Party

...Życie jak Party

Drinki się chłodzą

Tu ludzie przychodzą

Stąd ludzie odchodzą

Czasem z własnego

Wyboru wolnego

A czasem z woli

Kogoś innego...

 

Kategoria: Z Pasji do rymowania

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (77)

  • betti 23.11.2017
    Kiedy rymujesz te same części mowy i stosujesz te same końcówki, tworzysz rymy gramatyczne i częstochowskie ... wyjaśnię na czasowniku... chłodzą, przychodzą, odchodzą- rym częstochowski. wszędzie końcówka ''odzą'' ''chodzą'', ''nego'' - w przypadku własnego - wolnego - rym gramatyczny.
    Zarówno rym gramatyczny jak i częstochowski dziś jest uważany za błąd, a nawet określany jako prymitywny, dlatego wszyscy starają uciec od tego sposobu rymowania, co najlepiej pokazane w twórczości współczesnych poetów, dlatego zawsze odsyłam, bo warto być na bieżąco.

    Pozdrawiam.
  • betinka 23.11.2017
    Betti sio
  • illibro 23.11.2017
    A ja akurat lubię ;)
  • betti 23.11.2017
    illibro ja też lubiłam, bo proste, szybkie, nie wymagające myślenia. Ktoś na jakimś portalu wyśmiał mnie na maksa, na dodatek nieszczęścia merytorycznie, nawet nie było czym się bronić... zostałam sama ze wstydem... Podniosłam się i zaczęłam myśleć, podpatrywać innych, czytać i uczyć się.
    Jaka była moja radość, gdy ktoś wreszcie pochwalił... miałam pewność, że jest szczery, a ja robię postępy. I nie chodziło mi o poklask ogółu tylko, że nie jestem ostatnią sierotą, która tylko płakać potrafi, bo ryczałam jak głupia... Każdy początek jest trudny, ale kiedy widzi się efekty pracy nad sobą, nic już nie jest straszne. Krytyka wtedy nie boli,tylko pomaga...
  • akwamen 23.11.2017
    betti fajny życiorysik walnęłaś, daj jeszcze coś, tylko nie dręcz mnie już tą krytyką Fajnie jest złociuteńka :) hi, hi szczęśłiwym jest ha, ha
  • Nuncjusz 23.11.2017
    akwamen ten życiorysik nawróconej grzesznicy czytam już chyba setny raz, powtarza się
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz cały czas atakujecie, jak w amoku... walicie na oślep a potem mnie obarczacie winą, że się bronię. Wam można napisać wszystko, najgorszą wprost podłość, a mi odmawiacie nawet prawa do obrony...
    Nie napisałam ani słowa do autora, które mogłoby go obrazić... i co się dzieje? ŁAZICIE ZA MNĄ I DOWALACIE. Tak jest zawsze... tylko skąd ten płacz, kiedy odpowiem waszym językiem?
    Tacy wrażliwi jesteście na swoim punkcie, a innym bezlitośnie dokopujecie i żeby istotnie był powód... a ja napisałam tylko prawdę, czym jest haiku. Dopiero na wasze zaczepki, odp tym samym. Ludzie, ogarnijcie się wreszcie!
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti nie łażę za Tobą. Czytam komentarze i po swojemu sobie na nie reaguję. Wolno mi.
    Poza tym napisałem w nim tylko prawdę. Nie jestem w żadnym amoku, raczej ty
  • refluks 23.11.2017
    betti No własnie " że się bronię"
    Bronic to się można przed przeciwnikiem.
    To, co cię atakuje, to zwykłe pluskwy.
    To się depcze, a nie komunikuje do nich.
    Weź się ogarnij, babo czołgu.
  • akwamen 23.11.2017
    betti nie daj sie! ugryź go złotko:) ja cię nie opuszczę, dopóki jesteś , jestem i j moja najpiękniejsza :)
  • akwamen 23.11.2017
    refluksja czołgowi odpadly gąsienice i opadła lufa.:) ech wy baby armaty! wielbie was :) hi, hi
  • refluks 23.11.2017
    Nuncjusz Łazisz, nie łazisz, komunikujesz to tu, to tam, że trzeba jej się pozbyć, ze pisma poszły do admina.
    Ty i riggs zachowujecie się jak klasyczni odrzuceni albo czujący zagrożeni na swych pozycjach samców alfa.
    Przez betti.
    A ta, przyznać muszę, radzi sobie z wami pierwszorzędnie.
  • Nuncjusz 23.11.2017
    refluks nie pierdol mi tu głupot. Zanim ona tu przylazła byłeś spoko. Teraz ci bije na dekiel
  • Nuncjusz 23.11.2017
    refluks zaczynasz gadać identycznie jak ona, ona też mi pierdoliła o tym odrzuceniu. Jakie odrzucenie? Jesteś chyba nienormalny.
    Nigdy tu nie byłem samcem alfa, małpo. Jak już ktoś tu jest na topie to na pewno nie ja. Arysto na przykład, jego uznaję za gościa z klasą, ty jesteś jej pieskiem, który nagle zaczął kąsać
  • akwamen 23.11.2017
    Nuncjusz chyba suczką ? hi, hi
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz to Ty byłeś kiedyś moim pieskiem, pamiętasz? Gryzłeś wszystkich, kto się do mnie źle odezwał. Byłeś zachwycony, że ktoś tu wreszcie krytykuje... Teraz przestało Ci zależeć na krytyce... dziwne to.
  • akwamen 23.11.2017
    refluksja swietnie sobie radzi hi, hi zeszmcona, opluta, dawaj podpuść ją jeszcze bo sama odwagi takiej nie masz ha, ha dawaj beż krępacji :) w balejarz kręcona :) hi, hi
  • akwamen 23.11.2017
    betti teraz jesteś moja i masz nawet nie patzreć w stronę Nunka:)
  • betti 23.11.2017
    akwamen ty idź do lekarza, jestem pewna, że mają świetne środki na wściekliznę, bo wykończysz się zcłowieku...
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti nie zależy mi na TAKIEJ krytyce. Pamiętasz, w którym momencie mi się to odwidziało, to pieskowanie tobie? Ano w tym, kiedy napadłaś Tinę 12 Nieważne, słusznie czy nie. Krytyka tak, ale nie po trupach!
  • refluks 23.11.2017
    Nuncjusz Widzisz, Nuncjuszu, ja mam tak, że jak huzia na Józia, to ja za Józiem.
    To raz.
    Dwa.
    Ja robię więcej, niż beti. Ona roztłomacza, kulturalnie.
    Ja walę w ryj..
    Do mła nie podjechał nikt.
    Wiesz dlaczego?
    Bo się boją.
    Wszyscy.
    Ty też.
    Bo hołota czuje, do kogo może sobie podskoczyć.
    Aby w pitoleniu se może poskamlać.
    Ale żadnego z tych w pitoleniu nadajacych nie widziałem pod swoimi tekstami, ani pod moimi komentarzami pod tekstami innych.
    Poza robactwem w avatarach Dzordża, wodniaka i odzianej w utytłana zapaskę maglarę bettinkę.
    Ale o nich nie piszecie jako o trollach.
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz zarówno wtedy jak i wcześniej pisałam taką samą prawdę, szczere komentarze na temat tekstu, nie osoby... Nie ważne słusznie, czy nie? To, co ważne na portalu literackim, pitolenie takiego akwamena?
  • akwamen 23.11.2017
    betti ty złotko jesteś moim sercem, moim motorem, prztobie nabieram sił z dnia na dzień. :) hi, ha
  • akwamen 23.11.2017
    refluksja jaki ja tam troll? ja tu dom mam swój wlasny, ja wrośniety sto lat dłużej jak ty sapiensie nieokreślony :)
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti akwamena tak samo nie trawię
    refluks, nie to. Ja się ciebie nie boję, niby czemu mam się bać, ale Ty mnie nie wkurwiasz swoimi razami w ryj
    W prawdach betti czuć zło. Ona się tymi "radami" napawa, rozkoszuje, jakieś orgazmy pewnie po drodze. Ma poczucie misji jak Zbawiciel. To jest przegięcie i przesada
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz głupio myślisz. Mnie tylko żal ludzi, którzy uczą się tutaj grafomanii, bo ta wychwalana jest tutaj pod niebiosa. Sam twierdziłeś, że tu jest mnóstwo młodych ludzi. Ja dla nich, żeby poszli dalej, rozwijali się, a nie ugrzęźli tu na zawsze.... Jak możesz pisać, że ja dla siebie, że chcę być zbawcą itd?
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti przestań tych ludzi żałować, bo brzmi to strasznie upokarzająco. To nie są jakieś zagubione owieczki, a Ty nie pasterz niebiański. Skończ z tą bufonadą a na pewno będzie lepiej.
    Owieczki to przebrane wilczki, młode wilki, zapewniam Cię!
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz to niech pokażą pazurki, walkę, czemu odą na łatwiznę?
  • akwamen 23.11.2017
    betti o moja bohaterka cudowna, tak się poświeca dla tych ignorantow :)
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti bo Opowi to nie jest dla nich jedyny cel w życiu. Jak można tak uważać, że ich życie zaczyna i kończy się na Opowi! Owszem, publikują tu swoje teksty, często są to teksty wydarte z głębin ich duszy, pełne błędów, naiwne, ale z tego się wyrasta, jak z przykrótkich majtasów.
    Przecież ja jako nastolatek tez pisałem wiersze, miłosne wiersze! No i co z tego że były one do dupy? Wyrosłem z nich, teraz pisze świadomie do dupy, ale ta świadomość nie przyszła do mnie od Ciebie, ona se przyszła jakoś sama
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz upokarzające jest mówienie o rozwoju, pracy nad sobą, a nie jest upokarzające chwalenie słabych tekstów? Nie jest upokarzające utwierdzanie młodych ludzi, żeby nic nie robili tylko stali w miejscu?
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti mi chodzi o sposób w jaki to robisz! Nie to, że w ogóle to jest złe i nie powinno się tak robić, bo jak pamiętasz, na początku cię w tym wspierałem
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz co robię źle? Mam chwalić za nic?
  • akwamen 23.11.2017
    betti powyganiaj wszystkich co chwalą opluj i pogryź i uszczypnij jeszcze, ja ci pozwalam , myszko jedyna :) hi, ha
  • akwamen 23.11.2017
    betti tylko nie chwall , głupio wygląda to, ne pasuje ci! nie daj bóg! ;(
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti jezu, jak ty mnie kompletnie nie rozumiesz! Nie o to mi chodzi byś tylko chwaliła ii to fałszywie, pewnie by mnie to wkurwiało jeszcze bardziej.
    Krytykuj! ale nie z takim nosem zadartym do góry, niech nie mam wrażenia, że odwalasz tu jakąś misję straceńczą, że nam tu jezusujesz ukrzyżowana, spuść z tonu. Krytykuj ale nie z takim zadęciem, nie z takimi trąbami jerychońskimi, więcej pokory!
  • Nuncjusz 23.11.2017
    i na tym kończę, nie che mi się już tego lepiej tłumaczyć
  • akwamen 23.11.2017
    Nuncjusz taki mądry a nie rozumie :) kobiciny. ona ma alergie na chwalenie bo wtedy innym miło. a ona bidula wysila sie i nie jest miło. a ona musi być chwalona za mądrość :)
  • akwamen 23.11.2017
    betti widzisz betka tylko ja mam cierpliwość do ciebie najmileńka hi, ha :)
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz, zauważ, bo to typowe dla opowi, że ilekroć napiszę najzwyklejszy komentarz, zaraz zbiega się mnóstwo ludzi, którzy wyzywają mnie, obrażają, czasami myślę ,że tylko dlatego, że wiem coś o tej poezji... Czy nie widzisz tego? Ja nie jestem zarozumiała, gdyby tak było nie tłumaczyłabym z uporem maniaka o tych wszystkich zasadach, błędach. Gdybym była zarozumiała, napisałabym komentarz i poszła dalej. Dlaczego tego nie widzisz?
  • akwamen 23.11.2017
    betti kochaneńka a zuważyłaś że już nie masz co komentować ? hi, hi powyganiałaś wszystich poetów rybeńko ha, ha opowi zamiera i twoja i refluksji z tego zasługa hi, ha Zostajemy sami, jestem przescześłiwy:) ;) :))
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti to bądź zarozumiała, chryste!
    Typowe dla Opowi...taką sobie tu marke wyrobiłaś, teraz to będzie trudno zmienić, teraz napiszesz, że dwa dodać dwa to cztery, a cie ukamienują, ale to nie zasługa Opowi, tu są ludzie jak wszędzie, to Twoje dzieło
  • refluks 23.11.2017
    Nuncjusz "napiszesz, że dwa dodać dwa to cztery, a cie ukamienują"
    O to to!
    I nie będzie to dzieło betti.
    Podpadła kupie.
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz moje, czy towarzystwa wzajemnej adoracji? Te piąteczki, wychwalanie... swojski klimacik, pitolenia o dupie maryny, byle tylko nie tym, do czego ten portal został utworzony... Jesteś na portalach i dobrze wiesz, że czegoś takiego nigdzie nie ma, wszyscy to wiedzą... Wszędzie kwitnie poezja, a tu czas stoi w miejscu, bo grupka ''wybrańców wymyśliła sobie odwrócić się od rozwoju.
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti ale dlaczego masz przekonanie o swojej misji zbawienia Opowi ode złego?
    Poza tym, tak jestem też na innych portalach i tam dopiero kwitnie TWA. To nie opowijski wynalazek, TWA jest odkąd ludzie gdzieś się gromadzą i coś prezentują
  • akwamen 23.11.2017
    betti ratuj rozwój ! uwaga nadchodzi 2012 rozwoju! budujmy arki dla uznanych poetów! ile dobrych wierzy trzeba napisać abyś kochanie zabrała na areczkę przetrwania? Twoja misyjka illu przewiduje do uratowania ?:) hi, hi
  • Nuncjusz 23.11.2017
    z tego co zauważyłem, albo są portale martwe, albo z TWA. To nawet tyczy się grup na fb. Tam też jestem i to samo widzę, nawet na większa skalę
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz TWA jest wszędzie, ale nigdzie tak bezkarna... wyzwij tam kogoś od kurew i szmat, wylatujesz bez wyjaśnień... Tutaj ludzie mogą obrażać i jak niektórzy sądzą - bezkarnie, dlatego czują się jak bogowie na olimpie.
  • akwamen 23.11.2017
    betti ty to wiesz ! za wyzywanie dostałaś upomnienie trzecie na ósmym hi, hi
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti po co ta emfaza?
    Bo na innych portalach jest moderacja...
    no boże, czemu ja takie oczywiste rzeczy muszę pisać
  • Nuncjusz 23.11.2017
    i zależy od portalu, od moderatora czy wylatuje całkiem, czy na jakis czas i czy faktycznie bez wyjaśnień
  • betti 23.11.2017
    Nuncjusz to dlaczego z pośród siebie nie wybierzecie kogoś, kto pełniłby tę funkcję? Do tego nie jest wam potrzebny Admin, który nie interesuje się portalem. Wybieracie człowieka, którego najbardziej szanujecie i wszystko staje się przejrzyste.
  • akwamen 23.11.2017
    betti geniusz, poprostu geniusz! nie, no geniusz! :)
  • Nuncjusz 23.11.2017
    betti a jakie by miał narzędzia do sprawowania tej zaszczytnej ale niezbyt wdzięcznej funkcji?
  • Nuncjusz 23.11.2017
    Banowałby trolli siłą umysłu! Tak, to ma sens XD
  • Nuncjusz 23.11.2017
    akwamen jesteś od teraz zbanowany! Masz zniknąć! Pyk i nie ma akwamena :)
  • akwamen 23.11.2017
    Nuncjusz za co? o jezu! za miłość bezwarunkową do betty? Miej litosć :) hi, hi
  • akwamen 23.11.2017
    Nuncjusz nawet nie przeklinam, ja tylko wielbie! ;(
  • refluks 23.11.2017
    Nuncjusz No właśnie.
    Co to jest akwamen?
    Wodniakiem przez mła zwany.
    Żadnej publikacji.
    Nic.
    I odkąd tu jestem, a czytam dokładnie, nie kojarzę go z żadnego komentarza.
    Uaktywnił się na okoliczność kopania betti.
    Zwykły robal.
    Ale z atencją wypudrowanych traktowany.
  • akwamen 23.11.2017
    refluksja króciótka jesteś, znaczy za krótko jesteś tutaj byłem od zawsze :) hi, ha
  • Nuncjusz 23.11.2017
    refluks nie znam definicji akwamena, być może to jakiś bezkręgowiec, nie wiem, nie znam się
    Kiedyś mnie kopał do spóły z Mogadorem. Mogador tak jakby zdech, akwamen stał się bytem samowystarczalnym o ile pasozyt może takim być nazwany
  • akwamen 23.11.2017
    Nuncjusz ja kopałem! ja ?! ja tylko leczyłem :) i co źle,?od dawna widzę że u ciebie wszystko ok :) Mogador to łepek był hi, hi
  • akwamen 23.11.2017
    refluksja bo ja miły jestem i zawsze zakochany :) tylko w prawdziwych kobietach, a nie tych nieokreślonych do końca :)
  • illibro 23.11.2017
    Jakąś książkę byście poczytali a nie tylko w tym necie siedzicie ;)
  • betti 23.11.2017
    Jestem pasjonatką AK, czytam wszystko w tym temacie, może ktoś coś poleca?
  • Zaciekawiony 23.11.2017
    betti
    Fabuły z takim wątkiem też? Może ci się spodoba "Twarz pokerzysty" Hena, jak dla mnie całkiem udane podejście do czarnego kryminału w realiach polskich późnych lat 40. Główny bohater to akowiec, który zostaje warunkowo wypuszczony z więzienia, gdzie siedział właśnie za to, aby rozwiązał pewną sprawę kryminalną dziejącą się wśród byłych partyzantów, którzy poszli na rękę władzom.
  • Aisak 23.11.2017
    Bardzo Wymowne Mini.

    To chyba pełnia.
    Zauważyłam wzmożone wycie... baranów.
  • betti 23.11.2017
    Aisak, dlaczego baranów? Co napisałam nie tak? Odniosłam się do autora, czy do formy?
  • akwamen 23.11.2017
    betti w większości do siebie i krytyki złociutka :) usz, wszystko tak , wszystko nie przejmuj się, dawaj więcej hi, hi
  • Aisak 23.11.2017
    Można krytykować, nawet trzeba, ale dobrze by było, gdyby to był dialog z Autorem danego tekstu.

    Wbij sobie do tego baraniego łba, że nie chodzi o samą krytykę, lecz o styl wypowiedzi.

    No, ale i tak tego nie zrozumiesz. Tobie trzeba tylko przytakiwać, jak wszystkie baranom.
    :)
  • betti 23.11.2017
    Aisak nie wyzywam nikogo od baranów, chociaż nie przy jednym tekście, mogłabym to zrobić z czystym sumieniem... za to Ty bez skrupułów wyzywasz.
    Pisząc komentarz liczę na dialog, ale tego na ogół nie ma tylko obelgi i wyzwiska... można sprawdzić.
  • akwamen 23.11.2017
    betti teraz na nią z krytyką! do boju na barany! :)
  • Aisak 23.11.2017
    To prawda, nie wyzywasz od baranów, tylko bezceremonialnie mordujesz w białych rękawiczkach.

    Czołg...
  • Pan Buczybór 23.11.2017
    ha, ktoś musiał zastąpić Mar...
  • illibro 23.11.2017
    :))
  • Margerita 23.11.2017
    Pięć superbohater pozdrawia
  • illibro 23.11.2017
    70 komentarzy w tym trzy na temat i dziękuję za te na temat. Dzięki Betty za radę, pewnie masz rację, że to za mało wzniosłe i w ogóle Częstochowa ale też szukaj sensu w tekstach, a nie tylko błędów i formy. Ja tam do Ciebie nic nie mam, obrażony się nie czuję, jest ok ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania