Pi3

x

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Irytolog 18.07.2017
    Wierszyk na medal! Order uśmiechu, szóstkę w koronie, może nawet z uśmieszkiem :P
  • Irytolog 19.07.2017
    Hmmm... Niezbyt rozumiem... Widzę, że mój komentarz jest jedynym tutaj i nie wygląda jak urządzanie sobie zabaw czyimkolwiek kosztem. Jednak autor ewidentnie poczuł się urażony. Niektórzy tak bardzo przywykli do krytyki, że na widok najdrobniejszych przejawów pochwały uciekają w popłochu. Trzeba było chociaż ten wierszyk zostawić, bo był git...

    Znać artystyczną duszę - foch i ...
  • Nuncjusz 19.07.2017
    eeee co tu sie stało? XD
  • wioskowy 20.07.2017
    Irytologu, Przecież nie Twoim komentarzem. :) Piszę po to, żeby ktoś miał przyjemność czytając. Nikt mi za to nie płaci. To dlaczego mam się jeszcze przy okazji wkurzać działalnością różnych idiotów?
  • wioskowy 20.07.2017
    Na Portalu Pisarskim mam trochę przyjaciół, jednak na opublikowanie prozy czeka się tam przeszło tydzień. Uważam, że to chore. Póki co, przenoszę się na Publixo. Tam przynajmniej można zablokować trolla.
  • Irytolog 20.07.2017
    Niestety blokowanie "troli" daje nam często mało realistyczną banieczkę zrzeszającą klepiących się nawzajem po pleckach wybrańców losu, oświeconych wrażliwców... artystów...

    Strzeżmy się cenzury Panie W. :)
  • fanthomas 20.07.2017
    Jak ja nienawidzę jak ktoś usuwa wszystkie swoje teksty
  • wioskowy 20.07.2017
    Fantomasie - Przywróciłem teksty. Zobaczę, co będzie dalej. Chętnie przyjmę rzeczową krytykę tekstów, ale nie obraźliwe uwagi pod moim adresem.
    Irytologu - Nie cierpię towarzystw wzajemnej adoracji. Czytanie pochlebstw niczego nie daje. Cieszę się, że wierszyk Ci się podobał. :)
  • fanthomas 20.07.2017
    Dzięki. Ja tam na pewno cię nie krytykuję.
  • Nuncjusz 20.07.2017
    jakie uwagi i od kogo? Jakoś mi to umknęło :) Poza tym, zawsze możesz takie rzeczy zgłosić do admina, na Kontakt na dole strony

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania