Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Paulina To do Cb...

Hej droga Paulino. Nie mogę wytrzymać i nie znieść tego bulu jaki zyskałem po stracie Ciebie... Sekundy nie ma na niczym nie mogę się skupić a co najgorsza. Nie daję rady o Tobie zapomnieć... Na tyle Cb pokochałem abyś została w moim życiu na Wieki. Nie mogę się ogarnąć opanować Mysli moje Non stop o Tobie jakoś nie dam rady się ogarnąć . To taka Wielka Rana zostawiona po Tym rozstaniu że Niewiem Czy będę w Stanie ją Wyleczyć. Nie potrafię już żyć bez Cb ... Cios który zadałem przez Nieporozumienie moje Do Cb . Przez te wszystkie bule jakie życie mi dało . Nie mogę powstrzymać . Nie potrafię Cb nie kochać ... Nic nie daje mi szczęścia takiego jak ty a Wiec że to Ta największa moja miłość Nigdy jej nie zapomnę... Niewiem czy się pozbieram. Próbuję ... Tak Mi ciężko na Sercu. Może To być za dużo ... Próbuję Zapomnieć o Tobie ale niewiem Czy dam radę . To takie dla mnie ważne... Gdy To będziesz Czytała choć nie musisz to Wiec że nie chce Ci kazać Wracać ani żalić ... Nie mogę wytrzymać... To tak jak by mi Oczy ręce nogi słuch Wzrok Wszystko zabrano... Nie . Wybacz. Ale To moja wina . Płacz nie pomoże . Zle sie czuje... Ale Wiec że byłaś Dla mnie Wszystkim Tego nigdy nie zmienię ... Choć teoretycznie niby jest tak że zmieniamy się co 6 lat . Ale ja byłem wyjątkiem i Dosyć szybko Potrafiłem zmienić Charakter czy Siebie... Chciałem Zawsze Dla Cb jak najlepiej . Nie było to od tak ... :( Niewiem czy sobie wybaczę to że Straciłem Bohatera mojego życia... Wybacz Ale Tak mnie kurewsko Dusi to że Nie jesteśmy razem ...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • detektyw prawdy 26.02.2017
    no
    spoko
  • Anonim 27.02.2017
    treść jest ok, ale te błędy szarpią me źrenice; dlatego bez oceny. życzę udanych związków.
  • Ewoile 27.02.2017
    bul bul bul

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania