Pkropka z Literkową zapraszają Opowijczyków do zabawy ze słowem

Witamy wszystkich i zapraszamy do kolejnej Bitwy. Tym razem inicjatorem fabuły jest Pkropka, zwyciężczyni poprzedniej edycji.

Delikatna i ułożona młoda osóbka poszukująca chwili. Jej wehikuł czasu to urocze wspomnienia:

 

"Gdybym mógł cofnąć czas, przytuliłbym cię mocno i przeprosił za każdą chwilę, którą zmarnowałem na wątpliwości.

Gdybym mógł cofnąć czas, pewnie nie zmieniłbym nic. Bałbym się, że straciłbym któryś z twoich uśmiechów"

 

A tematy do nowych wyzwań to:

Główny: Kiedy spotykasz swojego klona.

Dodatkowy: Samotność w tłumie.

Można pisać na jeden, można obydwa wplatać w samotność. Nie ma żadnego ograniczenia. Co do koncepcji i gatunku też całkowita dowolność.

 

Możesz już dzisiaj dołączyć do Bitwy i wygrać!

Do dzieła Szanowni Opowijczycy!

Kiedy już napiszesz, to link swojego opowiadania wrzucasz tutaj:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/

 

Piszemy i zgłaszamy do 10 kwietnia ( piątek) minuta przed północą.

Ramy czasowe nic nie znaczą, wydłużymy termin jeśli będzie taka potrzeba.

 

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i szerokiej wyobraźni.

Zachęcamy również do czytania i pozostawienia komentarzy pod zgłoszonymi opowiadaniami.

Do dzieła Opowijki i Opowijczycy!

Miłej zabawy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania