Płacz - drabble

Znowu ten cholerny płacz. Przeszywa wszystko co moje. Nie mam już siły. Wcale. Starałam się przez trzynaście lat, by konać w męczarniach? Dlaczego ona mi to robi. Czy tak wygląda szacunek do matki? Ciche głosy kolejny raz przypominają mi o wypadku. Cholerne pasy. Pokój stał się więzieniem bez wyjścia. Szloch nie mija, a wręcz nasila się.

- Córciu, przestań – szepczę, tylko po to, by nie usłyszeć odpowiedzi. – Sprawia Ci to radość? Zabijasz mnie.

Upadam na kolana. Wewnętrzny ból rozrywa moje organy. Wbija w nie swoje szpony.

Teraz już nawet nie pójdę na cmentarz, żeby poprosić ją, by przestała. Moja mała córcia.

 

--- Przeglądałam internet i przeczytałam coś, co zainspirowało mnie do stworzenia drabble. Nigdy wcześniej nie miałam okazji podjęcia się próby napisania tekstu na sto słów. Jest to dla mnie kompletna nowość, choć przyznam szczerze, że można się dobrze bawić nawet z ograniczeniami wyrazów.

Mam nadzieję, że dało radę zrozumieć to, co chciałam opisać. :) Dziękuję za przeczytanie. Pozdrawiam!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Tanaris 02.04.2017
    Ciekawe, płacz targa nasze wnętrze, coś się wydarzyło, nic już nie jest takie same... 5 :)
  • Szalokapel 02.04.2017
    Oczywiście. Dobre podejscie. Dziękuję bardzo, bardzo za wizytę i świetny komentarz. :)
  • small crime 02.04.2017
    Czytałam kilka razy, aby zrozumieć. Czas leczy rany, ale ślady pewnych rzeczy pozostaną w sercu na dobre.
    Tekst na 5.
  • Szalokapel 02.04.2017
    Tak, Faize, niektóre rzeczy zawsze z nami będą, tak samo ze wspomnieniami. Mam nadzieję, że udało Ci się zrozumieć przesłanie, choć ile ludzi, tyle interpretacji. Dziękuję za wizytę i komentarz. Pozdrawiam.
  • AndreaR 02.04.2017
    5 Szacuneczek Szalokapel :) Ja nie umiem sklecić opowiadania na kilka stron, by miało sens, tylko zaraz wychodzą elaboraty, a co dopiero drabble z sensem. :) Pozdrawiam:)
  • Szalokapel 02.04.2017
    Oo, dziękuję za motywujący komentarz! Tak miłe słowa zawsze dają dużo weny. Powiem Ci, że kiedyś miałam ogromny problem z zawarciem dobrej treści w sensownym kawałku tekstu, 3/4 wyrazów nie nadawało się do niczego. Teraz zaś mam problem, by napisać coś długiego, nie potrafię rozwinąć akcji na kilka rozdziałów, dlatego w większości moje opowiadania to one shoty. Dziękuję jeszcze raz. Pozdrawiam.
  • Pasja 02.04.2017
    Piszesz o wypadku komunikacyjnym na przejściu dla pieszych. Wspomnienie o utracie córki targa matczyną tęsknotą. Tak ja odczytałam . Pozdrawiam serdecznie i 5
  • Szalokapel 02.04.2017
    Ciekawa interpretacja. Dziękuję za wyczerpujący komentarz. Pozdrawiam. :)
  • Pan Buczybór 02.04.2017
    Radę się dało. Płacz było czuć przez ekran. 5
  • Szalokapel 02.04.2017
    Miło mi to słyszeć! Dziękuję, Buczybórze.
  • Kakarotto 02.04.2017
    "Przeszywa wszystko (przecinek) co moje".
    Szalo, zatwierdzam udany debiut w drabble :D Pozdrawiam, 5.
  • Szalokapel 03.04.2017
    Czy mógłbyś mi powiedzieć, dlaczego w tym miejscu należy postawić przecinek?
    Dziękuję, Kakarotto! Pocieszyłeś mnie. :)
  • Kakarotto 03.04.2017
    Szalokapel, haha, wstyd się przyznać, ale nie podam Ci tutaj żadnej reguły XD. To po prostu moja intuicja (jak już wiesz, często wprowadza mnie w błąd). Ja bym postawił w tym miejscu przecinek zupełnie odruchowo, choć nie wiem na 100%, czy słusznie. Także wybacz to zamieszanie :D
  • Szalokapel 03.04.2017
    Kakarotto, e, intuicja jest czasem dobra. Bardziej ufam Twojej niż swojej. :D Aczkolwiek ja bym nie postawiła przecinka. Nie ma dwóch orzeczeń i nie potraktowałam tego jako wtrącenie. Myślę, że się mylę, ale taka była moja myśl.
  • Kakarotto 03.04.2017
    Szalokapel, ja myślę, że chyba jednak masz rację :). Te orzeczenia faktycznie dużo wyjaśniają.
  • Szalokapel 04.04.2017
    Kakarotto, być może. Nie znam się na interpunkcji. :)
  • Mr. Dreadful 08.04.2017
    Całkiem bogate w treść jak na sto słów :). Piąteczka.
  • Szalokapel 08.04.2017
    Bardzo zależało mi na zawarciu czegoś konkretnego w tym drabble. Dziękuję!
  • Alicja 10.04.2017
    Odmienne drabble. Dobry temat. 5 :)
  • Szalokapel 10.04.2017
    Dziekujeeee! Alicjo, niedługo widzimy się u Ciebie, tylko wyjdę z naukowego/sprawdzianowego zamętu.
  • Alicja 10.04.2017
    W takim razie czekam i zapraszam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania