-

do widzenia pomidory

potwory

z rzeżuchą gaciory

podbite wory

rozczochrane stwory

zawinięte ogony

krzywe nosy

spierzchnięte usta

zadziory u zmory

głupoty metafory

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Canulas 29.11.2018
    "— Ekhh — zdumiona rozczochrana dusza z bladą poświatą, obejmowała swoje nogi." - Zdumiona

    Od strony technicznej - najlepsza część
    Od strony upiorności - najlepsza część
    Od strony ogólnej - Ty już wiesz jaka część.
  • 00.00 29.11.2018
    Can Dzięki, może jeszcze będzie kilka. :)
  • Dekaos Dondi 29.11.2018
    Jak zwykle plastyczny rozkład zdań. Bez zwłoki przeczytałem. Pozdrawiam→5
    W oparach specyfików konserwujących, plątały się dwie [pobielone] szarym nalotem figury.
    Zaraz twoje przygotuję, jeśli nie zrobisz tego, co ci [każę]
    Moja krew, moje ciało, nie chcę być naciągnięta jak [kozia] skóra na bęben
    Wyrysowany talizman oderwał się od zimnego podłoża, by po chwili utkwić jej w piersi.
    Obadaj
  • 00.00 29.11.2018
    Dekaos Teraz będzie grzebanie w zwłokach. ;) Obadam, poprawię i dziękuję. :)
  • Dekaos Dondi 29.11.2018
    00.00 → Jak chcesz mogę Tobie przeteleportować: sekator, laubzegę, wiertło, mini krajzegę, łopatkę, szydełko, łyżeczkę, wiaderko, folię, wanienkę, grzebień, pastę do zębów:~))
  • 00.00 30.11.2018
    Dekaos Niezły sprzęt. Możesz przesłać. ;)
  • Dekaos Dondi 30.11.2018
    00.00 Sorry. Nici z przesyłki. Teleporter strupiał. Pełny rozkład panelu sterowniczego. A glista naprawcza strajkuje. Fakt, wiszę z wypłatą, ale nie dała mi szansy na rozmowę. Cały czas wietrzę:~))
  • 00.00 01.12.2018
    Dekaos Glista :) Paskudnie. :)
  • Dekaos Dondi 01.12.2018
    Dekaos Glista? Nie chcę być takim stworem. Odczaruj mnie.
    Chociażby czarodziejską kością udową. Proszę!
  • Dekaos Dondi 01.12.2018
    Tylko bez osteoporozy. Dla zachowania całościowej masy magicznej:~)
  • 00.00 01.12.2018
    Dekaos Hhahaha! Nie Ty jesteś glistą, zapominałam dopisać przecinka. Chodziło mi o to stworzonko zbuntowane. Nie ma to jak nieporozumienia.
    Obędzie się bez czarów w tym układzie. ;)
  • oldakowski2013 29.11.2018
    Będziesz zadowolona, nie mam się do czego przyczepić, chociaż...
    ... jak kozi skóra ... - jak kozy skóra...
    ... wyszeptała do ucha zaklęcia... - wyszeptała do ucha zaklęcie, lub szepcząc do ucha zaklęcia...
    ...od zimnego podłoża wbijać się w pierś...- od zimnego podłoża wbijąjąc się w pierś....
  • 00.00 29.11.2018
    oldakowski ok, chociaż i tak coś znalazłeś. Nie zdążyłam poprawić przed Tobą, chyba na mnie polujesz profesorku. ;)
  • oldakowski2013 29.11.2018
    Nigdy w życiu, chyba zauważyłaś, że nie wszytko co twoje oceniam. Czytam kiedy mam czas, a jak wpadają błędy to je wytykam, skoro nie chcesz, to nie będę ci ich wytykał, ale czytać mi chyba nie zabronisz, co? Pozdrawiam.
  • 00.00 29.11.2018
    oldakowski Zabronię i ukryję przed Tobą. ;)
    Poważny człowieku, jest to fizycznie niemożliwe, jeśli będzie na tej stronie to wiadomo, że masz prawo zajrzeć i skomentować lub nie. Twoja wola. :)
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 30.11.2018
    Witam
    O proszę kostucha będzie jak nowo narodzona. W nowej skórze i w nowym wydaniu. Fajna część i taka bardzo nowoczesna. Gabinet odnowy i SPA dla kostuchy.

    Pozdrawiam
  • 00.00 30.11.2018
    pasja Zabijam czas, trochę próbuję swoich sił, itd. W każdym razie, wciąga ta seria.
    Dziękuję, że śledzisz ich losy. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania