Penny Pulp #1 - Potwornik komornik

Pukam do drzwi.

Kto tam? Pyta głos wewnątrz.

Potwornik komornik! Odkrzykuję.

Nie musi pan tak krzyczeć, mówi ona. Z jej dossier wynika, że ma więcej cycków niż rozumu, i więcej plastiku w cyckach, niż gruczołów mlekowych, jeśli w ogóle.

Czy jest pan normalnym komornikiem? Pyta ona, uchylając drzwi bardzo pornograficznie.

Jestem potwornikiem komornikiem, droga pani. Pewnie wie pani, po co przyszedłem.

Ona pada pornograficznie na kolana i otwiera usta niejednoznacznie, ni to, żeby krzyczeć, ni to, żeby odgrywać scenę, w której pani otwiera drzwi i posłusznie klęka, bo ma na to ochotę.

Panie potworniku komorniku, obiecuję, że oddam, obiecuję! Szarpie mnie za rozpór, no przecież ludzie kochani, co to za pornografia, ja się bronię, opędzam, po łapach daję tej plastikowej lali.

No niechże pani przestanie, przecież to nie pornol, ja z firmy windykacyjnej, ja mam terminy. Pani zalega z megapająkiem, czas oddać, no niechże pani zrozumie, pani go wypożyczyła na tydzień i nie oddaje już trzeci miesiąc. I żadne polerowanie truskawy pani nie pomoże, choć nie obrażę się za szybki bułgarski pocałunek, może nie wniesiemy oskarżenia.

Pani na kolanach ulitowała się nad komornikiem potwornikiem, a ja ulitowałem się i wyrżnąłem babie w ten pusty łeb kolbą obrzyna, który noszę w płaszczu. Padła bez przytomności, cyc zamortyzował upadek, jedyne, co się rozlało, to garść nasion, najwyżej dwie. Umyje podłogę. Przekroczyłem próg.

Chodzę po domu, z obrzynem w ręce i szukam pająka. Znajduję w kuchni nad kranem.

Co tu robisz, Miękoś, czemu nie wróciłeś sam na bazę? Pytam. A ten udaje że twerkuje i mówi: Zmocz ręce i wytrzyj.

W co? Nie ma ścierki.

W mój odwłok wycieraj. Wcieraj. Trzyj. Usłyszałem szelest. Uchyliłem się, a facetka z plastiku z patelnią w ręce minęła się z moim łbem o włos. Odstrzeliłem jej głowę z obrzyna, którego miałem w ręce.

Potem stoimy przy płonącym samochodzie ze zwłokami w środku. Osiem oczu się błyszczy.

Szkoda. Dobrze zbierała nasiona.

Dobrze nacierała odwłok kremiksem, westchnął pająk.

Ty się zamknij, bo ci kolejne dwa podbiję, pogroziłem chujkowi.

Dobrze, że zdechła, powiedział pająk.

Wskakuj do torby i zamknij ryj, same problemy przez ciebie. Wskoczył, popatrzył z wyrzutem i zwinął się w kłębek na dnie torby.

Jebany debil, pomacaj mnie po dupce, pokiciaj odwłok, no weź, no ej, kto jest słodkim włochatym pająkiem?

Kutas. Myszy łapać, a nie.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • KarolaKorman 09.06.2016
    Słyszałam, że noc jest wielkim kosmatym pająkiem, który czyha na nas :o a tytuł skojarzył mi się z Penny Dreadful :)
  • Okropny 09.06.2016
    Jeśli wiesz, skąd się wzięły nazwy "penny dreadful" i "pulp fiction", to dobór słów do tytułu powinien przestać być tajemnicą ;)
  • KarolaKorman 09.06.2016
    Czyżby dom miazgi, ale też można rozumieć, że jakieś drobiazgi w sensie pieniądze skoro mowa o komorniku :) takie moje skojarzenia :)
  • Ritha 09.06.2016
    Jezuuu Okropny ! XD
  • O-Ren Ishii 09.06.2016
    XDDDDDDDDD
  • Okropny 09.06.2016
    No co?
  • Ritha 09.06.2016
    Okropny niiiiic, nic nic. W ogóle to nie było tematu :p
    #świr
  • ausek 30.06.2016
    Mam trochę musowego leżenia, więc przeczytam całość Twojego przydługasa. ;)
  • Okropny 30.06.2016
    Zapraszam serdecznie ;)
  • the_endrju 30.07.2016
    To jest chore, więc chętnie przeczytam więcej, zostawiam pięć.
  • Okropny 30.07.2016
    Dlaczego chore?
  • the_endrju 30.07.2016
    Takie prywatne odczucia, nie zrozumiesz nie będąc mną.
  • Okropny 30.07.2016
    the_endrju no, to pogadaliśmy
  • the_endrju 30.07.2016
    Czasami mówię zbyt dużo, a czasami zbyt mało, przykro mi, że to aż tak Cię dotknęło :v
  • Okropny 30.07.2016
    the_endrju nie dotknęło mnie to, zwyczajnie sam się podsumowałeś, a ja nie chcę się wtrącać
  • Gabriel 30.07.2016
    Pierwszy raz czytam coś takiego, podoba mi się!
  • Okropny 30.07.2016
    Cieszę się. Po to pisane.
  • tribia 30.07.2016
    Także zostawiam pięć :).
  • deus ex machina 18.08.2016
    Yyyy... jeszcze bardziej oryginalne i okropne xD
  • Okropny 18.08.2016
    Jedź dalej, jestem ciekaw co powiesz potem ;)
  • Praszczur 07.04.2017
    Wygrzebałem stary tekst, bo skojarzył mi się z genialnym filmem Tarantino "Pulp Fiction". I podsumowując opowiadanie - jesteś pojebany. Jednak twoja pojebatość przypadła mi do gustu, zostawiam piątkę i idę czytać dalej. Pozdro
  • Okropny 07.04.2017
    Praszczur - tematyka i tytuł nawiązują do 'pulp magazine' i 'penny dreadful' - możesz na Wiki poczytać :)
  • Okropny 07.04.2017
    (na anglojęzycznej)
  • literatx 19.08.2017
    Błędy, ale podejrzewam, że celowe.
    Opowiadanie nie zrobiło na mnie większego wrażenia, tyle, że się tylko uśmiechnąłem.
    Masz te 4.5. Tak na marginesie to szkoda, że nie można oceniać na opowi ,,połowicznie". :)
  • Okropny 19.08.2017
    Wszystkie błędy u mnie są celowe, yo

    chyba, że literówki, ale to poprawiam na bieżąco
  • Canulas 25.09.2017
    No dobra, zacząłem se. Oczywiście od jedynki.
    Jedno jest pewne. Jeńców nie bierzesz. Póki co, ciężko mi się jeszcze odnaleźć. Muszę Cię wyczuć. Wyłapać Twoje flow. Ale już widzę, że adres dobry. Zakotwicze na pewno.
    Nieco mi się na razie (choć to za krótko do porównań) z R. Toporem kojarzysz. Zgrabny surrealizm. Idę dalej
  • Okropny 25.09.2017
    Pierwsze pulpy są bardzo z dupy, ale wprowadzają w temat - potem dopiero mi się wyklarowało bardziej
  • Canulas 25.09.2017
    E tam, jest git. Tylko nie dla każdego.
  • Okropny 25.09.2017
    Dojdziesz do tego, o co mi chodzi, przy Czeczeńcach, jak dotrwasz ;)
  • Canulas 25.09.2017
    No, pewnie tak
  • Jest dziwnie, jest zabawnie. Jako wprowadzenie całkiem ok bo robi robotę, budzi ciekawość, wiec jest tak jak trzeba. Będę rzucał okiem na dalsze części w wolniejszych chwilach.
  • Okropny 16.01.2018
    To nie jest wprowadzenie, to szort trochę tak w temacie, jak napisałem Canulasowi wyżej:

    Pierwsze pulpy są bardzo z dupy, ale wprowadzają w temat - potem dopiero mi się wyklarowało bardziej
  • Okropny grozisz mi? :)
    Obacze, że żes musiał sie klarować tak długo, cos jak z winem. Tera muszę babola naprawić co zjebalem, wiec troche zaraz będę miał roboty.
    Mozesz sie mnie spodziewać pod następnymi częściami.
  • Okropny 16.01.2018
    Maurycy Lesniewski wyczekuję z niecierpliwością.
  • Kim 04.02.2018
    Hej, Terible. Zabrnęłam aż tu w poszukiwaniu Pulpy.
    "Padła bez przytomności, cyc zamortyzował upadek, jedyne, co się rozlało, to garść nasion, najwyżej dwie." - XD
    "Dobrze nacierała odwłok kremiksem, westchnął pająk." - kremiksem. Piękne.
    Podoba się. Jadę dalej :D
  • Elorence 18.05.2018
    Co ja właśnie przeczytałam...
  • Okropny 18.05.2018
    Leć do #11 po dłuższy fun :)


    Dzięki za wizytex :)
  • Elorence 18.05.2018
    Lecę po kolei, bo potem się zaplątam :)
  • Okropny 18.05.2018
    Elorence leć, leć, póki Ci się chce i starczy tchu! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania