.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Justyska 12.09.2018
    Piękna i bardzo wzruszająca historia. ładnie i zgrabnie opisana. Ja mam lekkiego matczynego fizia więc ze łzami w oczach. eh...

    A tu kilka wątpliwości

    " Pomyślałam, że może jak ją narysuje i popatrzę na kartkę, to nie będzie mi tak przykro. — wyznała z rozbrajającą szczerością, wciąż patrząc w dół." - "narysuję (ogonek uciekł) i bez kropki po "przykro"

    "— Na pewno nie. To może niech siedzi na ławce, w parku? Zastanawiała się przez chwilę, a później przytaknęła. Oparła twarz na łokciach i wpatrywała się z zainteresowaniem jak stawiam pierwsze kreski." tu od "zastanawiała trzeba by dać od akapitu, bo teraz wygląda jak kontynuacja wypowiedzi.

    "— To może posłuchasz teraz? Chcesz? Chciałem. Wstała, poprawiła niezgrabnie sukienkę, i zaczęła:" tu też od "chciałem" ad kakpitu, bo to już nie wypowiedź dziewczynki.

    No to tyle, obadaj sobie.
    Zostawiam 5, pozdrowienia i uciekam:)
  • jolka_ka 13.09.2018
    Obadałam i masz rację ;) Dzięki z wyłapanie błędów, przyznam szczerze, że tekst nie odleżal swojego, pisany i sprawdzany na gorąco, także takich kwiatów może być więcej. Cieszę się, że wzbudził emocje :)
  • Keraj 12.09.2018
    Urocza a zarazem smutna historia 5
  • jolka_ka 13.09.2018
    Dziękuję za wizytę Keraj ;)
  • Ana23 13.09.2018
    Opowiadanie chwytające za serce...5
  • jolka_ka 13.09.2018
    Dziękuje za przeczytanie ;)
  • Dekaos Dondi 13.09.2018
    Bardzo ładny tekst!! Aż sobie wszystko wyobraziłem. Można by teledysk nakręcić, ze wstawkami tego co było. Pozdrawiam→5
  • jolka_ka 13.09.2018
    Teledysk? O. To mnie zaskoczyłeś ;) Dziękuję i też pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 13.09.2018
    Wzruszające do łez, obraz tęsknoty i miłości. Fantastycznie! Pozdrowienia!
  • jolka_ka 13.09.2018
    Dziękuje Bożeno i pozdrawiam też!;)
  • TrzeciaRano 13.09.2018
    Taka trochę bajeczka dla dzieci, mocno ckliwe. Bez oceny, zupełnie nie moja wrażliwość.
  • jolka_ka 13.09.2018
    Czy dla dzieci to nie wiem, bo szczęśliwego zakończenia tak naprawdę brakuje, ale dziękuję za opinię. Dobrze, że są różne gusta, inaczej świat byłby nudny... ;)
  • Pasja 13.09.2018
    Dzień dobry
    Wzruszyłam się. Alkoholizm w rodzinie jest najgorsza chorobą. Najbardziej cierpią dzieci. Jest jak śmierć, zabiera im rodziców i radość dzieciństwa. Różowy portfelik i ten beztroski dialog, chociaż gorzki jest całym clou opowiadania. Bardzo refleksyjne.
    Pozdrawiam ciepło
  • jolka_ka 13.09.2018
    Witaj Pasjo. Masz rację, najbardziej cierpią dzieci. I w swojej naiwności kochają dalej :) Pozdrawiam również.
  • nimfetka 13.09.2018
    Oczy mi się załasakotały. Mega wzruszający jednostrzałowiec. Dialogi przepyszne. I klimat, który zbudowałaś, pełen melancholii, zniszczonego dzieciństwa, potrzeby miłości.
    Okropny obraz wielu porzuconych dzieci, obdartych z troski, sprzedanych za alkohol. Truciznę, która rozbija rodziny i niszczy organizm. 5
    Pozdrawiaki.
  • jolka_ka 13.09.2018
    Fajnie Cię u mnie widzieć ;) Starałam się żeby dialogi były w miarę naturalne, ale też niosły jakiś przekaz, więc tym bardziej mi miło, że jest ok.
    Pozdrawiam!
  • betti 14.09.2018
    Wzruszające na maksa. Potrafisz malować słowami i wyciskać łzy... Pięknie smutna ta opowieść.
    Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale już wiem, że nie ostatni.

    Pozdrawiam.
  • jolka_ka 14.09.2018
    Miło mi, że wywołało emocje. Zapraszam częściej ;)
    Pozdrawiam!
  • betti 14.09.2018
    jolka_ka wywołało emocje i zostanie w pamięci. Lubię takie pisanie. Już sam tytuł zachęca, bardzo dobry, a późniejsze obrazy rzucają na kolana. Tak trzymaj!
  • Poprawny, ladnie nakreslony, wzruszajacy tekst.
    Dziecko jako istota dobra i nieskalana jawi mi sie tutaj. Czyta sie bez przestojow i z zainteresowaniem, co bedzie dalej. Rozmowa malarza i dziewczynki wciaga w swoj wir umiejetnie.
    Pozdrawiam :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania