-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Witam,
    Hm... i tak, i nie. Przesada w żadną stronę nie jest dobra. Szczypta pewności siebie nikomu jeszcze nie zaszkodziła, jej brak całkowity, już tak.
    A sam tekst, czyta się płynnie i lekko.
    Pozdrawiam :)
  • Anonim 27.07.2019
    Aga,
    dzięki za wizytę i słowa.
    Jak każdy "protest-song" jest to oczywiście ciut przesadzone. Niemniej jednak to, co często wystawiane jest na piedestał to problem, o którym piszę.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 26.07.2019
    Antoni Grycuk→No tak czasami jest.
    Einstein też powiedział, że wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy,
    Pozdrawiam:)
  • Anonim 27.07.2019
    Dekoś,
    a w Biblii jest napisane: bo kto niesie wiedzę, niesie i cierpienie.
    A co do pewności siebie, to zdecydowanie częściej jest, jak napisałem. To wynika z przesunięcia pewnego punku na pewnej wirtualnej osi za bardzo w prawą stronę, czyli w stronę walki, bardzo ogólnie mówiąc.

    Pozdrawiam.
  • Marian 27.07.2019
    "że im większa wiedza, tym mniejsze ego i odwrotnie" -> Jakże to pasuje do naszych czasów. Smutne, ale prawdziwe.
    Podobało mi się.
  • Anonim 27.07.2019
    Oj, to prawda. Plaga naszych czasów - pewność siebie. (Brawo ja, itp).
    Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • pkropka 27.07.2019
    Coś w tym jest, biorąc pod uwagę dużą skalę. Pewność siebie wystarczy, zeby zakrzyczeć prawdę.
    Myślę, że ważna jest nie tyle pewność siebie, co znajomość własnej wartości. Daje siłę do obrony swego, lecz ujmuje buty.
    Dzięki za przyjemny kawałek tekstu.
  • Anonim 27.07.2019
    PKRopko,
    jak we wszystkim potrzebna jest równowaga, jak w ing i yang.
    Piękne, co powiedziałaś: "Pewność siebie wystarczy, zeby zakrzyczeć prawdę." :)
    Dzięki za czytanie.

    Pozdrawiam.
  • Angela 27.07.2019
    I tak i nie, należałoby wypośrodkować, ale wtedy byłoby za pięknie.
    Pozdrawiam.
  • Anonim 27.07.2019
    Żeby wypośrodkować, trzeba mieć czysty umysł, a to albo po narodzeniu, albo po latach medytacji, albo po "wyczyszczeniu".
    I dlatego dzieci są tak piękne, jak wspomniałaś :)

    Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 27.07.2019
    Godne zastanowienia. Ciekawe drabble, poruszające poniekąd tematy "tabu". Dobry tekst
  • Anonim 27.07.2019
    Panie B,

    dzięki za nalot na tekst.
    Tabu i faux-pas!

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania