Pokaż listęUkryj listę

Pasja z Literkową zapraszają do świata zabawy z poezją

Literkowa wraz z pasją, zwyciężczynią poprzedniej edycji zapraszają do Bitwy na słowa.

Wystarczy napisać wiersz lub prozę poetycką, wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum.

Następnie czytać i komentować zgłoszone wiersze, a potem już tylko czekać na głosowanie!

Może Ty wygrasz?

 

Mówią, że poezja bywa kobietą, a kobiety są największą inspiracją dla artystów od tysiącleci.

Temat główny: Między mężczyzną, a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. Namiętność, wrogość, uwielbienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń. (Oscar Wilde)

Temat dodatkowy: Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle (można powiązać z głównym, ale niekoniecznie).

 

Termin pisania wierszy i prozy poetyckiej upływa z końcem dnia 25 marca (ale nie musisz się martwić, jeśli nie zdążysz... przedłużymy).

 

Piszmy więc o dziewczynach, kobietach, matkach, żonach i kochankach.

Niech wygra najlepszy!

 

Zapraszamy Szanownych Opowijczyków do wzięcia udziału.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Zapraszamy!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania