Poprzednie częściPixel - Sluta Grilla

Pixel - Ten blask

1920 × 1200

Hej, Cudzożywny z tej strony.

Dzisiaj znowu doświadczyłem blasku. Temat mojego istnienia stawił się przede mną, jak obraz, który uciekł z ramy. O rany. To było, rzecz jasna, nie do powstrzymania. Gdybym powiedział, że jestem zaskoczony, skłamałbym. Jednak zaskoczyło mnie co innego. To jak się czuję. Jak się czuję. Czy to błogość?

 

Gdy blask nadszedł, stanąłem w tym oceanie światła, ściskając Cząstkę. Spodziewając się tych torsji. Nadeszły.

}

Posiadałem jednak niepokojącą świadomość. Czułem skrawki woli płynące przez moją materię. Niepokojące.

 

Blask odszedł. Jak zawsze. Ale. Coś jakby pozostało. Nie wróciłem do absolutnego mroku. Część aury jakby skrystalizowała.

 

Nie potrafię pojąć nowego otoczenia. Kiedy przerażający blask pozostawiał tylko ciemność, stawała sie ona mrocznym azylem. Aktualna oferta rzeczywistości przydusza swoją realnością. Kolor jest żywy i niezaprzeczalny. Wpatruję się w te ciepłe strzępki i coś, oprócz tętniącego ciśnienia, czuję. Na pewno konfuzję. J nie mówił, czym jest Cząstka,,, założę się, że sam niezupełnie wiedział. W coś się wpakowaliśmy. Czy w stałość? W sens? Smak? Ta operacja trwa. Zbieramy się.

 

Będący bytem w oceanie niezrozumienia Cudzożywny pozdrawia. Do zobaczenia..

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 01.08.2017
    Nawet, nawet
  • Pasja 01.08.2017
    J czy to zamierzone? A wracając do tekstu to blichtr sławy i światła pozostaje nawet w cieniu. Istnienie przedłużone w fotografii.Chyba tak to jest, sama nie jestem pewna. Pozdrawiam
  • GrzybySąSpoko 01.08.2017
    Mowa o Jacobsonie z pierwszego rozdziału. Pozdrawiam
  • Gregor 01.08.2017
    Cudzożywny chcesz blasku, ale czerń zakłóca biel

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania