Pierwszy wróg i ostatni wróg 13

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dpdk Games 21.03.2017
    No , no. Te gnoje to dopiero wybryk. Niczym Tataży.
  • Okropny 21.03.2017
    TATAŻY
  • Okropny 21.03.2017
    TATAŻY
  • Nazareth 21.03.2017
    Tataży a właściwie Tat'hajezy
    płaskorzeźby i rzeźbione koraliki, tradycyjnie wykonywane z cisow mamuta, zdobiace wędzidło i lejce konia najstarszego mysliwego plemienia w kulturze tuwimskiej.
  • Okropny 21.03.2017
    Nazareth TATAŻY
  • Nazareth 21.03.2017
    Okropny no Tak, tak.
  • Nazareth 21.03.2017
    Okropny no Tak, tak.
  • Freya 21.03.2017
    "Złapał Kozak Tatarzyna, a Tatarzyn za łeb trzyma!"
    H.S
  • athame 21.03.2017
    Freya. Co to H.S ?
  • Freya 22.03.2017
    Jest to cytat z knigi "Potop"; który przeszedł później do języka potocznego w formie przysłowia. Także Tuwim w jakimś swoim wierszyku odniósł się do formatyki tego powiedzenia. Cytaty z reguły powinny być podpisane odnośnikami autorskimi (chociaż jeśli są powszechnie znane, to wystarczy - zamieszczenie w cudzysłowiu), ponieważ nie są naszą własnością i wtedy często zamiast zapisu imienia i nazwiska - stosuje się inicjały autora...
    Jesteś dosyć długo za wielką wodą, więc takie sprawy mogły ci umknąć. Przyznam, że trochę zazdroszczę, ponieważ Kanada jest jeszcze jednym z tych krajów, gdzie człowiek może mieć poczucie bezpieczenstwa i jeśli zechce, to także bardzo bliski kontakt z naturą. Pzdr. ;)
  • athame 22.03.2017
    Freya Ja wiem co ten cytat znaczy Czytałem wszystko Sienkiewicz. Nie załapałem, że to jego inicjały.Dzięki A jak chcesz sie dowiedziec jak jest tu naprawdę to daj kontakt pod jakimś wpisem bo na opowi nie chce pisać. Jest i na plus i na minus.
  • Freya 22.03.2017
    athame Ja wiem jak jest; twgl. to wiem naprawdę sporo różnych rzeczy i pewnie nawet ciebie bardzo by zaskoczyło jakich... ;)
  • athame 22.03.2017
    Wierzę że tak jest. Wyglądało, że nie? :)
  • athame 21.03.2017
    Dziekuje za wpisy. Wszyscy faceci sa tacy sami. No moze nie wszyscy, ale duża ilość. Szczególnie na wojnach. Teraz to również jest na porządku dziennym ( Obejrzyjcie Niewygodna prawda)
  • athame 21.03.2017
    Widzę po wpisach, że wolicie krwiste kotlety niż maliny z bitą śmietaną. Ja preferuję maliny z krzaka.
  • Nazareth 22.03.2017
    Tak, krwiste kotlety to to co tygryski lubią najbardziej. Co do facetów na wojnach, nie wiem, nie byłem na żadnej mogę się więc tylko domyślać mimo że zdarzyło mi się poruszać te tematykę w przeszłości w mojej tzw. tworczosci. Myślę jednak ze nie wszyscy w jakiejkolwiek grupie społecznej są tacy sami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania