.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Khartus 24.02.2016
    Co do pierwszej części.
    Trochę rozciągnęłaś fabułę. Mogłaś opisać kilka dni lub prób ze znalezienia skarbu. Naprzykład znajdują okręt, lecz to nie ten. Albo chociaż podróż np. Niewiem, atak cesarskiego patrolu, który spotkali itp.

    Co do drugiej części.
    Może mam zwidy, ale czuje się jakbym gdzieś to już czytał. Może nie 100% ale jednak. Ten fragment jest tak bardzo podobny, lecz nie mogę sobie przypomnieć gdzie go już widziałem...

    Mały nie mógł mieć więcej, niż dwa latka. Był jednak drobny i strasznie chudy.
    - Czego się tak drzesz? - zagadnął Peter mężczyznę. - Co to za dzieciak?
    - Wolałbym się co do tego mylić - mruknął tamten.
    - Wobec czego?
    - Wobec tego, kogo jest to syn.
    - Nie bardzo rozumiem.
    - To mu się uważnie przyjrzyj. Kogo on ci przypomina?
    Mężczyzna pochylił się nad brudnym chłopcem i po chwili jego oczy zrobiły się duże jak talary.

    Leci 4
  • elenawest 24.02.2016
    No nie wiem, ja nic nie kojarzę... Być może oglądamy różne filmy :-P dzięki, następnym razem dostosuję się do twoich rad :-D
  • elenawest 24.02.2016
    Dziękuję ci kretynie jedynkowiczu za kolejną nic nieznaczącą jedynkę ze mój tekst. Jeśli sądzisz, że dając nam takie oceny, sprawisz że się załamiemy i odejdziemy stąd, to takiego debila jeszcze nigdy nie spotkałam, a kilka osobowości się tu już przewinęło. Być może dając nam te jedynki dowartościowujesz sam siebie i jeśli faktycznie jest tak, to jesteś bardzo niziutką osóbką i żal mi ciebie.
  • Ano 24.02.2016
    To Twoim zdaniem jest ignorowanie mnie?
    Jeśli myślisz, że pisząc takie komentarze, ja się załamię i stąd odejdę, to Ty jesteś debilem.
  • elenawest 24.02.2016
    Ja cię tylko informuję kretynie...
  • Ano 24.02.2016
    Po kij mi ta informacja, ale w takim razie ja Ciebie też informuję, że stąd nie odejdę i czekam na więcej Twoich "dzieł" ;]
  • Nazareth 24.02.2016
    elena po co się dajesz prowokować?
  • elenawest 24.02.2016
    Już nic nie piszę...
  • Ano 24.02.2016
    Mam nadzieję, że faktycznie już NIC nie napiszesz...
  • elenawest 24.02.2016
    A ja mam nadzieję, że ty. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego wieczoru :-D
  • Vampircia 02.03.2016
    Lubię opowieści o piratach, więc tytuł mnie zachęcił. Spodobało mi się też, że mamy tu kobietę pirata i że opowiadanie jest takie, jak być powinno, biorąc pod uwagę tematykę: brutalne i bez cenzury. Aczkolwiek trochę mi brakuje emocji w twoim tekście, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że piszesz o straszliwych rzeczach, które powinny wryć cię czytelnikowi w pamięć. Może trochę za bardzo polegasz na dialogach. Są okej, ale czasem wydają mi się nieco suche. Spróbuj bardziej opisywać to, co czują bohaterowie, a będzie dobrze:)
  • elenawest 02.03.2016
    Ok, dzięki za uwagi :-) miło mi, że czytasz :-D
  • Angela 06.04.2016
    " zgłuoieli" - zgłupieli. Miałam zakończyć na tym rozdziale na dziś, ale przerwałaś w taki momencie, że po prostu muszę
    sprawdzić co dalej : ) 5
  • elenawest 06.04.2016
    Ok, dzięki :-D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania