-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • JamCi 20.10.2019
    Tu byłem, jeszcze wrócę, ale na pierwszy rzut ciekawe. Szczególnie końcówka.
  • Anonim 21.10.2019
    Dzięki JamCi.
  • JamCi 21.10.2019
    szkoda, ze melodii nie mam :-)
  • Anonim 21.10.2019
    JamCi właśnie wziąłem za cel nagranie tego kawałka aby brzmiał jako tako. Myślę że za 2-3 miesiące będzie gotów.
  • JamCi 21.10.2019
    Antoni Grycuk czekam zatem :-)
  • Aisak 22.10.2019
    Wilki są cudne.
    Miałam wierszyk o wilku, ale był do dupy.
    Twój zgrabniejszy.
  • Anonim 22.10.2019
    Eeee... na pewno Twój też był dobry.
    Tak czy nowak dzięki za czytanie i słowa.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 29.10.2019
    Antoni→Tak subiektywnie widzę:
    Wilk ów żył w nieustannym dylemacie. Czy być wierny wilczej naturze i zabijać sarenki, czy ''zdradzić siebie'' i je chronić.
    Czyli jak powstrzymać coś, do czego go rwało, by opiekować się sarenkami, które powinien zabić. Inne mu pomagały, walczyły między sobą, by złagodzić napięcie. Skomplikowana sytuacja. Co ważniejsze? Tekst jak najbardziej do zaśpiewania. Jeno trza słuchać uważnie, nawet gdy wnioski są inne, niż autor na myśli ma→Pozdrawiam? ? ? ? ?
  • Anonim 29.10.2019
    Dzięki DD, za czytanie i opinię.
    Czasem człowiek robi coś, bo musi, bo z przyzwyczajenia, bo to i owo, a czyniąc to, nie myśli, jedynie w czasie pełni wyje.

    Pozdrawiam.
  • JamCi 29.10.2019
    Antoni Grycuk Tak. Czasem robi, co musi. I w czasie pełni wyje.
  • Anonim 29.10.2019
    Może masz rację, Dedek. Tam jest skarb, gdzie serce twoje. A serce inaczej niż rozum, niż logika.
    Jeszcze raz dzięki, Dekoś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania