Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Paradise. Waht about with us ?

Witamy na po raz pierwszy zorganizowanym finale dwóch uniwersytetów - męskim Stanford i żeńskim Caltech. W zespole męskim chłopacy jak burza pokonując wszystkich co najmniej 3 bramkami. Wyróżniali się wszyscy a szczególnie Robert Matsenia, Bob Tresny i Jofn Svet.Ta trójka strzeliła więcej bramek w historii młodzieżowych mieszanych mistrzostw uniwersytetów niż kiedykolwiek. A oto i Oni wychodzą na boisko !!!!

Ramirez!!! Tresny!!!Matsenia !!!(...)

*

_ Nie i Nie !!! nie mogę sobie pozwolić by pojawiła się się na boisku wraz z Tobą , zwłaszcza wobec plotek jakie wokół was krążą.

-Ale ...

- Powiedziałam !!!

- Ale trenerze - Ksenia ....

Trenerka spojrzała na Annę zabójczo. Jakby wzrok miał zabić - Anna by nie żyła.

- Jesteśmy najlepszym żeńskim uniwerkiem w stanie . Nie możemy sobie pozwolić na Takie plotki

- PFF - prychnęła Anna Koval.

- Powiedz mi - czy prawdą jest to co powiedziała Ksenia ? że ją uwiodłaś ?

- Ale to nie ma nic...

Trenerka westchnęła :

- ksenia U mnie była wczoraj. Powiedziała że miała na sobie szlafrok i bieliznę. TY piłaś wino - Ona koktajl . Wrzuciłaś jej coś do szklanki prawda ?

Anna milczała. Spuściła głowę.

- Boże , dziewczyno Ksenia ma tylko 16 lat . Wiesz co będzie jak otrzymamy doniesienie o molestowanie seksualne nieletniej ?!! Coś Ty narobiła? .

Anna milczała.

- Przepraszam - wyszeptała

- Ksenia przyjechała tu na stypendium , jako utalentowana napastniczka , ale głównie do nauki angielskiego , bo u niej to kuleje. Wiem że dzięki tobie zaczyna mówić dobrze ...

Anna spuściła głowę bardziej.Miała łzy w oczach

- Rozumiem że muszę odejść z zespołu i jestem wydalona z uniwerku ?

Trenerka popatrzyła na nią uważnie .

- Ksenia Powiedziała że się śmiałyście po półfinale , potem ona śpiewała jedną z rosyjskich piosenek a potem urwał się jej film . Obudziła się z Tobą w łóżku. Naga. z rozpuszczonymi włosami . Byłą " mokra" . miała wszędzie ślady szminki i pachniała miętą. Użyłaś jej kremu prawda?

- To nie tak - , ja po prostu...

Anna wstała. A więc to koniec - i jeszcze będzie oskarżona o gwałt.

Zaczęła pakować swoje rzeczy.

- Gdie Ty idziesz ?

- ale przecież sama pani powiedziała

- Nie powiedziałam że jesteś wydalona

- ale doniesienie -

Trenerka westchnęła - Anna mało słuchała jak zawsze

- Ksenia nie złożyła doniesienia .Na razie. zostawiła papiery u mnie.

Anna zrobiła wielkie oczy . Czegoś tu nie rozumiała.

Powiedz mi - widziałaś dzisiejszą ogólną pocztę ?

Anna zmrużyła brwi

- Nie a co ?

- Chodź tu i zobacz.

Anna podeszła. - zanim zadała pytanie trenerka odpowiedziała

- Ksenia Ci to wysłała i zanim pojechała - zapomniała się wylogować

Trenerka puściła milcząc Play.

 

Anna oglądnęła . Była w szoku. Popatrzyła na trenerkę.

tak pokiwała głową

Ksenia postanowiła wrócić po tym wszystkim co się stało Do Kargatu. Uprzedzając twoje pytania - samolotem o godzinie 18.

Masz 5 godzin żeby ją złapać . Znasz bardziej Ksenię- bo byłyście ostatnio bardzo blisko - trenerka spojrzała spode łba na Annę ta spuściła oczy ze wstydu.

- Wiesz gdzie dokładnie pojechała. Powiedziała że będziesz wiedzieć.

Anna stała i nic nie rozumiała.

- Chcesz grać w finale i wygrać ?

-Yhm

- TO co tak stoisz ! Jedź po nią

- dzięki Trenerko

- Nie dziękuj mi ale Kseni. To złota dziewczyna, szanuj ją.

Anna błyskawicznie się spakowała - była gotowa do drogi

- Pamiętaj o finale uniwersyteckim o 19!!

Ostatnich słów Anna nie słyszała - pojechała na lotnisko

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 28.02.2019
    Sporo błędów. Nie rób odstepów przez znakami interpunkcyjnymi i nie zapisuj cyfr w cyfrowy sposób.
    W sumie to jeszcze kilka spraw, ale na początek to .
    Pozdrox
  • Canulas 28.02.2019
    I masz dwa razy to samo opko chyba

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania