat starszą jest religią. Tak naprawdę to wówczas cesarz był bogiem i tak se zrobił jak chciał wtedy. Konstantyn jest Bogiem :)
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya a jakież to zagadki masz w ukrzyżowaniu za grzechy ludzkości, podobnie jak śmierć głodowa w bunkrze św. Maksymiliana Kolbe. Maryja się kilkukrotnie ukazywała ludziom, a wy nic poza złotym cielcem. Zresztą co to za ujma żyć zgodnie z Dekalogiem.
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya chrześcijaństwo rozwijało się kilkaset lat wcześniej przed Konstantynem, cierpiało ciężkie prześladowania, ludzie byli okrutnie zabijani i torturowanie za wyznawanie swojej wiary. Konstantyn po prostu uznał chrześcijaństwo za religię dominującą w Rzymie, jako cesarz miał taką siłę sprawczą, i dobrze, ponieważ mimo że sam nie żył zgodnie z zasadami chrześcijańskimi, docenił znacznie idei chrześcijańskich. Gorliwą chrześcijanką była bodajże jego matka, św. Helena, która sprowadziła drewno Krzyża Świętego do Konstantynopola.
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił: tak bardzo ją kochał, ż zabił
    Bogumił Myślisz, że Maryja jest taką idiotką żeby objawiać dzieciom przyszłość? Może dlatego jej teraz nie widać, bo przepowiada przyszłość kretom i dżdżownicom ;)
    Dzieciom które wiadomo, że kłamią gdy mówią o gwałcie na nich :) Dzieci wierzą w smoki i dinozaury & św. Miko (wystarczy tylko rozbujać wyobrażenia) albo widzą Maryję lub Jezusa na brudnej szybie albo zagrzybionej ścianie na której nic nie widać/w/ świadomości.
    Napisz coś o cudzie w Sokółce, tam musiał być real cud ;) & absolutna prawda o Polsce & Jezusie Świebodzińskim z antenami w uszach ;))
    Święta woda może być też od Nowaka z Podkowy Leśnej ;)
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya możesz sobie kpić, gadając językiem tefałenu który to wyszydza wszystko co związane jest z wiarą katolicką, ale nikt nie zakwestionował objawień gietrzwałdzkich, ani fatimskich. W Gietrzwałdzie były dwie dziewczynki dwunastoletnia i trzynastoletnia, a więc na tyle dorosłe, żeby rozumieć, co się wokół nich dzieje. Matka Boska objawiała się im 160 razy, nie można tego podciągnąć pod jednorazowy omam czy przywidzenie. Na żywo było przy nich kilka komisji, były odizolowane od siebie, przepytywane zaraz po widzeniach oddzielnie, a zeznawały to samo. Poza tym kilka rzeczy sprawdziło się praktycznie od razu, a wiejskie dziewczynki nie mogły o nich wcześniej wiedzieć, choćby o tym, że za rok po widzeniach Bismarck wycofa całkowicie ustawy kulturkampfu.
  • Freya 26.10.2019
    Były pełne wozy drewna jedyne prawdziwe na których umarł Jezus i całe skrzynie tych jedynych gwoździ.
    Ty... a wiesz skąd się wziął ten zaimek: Pan
    Tam przerabiano na gwałt świątynie, a na wzgórzu czaszki była też Pana (boga natury stworzenia, pasterza) stąd Jezus pasterz :)
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya czy uważasz, że za kilkaset lat krwawych prześladowań ten akt sprawiedliwosci ze strony Konstantyna chrześcijanom się nie należał? Obojętnie z jakiej wynikał motywacji. Sądzę że szczerej. Choć sam Konstantyn był typowym rzymskim cesarzem, a ni żadnym świętym.
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił No masz rację, Wojtyła przecież przeprosił, za coś... Miliony zabójstw, rabunków, niewolnictwo (to się nazywało nawracaniem na wiarę) bez trybutu dla stolicy apostolskiej grzech.
    Pius Xl sprzedał stolicę apostolską za Watykan (wymyślił Mussolini) i za poparcie dla rządu faszystowskiego, dostali jeszcze pieniądze za to. Pewnie tańczyli ta z radochy.
    Wojtyła był bardzo ospały żeby stwierdzić aspekt ludobójstwa w Rwandzie czy na Bałkanach. Bank Ambrosiano już tylko mgłą tego syfu ;)
  • Freya 26.10.2019
    W czasie II wś. zabito około 80 mln. ludzi, uczestnictwo w tym to głównie: katolicy, protestanci, prawosławie i trochę inszych np.azji. Tą główną religią była z (samozwańczym szwindlem) chrześcijański etos. No kurwa piękny!
  • Freya 26.10.2019
    Kowalska gdy była na wzgórzu czaszki (transcendeserolfiutologia) widniała Jezusa jak wisząc na krzyżu "SŁODKO JĘKNAŁ" – to przecież normalne, ale ja nigdy bym czegoś takiego nie mógł. Nie jestem aż tak popierdolony ;))
  • Freya 26.10.2019
    Byś mógł pasować do Bashobora, ale na Bóg nie próbuj nie Copperfilda czy Dynamo mana ;))
  • Bogumił 26.10.2019
    Freya Bredzisz, Pius XI to akurat miał taki wybór, jak indyk na Dzień Niepodległości w USA, jakby nie Mussolini, to bolszewia by zrobiła taką jatkę jak w Hiszpanii w 1936 roku. To kogo miał poprzeć, masowych morderców, komunistów według Ciebie? Myśl, zanim coś napiszesz. Ja też wolę Mussoliniego, przynajmniej przyczynił się do uwolnienia krakowskich profesorów z niemieckich obozów koncentracyjnych, bo by tam wszyscy zginęli.
  • Aisak 26.10.2019
    Ty jesteś rodzicielem, a nie oni. Nuncjusz.
  • Nuncjusz 26.10.2019
    Też mi się tak zdawało :)
  • Nuncjusz 26.10.2019
    ale to było złudzenie genetyczne
  • Bogumił 26.10.2019
    Nuncjusz e tam
  • Freya 26.10.2019
    Bogumił e-tam, jest też tam tam ;)
  • Freya 26.10.2019
    To bardzo prymitywny tekst, lecz rozumiem, że pewnym osobom może się podobać, ponieważ tak wygląda świadomość ich wspólnoty ;)
  • Freya 26.10.2019
    To bardzo prymitywny tekst, lecz rozumiem, że pewnym osobom może się podobać, ponieważ tak wygląda świadomość ich wspólnoty ?
  • Canulas 26.10.2019
    :) zacny punch
  • Canulas 26.10.2019
    Tekst nowatorski. Honorując więc jego pionierstwo tym razem dam jedynkę rzymską
    O proszę: I
  • fanthomas 26.10.2019
    Nawet najlepszy żart powtórzony milion razy...
  • Nuncjusz 26.10.2019
    staje się prawdą objawioną
    Paul Joseph Goebbels
  • fanthomas 26.10.2019
    Tym razem też jeden ode mnie
  • betti 26.10.2019
    Tomku, wiesz, że Cię lubię, ale to nie jest wiersz. W sumie, to nie wiem za bardzo co to jest.
  • sensol 26.10.2019
    podpowiem: gówno
  • Bogumił 26.10.2019
    sensol specjalista od gniotów się odezwał
  • Józef Kemilk 26.10.2019
    Krótka analiza utworu

    "Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe" -
    Nikt nie zwrócił uwago, na brak tej jakże istotnej informacji. A świadczy to o tym, iż autor nie utożsamia się z zamieszonym tekstem, mimo iż przekazuje nam zaskakująco dużo.

    "Pfryyyyyyk - rozległ się pierd" oraz "Pan profesor skrzywił twarz"
    Jakże wymowne słowa. Nawet średnio rozgarnięty czytelnik zauważy, iż atmosfera jest nieznośnie duszna i jedyne co można zrobić to uciec. Nie jest to jednak tak łatwe, o czym świadczy dalszy ciąg utworu.

    "I udał się do toalety, ale na korytarzu
    Dla zabawy rzucali w niego bananami"
    Jak wcześniej sugerowałem, atmosfera jest nieznośna i profesor chciałby jak najszybciej uciec. Niestety nie może, gdyż zatrzymuje go prymitywne otoczenie. Niestety mamy tutaj wątek rasistowski i zdecydowanie nie popieram takich rozwiązań, ale wystąpił i przełknąłem to, mimo niesmaku. Tak, oczywiście chodzi o słowo "banan", co sugeruje że mamy do czynienia z mieszkańcami czarnego kontynentu i to prawdopodobnie ludożercami. I kolejne domysły. Czy chodzi tutaj o opowiedziany na uczelni kawał Prezydenta Dudy?

    "Potem ktoś beknął i zaczęło śmierdzieć kiełbasą
    Żuł przez chwilę szparagi, po czym wypluł
    A co wypluł to zjadł"
    Właściwie powtórzenie tego co wcześniej, ale już bez wątków rasistowskich. Nie mogąc uciec, przeżuwa otoczenie raz po raz i nie może przestać. Nie może uciec i wciąż zderza się z tą samą rzeczywistością.

    "A potem miały miejsce wzdęcia po zimnej fasolce po bretońsku
    Pan profesor ostro się zebździł
    Był to pierd z kleksem"
    Cóż, ten fragment pokazuje ostatnią walkę profesora z niesprzyjającym otoczeniem. Możemy podziwiać jego wolę walki, wysiłek który prawdopodobnie i tak pójdzie na marne. Chyba najlepszy fragment utworu. Wielkie brawa!

    "A kał wyżarł dziurę w spodniach
    Było to conajmniej śmieszne
    I rechot był niemały"
    No i doszliśmy do końca. Niestety jest ono niezmiernie smutne i nie ma nawet odrobiny optymizmu. Walka profesora zakończyła się porażką i to na tyle dotkliwą, iż nawet nie można z niej wyciągnąć żadnych pozytywnych wniosków. Jednym słowem klęska wielkiego człowieka z nieprzyjaznym prymitywnym otoczeniem (ponownie wątek rasistowski ale tym razem bardziej ukryty). Prymitywi wygrali i śmieją się, na razie nieśmiało, ale jest tylko kwestią czasu, gdy nieśmiały rechot zamieni się w salwy donośnego śmiechu. Zastanawiające jest, dlaczego słowo "conajmniej" napisano razem. Czy to oznacza, że profesor przyłączył się do grupy prymitywów? Wydaje mi się, iż jest to jednak wniosek zbyt daleko idący

    To by było na tyle. Niestety zauważyłem także lewackie wątki w całym utworze, co niestety pomniejsza wielkość tego utworu. Mimo wszystko wielkie brawa dla autora.

    pozdrawiam
  • sensol 27.10.2019
    myślę, że autor tej wnikliwej analizy jednak popełnił błąd. to profesor był Murzynem, a bananami obrzucała go zdrowa czysto rasowa młodzież, w celu wyrażenia dezaprobaty z faktu murzyńskości profesora. cała reszta tekstu jest z zegarmistrzowską precyzją ukazaną konsekwencją przynależności rasowej profesora. tak więc: wielkie brawa dla autora, ale lewackich wątków bym się tu nie dopatrywał. wręcz przeciwnie.
  • Nuncjusz 27.10.2019
    A mnie się wydaje, że to sam Autor Tom B. jest murzynem, a te jego teksty są reakcją na szykany kolegów w szkole. Tak bardzo chce się zasymilować ze zdrowymi, czystymi rasowo bałymi mężczyznami, że pluje na własną tożsamość
  • Józef Kemilk 27.10.2019
    sensol Co czytelnik to inny odbiór tego wiekopomnego dzieła. Najlepiej by było, by autor sam zabrał głos w tej akademickiej dyskusji i rozwiał wątpliwości.
  • sensol 27.10.2019
    Józef Kemilk na tym polega wartość dzieła, że jest niejednoznaczne w odbiorze. tylko najwięksi mistrzowie to potrafią. a więc tym większe gratulacje dla autora
  • sensol 27.10.2019
    Nuncjusz - możesz mieć rację. murzyńskość Bordo jest oczywiście metaforyczna. może chodzić o niski wzrost, otyłość, szpetny wygląd, trądzik, wystające zęby, odstające uszy, garb, krótszą nogę, homoseksualizm, jąkanie sie itp.
  • Pan Buczybór 26.10.2019
    Szacun dla Józefa Kemilka

    Bordo - nawet jeśli zapiszesz swoje gówno jako wiersz, nadal pozostanie gównem.
  • Angela 27.10.2019
    Ja pierdziu, 54 komentarze dla kupy. Świecie, dokąd zmierzasz? :(
    Jedynkę zostawiłam wcześniej.
  • betti 27.10.2019
    To po co przylazłaś jak Ci śmierdzi?
  • Angela 27.10.2019
    A Ty po co? Żeby pochwalić?
  • betti 27.10.2019
    Angela już pochwaliłam...
  • Angela 27.10.2019
    betti to super, gratuluję gustu...
  • betti 27.10.2019
    Angela, dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania