.

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Khartus 21.03.2016
    Boże. Peter krzyknął na dziecko. :0
    Kiedy pokażesz jego prawdziwą naturę pirata, czyli człowieka bez skrupułów? Wciąż mam nadzieję, że takiego go ujrzę. 5
  • elenawest 21.03.2016
    Ujrzysz :-D w następnej części :-D narazie pokazuję go jako człowieka, który ma w sobie jeszcze dobre emocje. Że pamięta, iż sam kiedyś był ojcem. Wiódł lepsze życie :-)
  • Vampircia 21.03.2016
    Ja wolę poczekać aż tego się więcej nazbiera, bo dla mnie czytanie w takich małych kawałkach mija się z celem. Możesz się upomnieć o komcia za jakieś 3 rozdziały.
  • elenawest 21.03.2016
    Oczywiście, że się odezwę :-D
  • MiMi02 21.03.2016
    ,,zauwarzył pirat'' - błąd ortograficzny
    ,,Ppo kilku godzinach'' - literówka
    ,,Nagle w oczach chłopca dostrzegł zły i strach.''- dostrzegł zły?
    ,,które padły tu ofiarami tych zdradzieckich wód i pogód.'' - i zjadły dużo jagód. I było potem gut. Wtem, poczuli smród. I zeżarli miód. I przestało być gut.

    Rozdział krótki i z błędami. Poza tym, nudny. Naciągane 3.
  • MiMi02 21.03.2016
    Łapa mi się omsknęła, więc jednak 2. Widocznie tak miało być.
  • elenawest 21.03.2016
    Fakt, błąd ortograficzny trafia się każdemu jak widać. A skąd taka ocena jeśli mogę wiedzieć? Bo podejrzewam po prostu niechęć do mnie
  • MiMi02 21.03.2016
    elenawest A niechęć do ciebie, to skąd? Owszem, Byłaś wobec mnie - jak zresztą jesteś wobec innych - chamska, ale to nie powód, żeby od razu wstawiać zawistne oceny. W końcu z piaskownicy większość z nas już się wygrzebała, tylko niektórzy wciąż otrząsają się z piaseczku.
    5 przysługuje tylko tym tekstom, które mnie zachwyciły. Takie że wow, chcę więcej, super. Bezbłędne, ciekawe teksty.
    4 dostają te opka, które albo mi się podobają, ale mają błędy, albo są poprawne, jednak szału nie ma.
    3 to teksty dość nudnawe, niepoprawne w niektórych miejscach. Czyli twój, jednakowoż...
    ... Jest jeszcze 2, które dostają mocno nudne, krótkie opcia, które w dodatku zawierają błędy. I twój do nich też się zalicza.
    No a 1, to same błędy i ogórki.
  • elenawest 21.03.2016
    MiMi02 no patrz, to wskaż mi gdzie jest to nudne... Bo na poziomie nudnych tekstów magdy to ja raczej nie piszę. Z resztą, by zniżyć sić do jej poziomu, to trzebaby mieć ujemny iloraz inteligencji.
  • MiMi02 21.03.2016
    Mówimy tu o TWOIM tekście. Możesz sobie obrażać Magdę, ale tymi swoimi prymitywnym zaczepkami dochodzisz do jej poziomu, jak najbardziej. Albo jesteś jeszcze niżej.

    ,,Wskaż mi, gdzie to jest nudne"! No błagam, ten tekst jest tak bardzo o niczym, że właśnie nie mogę nic wskazać. Po prostu, nic się nie dzieje, o to chodzi.
  • elenawest 21.03.2016
    MiMi02 łał. A czytałaś go od początku czy dopiero tę część? Z resztą... Po co ja w ogóle z tobą gadam. Papa, miłego wieczoru
  • MiMi02 21.03.2016
    Eleno, ja też wchodząc na Opowi.pl czuję się piękna i młoda, ale bez przesady. Nie cofajmy się w rozwoju, nie aż TAK. Nie kończymy dyskusji w tak infantylny sposób.
    Czytałam wszystkie części, ale czy ty przeczytałaś mój pierwszy komentarz? Odnosił się on wyłącznie do rozdziału Siódmego.
  • elenawest 21.03.2016
    MiMi02 być może czytałam. Wybacz, no ale nie pamiętam wszystkich komentarzy jakie mi tu ludzie wypisują. I wybacz, ale nie będę aktualnie tego twego szukać. I nie jest to brak szacunku dla ciebie, tylko zwyczajny brak czasu :-/ po prostu nadrabiam pisanie swoich opków :-P
    No i tego. Ja się uniosłam niepotrzebnie, wybacz.
  • MiMi02 21.03.2016
    A ja napisałam siódmego, zamiast dziesiątego. Wszyscy popełniamy błędy.
  • elenawest 21.03.2016
    MiMi02 hehehe, bywa, nie przejmuj się :-P to przynajmniej znaczy, że wszyscy jesteśmy ludźmi, a nie robotami ;-)
  • observer 21.03.2016
    Faktycznie jakoś tak zeszło powietrze z tego opka. W kilku początkowych odcinkach działo się, aż nadto. Nie wykorzystałaś możliwości, które daje sam rejs. Przecież morze nie jest martwe: delfiny, wieloryby, latające ryby, gigantyczne głowonogi, kapitan Nemo, ognie św. Elma, pomorskie wulkany, jakieś wiry, Godzilla, Syreny i złota rybka. Można było nakręcić od czapy, a u Ciebie jakby jechali tramwajem. No bo sztorm to normalka jak majtki na dupie. Pzdr.
  • elenawest 21.03.2016
    A dziękuję bardzo za kom ;-) tak, zdaję sobie sprawę, że te części są trochę nijakie, postaram się jednakowoż nadrobić to w chyba przyszłym już opku, które bódzie dużo dłuższe
  • Johnny2x4 22.03.2016
    Podoba mi się ta seria. Piracki klimacik zawsze mile widziany. :)
  • elenawest 22.03.2016
    Bardzo mi miło :-D
  • Angela 07.04.2016
    Rozdział spokojny, ale bohaterowie też czasem potrzebują odetchnąć : ) 5
  • elenawest 07.04.2016
    Zgadza się :-) przecież nie mogę cały czas lecieć z akcją ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania