wyrzucancja

wyrzucancja

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Karawan 12.08.2018
    Dojechałem do końca i tak sobie myślę; a jakby to w kontekście wykładów profesora, docenta F zakwalifikować? I już wiem! FChGW ;) 5
  • Okropny 12.08.2018
    FChGW? Wozidło, bądź łaskaw jaśniej, przyćmiony mózg mam od słoneczka.
  • Karawan 12.08.2018
    Okropny FictionChGW [Czyli rodzaj ChGW made Okropny ;)). It is new in Fiction ;))
  • Okropny 12.08.2018
    Karawan dalej nie czaję, to jakiś szyfr?
  • Nuncjusz 12.08.2018
    Chuj Go Wie
  • Freya 12.08.2018
    "zwierzaki nigdy jej specjalnie nie obchodziły…" - ją - albo cuś inszego jeszcze
    "Myślałby kto, że zwierze się tak nasrają na" - zwierze - l. poj. - nie za bardzo pasuje...

    Lubię opisy scen akcji albo przygotowania u Lee Childa, tam zanim poleci pięść czy pocisk, to wszystko już jest widać (rodzaj broni, pociski, taktyka działania) albo jak nie, to doczytać można i jest tak jak było albo nawet w trakcie. Niczym u Sama Peckinpaha - stare filmy z wiadrami posoki.

    Mie tam wporzo, choć tylko wyrywek. Nie ma się co czepiać ten tego. Pozdrawiam;)
  • Freya 12.08.2018
    A jeszcze no ten pentagram, jeju - figura, kiedyś był tu facio: Quincunx - skubany niezły był. Mie penta zawsze z kiełbasami i nie gramami :)
  • Freya 12.08.2018
    A jeszcze no ten pentagram, jeju - figura, kiedyś był tu facio: Quincunx - skubany niezły był. Mie penta zawsze z kiełbasami i nie gramami :)
  • Okropny 12.08.2018
    Freya to jest liczba mnoga od zwierz-zwierze. Te zwierze, potocznie tak.

    Z tym ją/jej, muszę pomyśleć.

    Dzięki za odwiedziny i komentarz :)
  • Canulas 12.08.2018
    "Dała mu znak, ale nie patrzył w jej stronę. Podleciała ku niemu i powtórzyła mu rozkaz wprost do ucha" - któreś mu, pewnie drugie do wywalwnia.

    "- Kurwa jebana mać – powiedział. – Myślałby kto, że zwierze się tak nasrają na tego jednego chudego fajfusa" - nie rozumiem. zwierze?

    "Stojący naprzeciw niej niewysoki, łysy, brodaty mężczyzna, prezentował jej akurat obszerną, szkarłatną poduchę. Na niej zaś, mieniła się klejnot am" - niej/jej/niej. Za dużo.

    Chyba zbyt pojebane to dla mnie. Odczuwam przyjemność z obcowania z tak skonstruowaną budową zdan, z takim humorem, stylem, ale treści w 60% nie rozumiem.
  • Okropny 12.08.2018
    Tu to samo, zara narychtuję.

    Całość przyniesie sens. Widziałeś kiedyś, jak pentagram wygląda?
  • Canulas 12.08.2018
    Okropny, hehe. Oddalam to pytanie
  • Okropny 12.08.2018
    Canulas popoprawiane te błędziki.

    Jak se narysujesz pentagram, to zauważ, że składa się z okręgu, pięciu punktów i pięciu przekątnych pomiędzy nimi. Punkty kolejno od A do E, a przekątne... A łączy się z E i B przez połączenie łukiem, z C i D przekątnymi. Jak se narysujesz, wyjdzie.
  • Canulas 12.08.2018
    Okropny , deficyt krwi, a długopisem gupio
  • Okropny 12.08.2018
    Canulas ja użyłem ołówka, wystarczająco diabolicznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania