panie doktórze

- Proszę się pochylić i kaszlnąć, panie Dominiku.

- Czy to naprawdę jest konieczne? - pytam z lekkim niepokojem w głosie.

- Tak panie Dominiku - nakłada rękawiczki - muszę tam zajrzeć.

- Ale mnie boli gardło i mam mały katarek. Chciałem od pana zwolnienie na parę dni. Co mój odbyt ma wspólnego z katarem?

- Proszę nie dyskutować, ja tu jestem lekarzem i wiem co robię. Mój szwagier też miał kiedyś katarek, a potem ciach! Jaja mu ucieli. Chłop do dzisiaj nie może się pozbierać.

- Auuuuuuu! - jęczę z bólu.

- Albo inny przypadek: taka babka do mnie przychodziła na badania i zawsze z wielką przyjemnością macałem jej cycuszki. W celu ich zbadania oczywiście. Najpiękniejsze jakie w życiu widziałem. I raz się spieszyłem i mimo, że kusiło to odpuściłem i nie macałem. No i nie uwierzy pan! - opowiada z przejęciem grzebiąc mi w tyłku.

- No nie zgadnę.

- Dwa tygodnie później już ich nie miała. Dokuczliwy rak.

- Niesamowite.

- Coś tutaj luźno panie Dominiku. Jest pan gejem? - pyta lekarz.

- No co pan?!

- Szkoda.

- Słucham?

- Proszę odpowiadać tylko na pytania. Muszę zrobić wywiad środowiskowy. To normalne rutynowe pytania.

- I teraz wszystkim pan zagląda do tyłków?

- Tym starym nie.

- A to dlaczego? - pytam z ciekawością.

- A wie pan, taka dość niezręczna sytuacja kiedyś mi się przytrafiła. Grzebałem takie starszej pani w tyłku, tak jak panu teraz grzebie. I bez większego zastanowienia mówię żeby kaszlnęła. No i kaszlnęła. Dupą. Na moją twarz.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • KarolaKorman 13.10.2017
    To jeszcze jej zaglądał, nie tylko grzebał :) Uśmiechnęłam się na dobranoc :)
  • Pan Buczybór 13.10.2017
    No, puenta dość obrzydliwa i zaskakująca, ale niezbyt mocna. Tak czy siak tekst dobry i uśmiechnąłem się z lekka. Pozdro.
  • riggs 13.10.2017
    masakra, ale uchachała mi się japa. pozdrawiam
  • Pasja 17.10.2017
    Tak właśnie wygląda szczegółowy wywiad środowiskowy. Morał z tego taki, żeby zatykać usta przy kaszlaniu. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania