-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • A. Hope.S 29.09.2019
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.
  • Anonim 29.09.2019
    Hope, świetnie Cię widzieć! Zostań z nami!
    Ten tekst to był swego rodzaju komentarz. Muzykę napisałem o wiele wcześniej i czekałem, aż dopiszę tekst. Próbowałem, próbowałem i nic... Aż nagle napisałem ten tekst, nie wiedząc, że będzie pasował. I o dziwo pasował! Kiedyś może to nagram i zaprezentuję.
    Dzięki za wizytę.
  • A. Hope.S 29.09.2019
    Antoni Grycuk przecież nigdzie nie odchodzę :) Ten tekst bardzo mnie poruszył, ponieważ przypomina mi kogoś. Jak wiesz, ja stoję z boku i się tylko przyglądam ;)
  • yanko wojownik 30.09.2019
    A. Hope.S, Aby by wziąć i zaśpiewać, jakby kto umiał i jeszcze się gitarą posługiwał;)
  • A. Hope.S 30.09.2019
    yanko wojownik Na pewno dasz radę z Antonim coś wykombinować i utworzyć hit eski 2020 ;)
    Pozdro.
  • Anonim 30.09.2019
    A. Hope.S,
    a może radia Wawa albo VoxFM? Czyli przerobić to na discopolo? ;)
  • yanko wojownik 01.10.2019
    A. Hope.S A jak bez Twojej gitary, to będzie czegoś brakować a i przywalenie w perkę też by nie było zgrzeszyniem, choć tu już cinżej z rejestracją.:)
  • A. Hope.S 01.10.2019
    Antoni Grycuk Bez przesady, lepsza ballada i powiedz coś Yanko, bo mu zaraz z kalosza walne, jeśli sie nie zamknie.
  • A. Hope.S 01.10.2019
    yanko wojownik Taaaa, może jeszcze na skrzypeczkach zagrać?
  • yanko wojownik 01.10.2019
    A. Hope.S, A Marg nam zatańczy - zrobi balet i będziemy mieli teledyska, jak sfilmujemy.
    Niemiecka gitara, to np lepsza sporo niż Chińska i brzmi dużo ładniej. A tu to tera szyćko Chińskie. Pod Niemiecką gitarę to i śpiwać się chce lepiej, bo brzmi... - tak słyszałem o Niemieckich gitarach, nie pamiętam gdzie.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Antoni Grycuk, Ciekawe jakby to taka Pani widziała w akordach - zapytam na priv - gdzieś tam - kto wie? Zachęcasz Antoni - może tak dla testu by to zagrać... Ciekawe co ta Pani rzeknie.
  • A. Hope.S 01.10.2019
    yanko wojownik Z pewnością teledysk będzie ciekawy kiedy gnojoskok będzie cię gonił przez naciągnięcie struny.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    A. Hope.S, No to jakiś zarys fabuły jest.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    A w baletach Marg.
  • A. Hope.S 01.10.2019
    yanko wojownik Fajnie! żyłka E6 mi pękła!
  • yanko wojownik 01.10.2019
    A. Hope.S, To najmniej pękająca, przeciągać musiałaś.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    W nerwach strojąc.
  • A. Hope.S 01.10.2019
    yanko wojownik kto przeciągnął, ten przeciągnął.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    A. Hope.S, Dlatego na wschodzie wymyśliły se droge środka.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    troche napionć, ale nie za bardzo.
  • JamCi 29.09.2019
    Świetne. Bardzo bardzo. Jeszcze wrócę.
  • Dekaos Dondi 29.09.2019
    Antoni Grycuk.→ Ładny tekst. Czasami milczenie zawiera najwięcej słów.
    Rytmiczny, aczkolwiek sylab jest różnie 9 lub 10.
    No ale śpiewając można wyraz fonetycznie przedłużyć lub skrócić. Takie jeno zdanie me. Pozdrawiam:)→5
  • Anonim 29.09.2019
    Dekoś, dzięki za wizytung.
    Prawda, co piszesz. Pisząc teksty, nie obowiązują te same prawa co w wierszach. Przecież choćby nawet najwięksi stosowali częstochowiznę
    Ten tekst wpasował się idealnie w muzykę, którą wcześniej napisałem.
    Poza tym teksty i wiersze zawsze będą dla mnie swoistym wentylem emocjonalnym i bardziej mi chodzi właśnie o emocje, niż styl i formę w ogóle, nad czym cały czas pracuje w prozie.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Dzięki temu tekstu dziś wszedłem, bo mnie ujął. Z muzą musi rozwalać.
  • Anonim 30.09.2019
    Dzięki, Janku! Cholernie dawno tego nie śpiewałem, bo to trudne do zagrania, a mam chora lewą dłoń i dość sztywna. A słowa będę zawsze darzył sentymentem, bo dla mnie są szczególne. I dla kogoś też, ale inaczej. Chyba odwrotnie... Niestety...
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Antoni Grycuk, No bez użycie lewej ręki raczej bardzo trudno, życzę odzyskania sprawności w try mig.
  • Anonim 30.09.2019
    yanko wojownik,
    chyba to już nie nastąpi. Ta choroba trwa dobre 8 lat. Choć teraz już lepiej, bo mogę cokolwiek grać, kiedyś nic, bo palce były kompletnie sztywne.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Antoni Grycuk, To wiem jaka np. może powodować, to w rzeczy problem, myślałem,że jakieś przesilenie itp.
  • Anonim 30.09.2019
    yanko wojownik,
    znalazłem fragment nagrania gitary ze zwrotki tej piosenki:
    https://soundcloud.com/user-841725431/slowa
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Antoni Grycuk, dzięki, brykam po odsłuch!:)
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Zarysowuje się piękniaście.
  • Anonim 30.09.2019
    Dzięki.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Antoni Grycuk, Oby się kiedyś nagrała.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    W komplecie i w całości.
  • Anonim 30.09.2019
    Ja na razie tego nie zagram przez niedowład palców. Może kiedyś... Choć pisałem, że straciłem wenę do muzyki w ogóle. Świeczka zgasła i nie potrafię jej znów odpalić, a tak fajnie byłoby się nacieszyć jej migoczącym, niezwykle delikatnym światłem.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Antoni Grycuk, No my nie tak mocni w grze, żeby wykonać na poziomie a i wiedzy odn. rejestracji brak - zrobili byśwa pewnie profanację dźwięków:)

    Świeczka pewnie jeszcze zapłonie, żeby ino ręka się we władanie sprawności oddała to i zamigoce i też będziemy słuchali:)
  • Anonim 30.09.2019
    Co do wykonywania, to słyszałem i było dobrze. A rejestracji można się nauczyć. Teraz świetny program jest za darmo - Cakewalk - wielościeżkowy magnetofon i więcej. Ja go używałem do montażu wielu ścieżek, a do obróbki pojedynczej miałem Cool96. I starczało na moje potrzeby. Dobra, idę spać. Nara.
  • yanko wojownik 01.10.2019
    Antoni Grycuk, Obczaiłem (tak z wyglądu i prezentacji) i program git, tylko u mnie konfiguracje nie pod niego XP offline:) Mogiem jednak popróbować coś...
  • Antoni Grycuk, oto Twój zestaw:
    Postać: Socjopata
    Zdarzenie: Maszyna czasu: zmienić losy wojny

    Gatunek (do wyboru): Punk lub (pod kątem Antologii) Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 13 października (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Pan Buczybór 30.09.2019
    Trudno sobie zobrazować tekst piosenki, ale nawet bez melodii czuć rytm i widać, jak to wszystko jest dopracowane. Dobra piosenka, ewentualnie wiersz
  • Anonim 30.09.2019
    Panie B.
    pochwała z Twoich ust jest znacząca, bo nie lukrujesz, z tego, co wiem. Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania