.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 04.08.2015
    Bardzo fajnie napisane opowiadanie, przyjemna historia. Czasem takie małżeństwa są bardziej udane niż te z miłości; 5:)
  • Dziękuję : )
  • KarolaKorman 03.03.2016
    Czegóż w życiu nie robi się dla miłości. Przeczytałam jak zawsze z zapartym tchem, 5 :)
  • Dziękuję Ci :) Ach świat jest taki szalony! A my wciąż próbujemy to okiełznać choćby słowem ;)
  • 60secondsToDie 22.04.2016
    Czysto formalny związek, będący intymnym całunem dla rzeczywistych perwersji. Korzystna relacja, przeplatana swego rodzaju przyjemnością, lecz brakiem namiętności. Znajomość, dzięki której oboje mogą w pełni oddaje się swym prawdziwym żądzom, nie tracąc w oczach oficjalnego środowiska.
    Przywodzi mi to na myśl pozbawione czułości małżeństwa, zawierane pomiędzy ludźmi możnymi, lecz tutaj Anna i Michał utworzyli tę otoczkę sami, z własnej, nieprzymuszonej woli, jako ludzie poważni i dorośli, akceptujący wymagania świata, ale tylko na papierze. Są władcami siebie, własnych umysłów i ciał, nikt nie dyktuje im realiów.
    Miłość nie stoi na przeszkodzie przełamywania ograniczeń, ani na odwrót.
    5.
  • Komentarz jak czysta perła! Dziękuję Ci.
  • Ula 15.05.2016
    Zauroczenie, fascynacja cielesnością, to namiastka prawdziwej miłości. Ponoć ona przychodzi z latami, zwłaszcza tymi które wymuszają poświęcenie, odpowiedzialność za partnera. Ważniejsze jest by powtarzać te same czynności aż do znudzenia, okazując tym swoje uczucie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania