Pierwsza miłość

Miłość za którą czasami tęsknię

Moja pierwsza miłość, ta niewinna i zdradliwa.

 

Pojawiłeś się, nie od razu Cię pokochałam. Byłeś dla mnie bratnią duszą, lekiem na każdy smutek. Mogłam się przy Tobie śmiać i płakać. Ile mogliśmy rozmawiać ? Bez końca i o wszystkim, od poważnych tematów do zwykłych bzdur. Byłeś, byłeś moim marzeniem, chciałam Cię mieć już zawszę. Wszystko co najlepsze było przy Tobie, nauczyliśmy się troszczyć o siebie, potrafiliśmy być namiętni i zapominać o całym świecie też potrafiliśmy będąc razem. Spacery naszymi ulubionymi drogami w ciepłe dni już zawsze będą mi przypominać słodka obietnicę, że będziesz zawszę dla mnie.

Ale nie ma Cię i tak bardzo bolało kiedy odszedłeś. Kochałam Cię, ufalam Ci i tęskniłam. Mój cały świat runął i zbierała go w całość długi czas. Między kolorowymi wspomnieniami związanymi z Tobą, to pamiętam nasze kłótnie o głupoty, o chorą zazdrość.

Byłeś moja pierwszą miłością ta niewinną słodko-gorzką miłością, do której tak lubię wracać wspomnieniami. Czy to normalne, że z biegiem lat czuję dalej do Ciebie coś za czym tęsknię ?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Ichigo-chan 21.02.2017
    Temat uroczy, chodź chyba juz trochę oklepany. Mimo wszystko calkiem przyjemnie napisane. Uciekło ci parę przecinków i wkradlo się pare literowek, ale wybaczysz, że nie wypiszę, bo jestem na komórce.
    3, bo tekst dosyć prosty i wydaje mi się że mogłaś go bardziej rozwinąć, a niektóre zdania są dosyć niespójne, spróbuj popracować nad tym, żeby to lepiej brzmiało :D pozdrawiam ❤ czekam na następne teksty:)
  • Prawdziwysens 21.02.2017
    Dziękuję za komentarz :)
  • Emi Ayo 21.02.2017
    Całkiem dobre. Jak dla mnie bardzo fajnie ci to wyszło :) taka rada: Tobie i Ci w opowiadaniach powinno być z małej litery. Podsumowując daję 4. Czekam na następne Twoje teksty. Liczę ze będą ciekawe :)
  • Prawdziwysens 21.02.2017
    Dziękuję za komentarz
  • Emi Ayo 21.02.2017
    Całkiem dobre. Jak dla mnie bardzo fajnie ci to wyszło :) taka rada: Tobie i Ci w opowiadaniach powinno być z małej litery. Podsumowując daję 4. Czekam na następne Twoje teksty. Liczę ze będą ciekawe :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania