Piękny świat - Drabble

Ach, jak pięknie słońce świeci. Ach, jak cudnie wokół pachnie. Czy to kwiatki? Lawenda? Tak, chyba lawenda. Szkoda, że nie mogę bliżej podejść do okna i wyglądnąć na ten cudny świat. Aż łezka się w oku kręci, jak o nim myślę. Gdybym tylko nie leżała… To cholerne łóżko przyciąga mnie jak magnez i nie pozwala zerwać się z jego uścisków. Może dlatego, że jest siódma rano… Tak, jestem zbyt zmęczona, by wstać. Trzeba jeszcze trochę pospać, przynajmniej dwie godziny. Tak, dwie albo i trzy dla urody. A później śniadanko. Kanapeczka z masłem, szynką i serem i dokładnie w tej kolejności. No nic, jeszcze raz dobranoc, piękny świecie.

O, ktoś idzie.

- Pan listonosz? Tutaj?! W mojej sypialni?! Jak pan śmie? Skrzynka jest przy płocie, no już, proszę wyjść. Czemu się tak pan na mnie patrzy? Wyjść, powiedziałam!

- Mówiłem pani już setki razy, ale widocznie trzeba powtórzyć i jeszcze raz. Proszę się do mnie zwracać panie doktorze Mengele.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • elenawest 08.08.2016
    Aleś pojechał! 5
  • Karo 08.08.2016
    A dziękuję, dziękuję ;)
  • Alicja 08.08.2016
    Super, 5 :)
  • Karo 08.08.2016
    Dziękuję ;)
  • KarolaKorman 08.08.2016
    ale się mrocznie zrobiło na tym pięknym świecie
  • Karo 08.08.2016
    Witam w moim świecie :*
  • Anonimek Skurwysynek 08.08.2016
    Bym wstawił 1,ale nie mogę. Fajny tekst *sarkazm*
  • Karo 08.08.2016
    Chyba nie wiesz, co to drabble (to po pierwsze), po drugie, cipeczko, jeśli myślisz, że naśmiewam się z takich rzeczy, to jesteś w błędzie. Traktuję je bardzo poważnie, podobnie jak ludzi chorych. W tekście przedstawiłem chorą psychicznie dziewczynę, której umysł nie potrafi zaakceptować otaczającego jej świata, więc tworzy swój własny, wyimaginowany "piękny świat". Dziękuję, pozdrawiam, jebaj się.
  • Rasia 08.08.2016
    "Czemu się tak, pan, na mnie patrzy?" - bez przecinków, w tym wypadku to nie jest wtrącenie
    Tekst w porządku, zaskakujący... tyle że nie zalicza się jako drabble, stanowczo za długie. Mogłeś już podciągnąć to pod droubble moim zdaniem albo ograniczyć niektóre opisy. Poza tym zrobiłeś spore postępy jeśli chodzi o interpunkcję itd. więc gratulacje :) Za ten tekst jednak nie oceniam, no bo w drabble się nie wpasował, ale całkiem niezłe robi pierwsze wrażenie po Twoim powrocie :)
  • Karo 08.08.2016
    Rasia Wybacz (do tej pory nie ogarniam tych Droublelelele itp ;) ) Dziękuję bardzo za miłe słowa :D No jeśli chodzi o interpunkcję i ortografię naprawdę SPORO pracowałem, choć i tak (jak z resztą widzisz) popełniam błędy :P
  • Rasia 08.08.2016
    Drabble 100 słów, droubble 200, taka podpowiedź :) Fajnie, że nad sobą popracowałeś. A błędy popełnia każdy, bardziej wyszkolony czy mniej, rzecz naturalna :)
  • little girl 08.08.2016
    Tego to się akurat nie spodziewałam ;) Miło, że do nas wróciłeś, ode mnie 5 :)
  • Karo 08.08.2016
    Little Dziękuję ;) Mi również miło.
    P.S. Sam się tego nie spodziewałem. Zacząłem pisać o wyimaginowanym świecie i w pewnym momencie kolega wysłał mi artykuł z doktorkiem M., więc go sprytnie wplotłem :P Mam nadzieję, że się udała koncepcja ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania