Pimpek (szort)

Pimpek stał się cichą gwiazdą Internetu. Z niewyjaśnionych przyczyn świat oszalał na punkcie zmodyfikowanego genetycznie psiaka, który uprzykrzał życie rowerzystów, goniąc ich uporczywie i przegryzając opony. Ekolodzy piali z gniewu, a z pysków leciała im piana, kiedy obserwowali jak populacja cyklistów gwałtownie się zmniejsza, ale cała reszta śmiała się z nich, pokrywając wszystko śmierdzącą warstwą spalin. Naukowcy-celebryci poszli więc o krok dalej i zaoferowali każdemu możliwość kupienia własnego Pimpka. Przy pomocy czarnej magii i mieszania w genach stworzyli całą masę identycznych psów o nadzwyczajnych zdolnościach, do tego posiadających umiejętność niekontrolowanego rozrodu. Ludzie faktycznie początkowo oszaleli na punkcie superpsów i kupowali nawet po kilka sztuk naraz, lecz z czasem ogólny szał i zapał osłabł, przyszła nowa moda, a Pimpek stał się zapomnianym idolem minionych czasów. Naukowcy-celebryci trafili do więzienia za nielegalne eksperymemty i konszachty z demonami, natomiast niedługo potem odkryto podziemne hale pełne skomlących i zagryzających się nawzajem kundli, których nikt już nie chciał.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Dekaos Dondi 11.06.2020
    Fanthomasi→Podoba mnie się wydźwięk tekstu i sposób napisania.
    A poza tym tytuł przyciągnął.
    Mój pierwszy chomika miał tak na imię.
    Nie gryzł dętek, lecz palce. Zginął tragicznie:)↔Pozdrawiam)↔5
  • befana_di_campi 11.06.2020
    Niezłe :)
  • Piotrek P. 1988 11.06.2020
    Hehehe! Oryginalny i zabawny pomysł. 5, pozdrawiam :-)
  • Clariosis 29.06.2020
    Hm, czyżby to było przedstawienie w krzywym zwierciadle przemijających mód? Bardzo ciekawy tekst. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania