P112

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • maga 11.07.2017
    Pomysły na Nobla! Czegoś takiego, to zapewne sam James Cameron by nie wymyślił. Ortografia i składnia na pięć. Ostatni raz u Ciebie...
    A co do wiersza...Często rzucasz kamieniami w żaby? Chyba głupi jestem, bo nie mogę rozgryźć przelania tego wiersza. Ja pierdziele! Wychwalasz katowanie zwierząt w swym wierszu. Nie! Trzyma sie z dala! Z dala ode debili!
  • wioskowy 11.07.2017
    Całe szczęście, że to ostatni raz. Piękny komentarz, a jaki wykwintny język! Tytuł czytałeś erudyto?
  • maga 11.07.2017
    To jest ostatni komentarz. Ktoś może władać bogatym słownictwem, ale nie zmieni to faktu, że jest zwykłym idiotą. Tu nic nie ma, oprócz Twego wykwintnego słownictwa. Bez odbioru, Ty mądralo :)
  • Nuncjusz 11.07.2017
    maga ogarnij sie człowieku
  • motomrówka 11.07.2017
    Wioskowy, strasznie blisko Monty Pythona, czasami tak bardzo, że aż za bardzo. Nie jest to zarzut, bo w ten humor trzeba się umieć wgryźć, żeby płynnie się nim posługiwać. Wierszyk miód-malina. Trochę wreszcie jest niegrzecznie. Dodam, iż jest to twój pierwszy tekst, jaki tu przeczytałam, być może pozostałe nie mają już tego ducha. Może też być tak, że sama tego ducha chcę zobaczyć. Nie mniej, dla ciebie, za ten tekst jestem Mrówka Piątkówna ;)
  • wioskowy 11.07.2017
    Motomrówko, ja protestuję. To są moje teksty, a na nikim się nie wzoruję. Jestem w stanie napisać coś znacznie głupszego niż Monty. Specjalnie dla Ciebie doszlifowuję "Hełm". Świat już nigdy nie będzie taki jak dawniej.
  • motomrówka 11.07.2017
    A ja protestuję przeciw twoim protestom, a nawet przeciw protestantom i prostatom. Dla mnie to Monty, bo jak się w Montym kocham od zawsze ;)
  • motomrówka 11.07.2017
    Powinnam napisać w "pythonach" ;)
  • Pasja 11.07.2017
    Czytałam kiedyś Absurdy PRL - u: antologia Marcina Rychlewskiego. Perełki tamtego okresu były podobne, aczkolwiek na miarę czasu tamtego okresu. U ciebie z humorem, ale z pewną dozą elegancji. Ale jakie smaczne. Wiersz statystyczny, ale zawsze aktualny. Pozdrawiam. *****
  • Pasja 11.07.2017
    Sadystyczny*
  • wioskowy 11.07.2017
    Pasjo - żebym tu pisał jeszcze pięćdziesiąt lat, nigdy nie wymyślę numeru dorównującego dokonaniu pewnego milicjanta z Giżycka. Odebrane przestępcom fałszywe banknoty przesłał do Centrali przekazem pocztowym.
  • Pasja 11.07.2017
    Ha, ha, ha i policjant, a nie milicjant?
  • wioskowy 11.07.2017
    Milicjant. Przecież sama wspomniałaś absurdy PRL-u...
  • Pasja 11.07.2017
    Tak, odwrotnie. Przekręciłam. :-) :-) :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania