q

q

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Lotta 05.05.2016
    Oprócz ostatniej zwrotki tekst jest o mnie. Jak bym go znała wcześniej, nuciłabym go sobie na maturze z matmy xD Fajnie wplotłeś nutę humoru w swój wiersz. 5 ;)
  • Neurotyk 05.05.2016
    O, dzięki za komplement, to taki wierszyk, tyle :) Na matmę XD
  • NataliaO 05.05.2016
    Taki wiersz z przymrużeniem oka. Na wesoło. Na swobodnie. 4 :)
  • Neurotyk 05.05.2016
    NataliO, dzięki za miły komentarz :)
  • Lucinda 05.05.2016
    Wierszyk na matmę... Ciekawe... Może coś w tym jest, co prawda matmę lubię, ale dziesięć lekcji w tygodniu... Ale wiem, na co pasowałaby mi ta piosenka lepiej, na fizykę. Wręcz idealna. Wystarczy skomponować odpowiednią melodyjkę i można by śpiewać sobie przed każdą z sześciu lekcji :D Fajnie Ci to wyszło. 5:)
  • Neurotyk 05.05.2016
    Lucinda, albo na przedmiot, zwany "życiem" :)
  • Lucinda 05.05.2016
    Neurotyk, też może być. Problem jednak się pojawia, gdy matma i fizyka chcą się stawać coraz bliższym synonimem życia...
  • Neurotyk 05.05.2016
    Lucinda, wtedy przerzucamy się na życie alternatywne, czyli wiersze i prozę :D
  • Lucinda 05.05.2016
    Neurotyk, to świetna alternatywa, tylko bardzo często... doba jest trochę za krótka...
  • alfonsyna 05.05.2016
    Wczułam się, tylko nie jestem pewna, czy w potencjalną ofiarę, czy w zabójcę. :D Szkoda, że się tak szybko skończyło... Ostatecznie, na rynku w Krakowie to i ja bym się mogła dać zabić... ;)
  • Neurotyk 05.05.2016
    Alfonsyna, oto jest pytanie :D
  • Rasia 05.05.2016
    "Jakby co, udaj Greka" - zbędny przecinek
    Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to melodyczność, rytmiczność i płynność tekstu. Pod tym względem jest naprawdę świetny. Podoba mi się też ta klamra, którą zawiązałeś między zwrotkami o "Zdzichem" i "Zenkiem". Może troszkę zbiła mnie z pantałyku ta ostatnia strofa, ale poza tym wiersz w niektórych momentach wydawał mi się takim swoistym wyznaniem socjopaty ;) W każdym razie bardzo mi się podoba, zostawiam 5.
  • Neurotyk 05.05.2016
    Rasiu, miło, że dostrzegłaś zaplanowaną klamrę 'Zdzicho i Zenek'. Inne imiona, ale, myślę, że dodaje to uroku jeszcze bardziej, komediowego takiego :) Dziękuję za komentarz i miłą opinię :)
  • Karo 06.05.2016
    Wiersz bardzo przypadł mi do gustu, a ostatni wers zapadł mocno w pamięć :D kolejna 5 dla ciebie ;)
  • Neurotyk 06.05.2016
    Karo, na zdrowie:)
  • Tina12 06.05.2016
    No niech jeszcze poczeka bo może Zdzicho też się napić chce. A w toważystwie raźniej pije się.
    Tak w ogóle to 5.
  • Neurotyk 06.05.2016
    Tina12, dziękuję za opinię :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania