Poprzednie częściPenny Pulp #1 - Potwornik komornik

Penny Pulp #2 - Sukkub

Siadam na kanapie i nasłuchuję. Znowu wchodzi przez okno. Nie nauczy się, durna pała, że drzwi otwarte i ogólnie zaproszenie do niesrania na dywan, ściągania butów i co jeszcze. Po co.

Spadł wazon z trzaskiem. Kupiłem go na pchlim targu za dwójkę i postawiłem na brzegu krzesła. Chuj. Teraz wiem, że już ma banię. Że już się ochlał. Ochlała. Ja wciąż nie wiem. Co za bezsens.

Pokój wyłożony lustrami. Nie, nie kapnie się, że ja widzę. Nie, po co. Można tłumaczyć i wyjaśniać. Po co.

-Gdzieżby waćpan chciał poczuć rozkosze anielskie... - zaczyna średniowieczny sukkub. Świeżo odczarowany demon, zaledwie miesiąc temu. Wypuszczony na świat, leć, zajeb coś. Nie, po co. Będę sukkubem. Wejdę oknem i będę pierdolić trzy po trzy jak pijany templariusz.

Sukkub powinien wyglądać jak twór moich najskrytszych pragnień, debilu, nie jak skrzyżowanie fantazji inkwizycji z żoną Luca Bessona. Oczywiście nie rozumie. Po co.

Idź sobie, nie podniecasz mnie, mówię, a sukkub siada na ziemi, jak kot, i patrzy na mnie błagalnie.

Nie dasz-li mi panie opróżnić twego worka miłości z jurnych nasion, skąd on ona ono bierze te teksty, no kurwa, a on dalej, azaliż gdyż wszakże i na wskroś po dwakroć.

Pukam się w głowę. Tu patrzaj, że, stąd czytaj, szukaj wzorów z głowy, debilu, demonie z demobilu, sukkubie za trzydzieści grajcarów! A ten stęka, jakby mu w dupie ktoś palcem wiercił, i tylko patrzy błagalnie jak jamnik na kabanosa.

No dobra, kurwa, masz. Weź sobie nasienie, nasiona, zawartość worka wspaniałości. Żryj. Tylko rób to jako ktoś ładny, na złote runo i argonautów, bo ci cofnę pozwolenie na włamania i się zesrasz.

Azaliż czyżby przepiękna postać ze snów i marzeń mogłaby ewentualnie być facetką z filmu dla dorosłych, debilu? Pukam go w głowę, jak we drzwi. Zaczął migotać.

Przeżyłem. I tak dobrze, że mówi głosem Krystyny Czubówny. Wcześniej była Cher. Chryste!

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Okropny, skąd Ty bierzesz na to pomysły? Xd oba teksty mu się podobały, czekam na więcej! :D (głos Krystyny Czubówny w takim wydaniu musiał być zaskakujący o.O)
  • *mi się podobały -.- grr, znowu słownik
  • Okropny 09.06.2016
    marcepanowypotwor pojęcia nie mam :)
  • Okropny, gdybyś jednak znał odpowiedz na moje pytanie, to chyba muszę przemyśleć czy chcę ją poznać xd
  • Okropny 09.06.2016
    marcepanowypotwor to doskonałe podejście :)
  • xxECxx 09.06.2016
    Po pierwszych kilku zdaniach pierwszej części widziałam inspirację filmami Tarantino, dosłownie bije po oczach.
    Ogólnie to chciałam napisać... ale Ty jesteś głuuupi :) Aż miło się Ciebie czyta :)
  • Okropny 09.06.2016
    Spoko, tylko że nie inspiruję się/mnie Tarantino. Ale dzięki ;)
  • Okropny 09.06.2016
    No, chyba że przypisujesz Tarantino "pulp fiction" jako termin, to spoko, przeżyję ;)
  • Okropny 09.06.2016
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pulp_magazine
  • xxECxx 09.06.2016
    Okropny bladego pojęcia nie miałam... wybacz, zwracam honor .
  • Okropny 09.06.2016
    xxECxx tak podejrzewałem, więc spoko luz ;)
  • KarolaKorman 11.06.2016
    Głos Czubówny jest nasiąknięty spokojem i błogością czyli odpowiedni w takim momencie :)
  • Okropny 11.06.2016
    Ale ciężko się odprężyć w podbramkowej sytuacji, gdy myślisz o żyrafach ;)
  • the_endrju 30.07.2016
    Twoje teksty...
    Szkoda słów, zajebiste
    Zostawiam pięć
  • Praszczur 07.04.2017
    Zarąbiste. Ale jak dla mnie za krótkie, czwórka.
  • Okropny 07.04.2017
    Od 11 są długie :)
  • literatx 19.08.2017
    Przecież tak łatwo można taki tekst napisać. Nie wysiliłeś się.
    Tutaj już dam trzy.
  • literatx 19.08.2017
    A, i nie wiem co ma ta część do pierwszej. Jeśli z każdym rozdziałem będziemy tak się opitalali po każdej historii wyssanej z palca, to słabiutko
  • Okropny 19.08.2017
    literatx pierwsze 10 części jest luźno ze sobą związanych, od 11 - konkrety i dłuższe
  • literatx 19.08.2017
    Okropny chilli powiadasz, iż mogę zacząć czytać moją przygodę z Pulpą od części jedenastej nie czytając poprzednich?
  • Okropny 19.08.2017
    literatx takoż powiadam
  • Okropny 19.08.2017
    literatx pulpy to zabawa konwencją
  • Canulas 25.09.2017
    Teraz już jestem tu. Muszę znaleźć genezę, bo czuję, że coś mi umyka. Że mój odbiór jest kulawy i powierzchowny. Z odniesieniami do pop kultury nie mam, póki co, żadnych problemów, ale jest jeszcze coś. Coś, bez złapanie tego czegoś, jest poczucie niepełnego zanurzenia.

    "a on dalej, azaliż gdyż wszakże i na wskroś po dwakroć." - zajebista gra słów.
    I dzień jeszcze niżej, dalej, głębiej, itd.
  • Póki co nie będę bawił sie w zawiłe interpretacje, ale byłem tu juz kiedys tylko się komem nie odchaczylem, pojedziemy dalej coby sie upewnić.
    Pzdr
  • A gdzie trójka? Bo odrazu 7nr tu je, co to za lypa?
  • Okropny 16.01.2018
    Maurycy Lesniewski jezu, w publikacjach, czlowieku
  • Okropny a powinno być wynumerkowane zaraz za n1, dla mej wygody, a tak trachnalem 7 od razu.
  • Okropny 16.01.2018
    Maurycy Lesniewski nie moja wina, żeś leń

    http://www.opowi.pl/penny-pulp-3-a18272/
  • Okropny 16.01.2018
    Maurycy Lesniewski i ci sie kliknac dwa razy nie chcialo, leniu
  • Okropny jakes mnie wyczuł, a tak sie maskowalem
  • Kim 04.02.2018
    Byłam, czytałam. Fajne, podoba mi się. :D Jadę dalej.
  • Elorence 18.05.2018
    "Świeżo odczarowany demon, zaledwie miesiąc temu. Wypuszczony na świat, leć, zajeb coś. Nie, po co. Będę sukkubem. Wejdę oknem i będę pierdolić trzy po trzy jak pijany templariusz." - uśmiałam się :D
  • Okropny 18.05.2018
    O to chodzi, by czytelnik się uśmiał, ucieszył, ubawił itd. Super!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania