Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Płacz nienarodzonego dziecka

Mamo, mamo!

Dlaczego na mnie wydałaś

Śmierci wyrok?

Zimne narzędzie do siania śmierci stworzone

Właśnie mnie chwyciło za nogę

Wyrwało nóżkę

Wraz z moim brzuszkiem

Mamo, mamo!

Nie widzisz tego

Lecz twoje dziecko jest już kaleką

I oczka, bym cię nie mógł widzieć

I maleńkie uszy, bym nie mógł cię słyszeć

Mamo, mamo!

Te lodowate szczypce

Zabijają twoją dziecinę!

A na końcu bijące serduszko mi wyrwały

Ulepione przez Jezusa, bym cię mógł z całej siły kochać

Teraz jestem już w Niebie

I z Nieba czasem zerkam na ciebie

Widzę, jak płaczesz

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Pan Buczybór 04.02.2019
    *interpunkcja
    *duże litery
    *mimo wszystko dosłowność

    Nie jest to zbyt dobre, ale w gruncie rzeczy dobrze, że napisałeś w końcu coś w miarę sensownego i porządnego. Chuj z tym, że o aborcji.
  • Basileus 04.02.2019
    Przybysz nie płakała, tylko odetchnęła z ulgą
  • O.K. jeśli kogoś interesuje tematyka pro life polecam moje opowiadanie "Brzuch Kośki"; jest na tym portalu i na mym blogu.
  • Canulas 04.02.2019
    Tomek, zawsze coś nowego. Propsuję
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    Dokładnie - Plastuś to miał perypetie, a nie jakieś tam 10 odcinków telenoweli o tym, że Rysiek siorpał przy stole i o tym, jakie fakt ten miał konsekwencje dla jego ciężarnej siostry ciotecznej, która usłyszała o tym niegodziwym występku przez telefon.
  • Aisak 05.02.2019
    Lepszy płacz nienarodzonych niż płacz milionów dzieci, głodujących, chorujących, bitych, gwałconych, poniżanych, samotnych, bezbronnych.

    Żebyście tak, barany, sami musieli rodzić i żeby wam dupa pękła.
    1.
  • Karawan 05.02.2019
    Tomek piszesz o czymś o czym nawet bladego pojęcia nie masz! Jakie szczypce? Jaki płacz? Pomnik ludzkiej głupoty i ignorancji sięga granic wszystkich kosmosów!. Napisz elegię zgolonej brody lub obciętego paznokcia!
    I po kiego mieszasz do tego elementy religijne? Pała z wykrzyknikiem i za treść i za rzekomy wiersz, który mi w żaden sposób do wiersza nie pasuje.
    Poczytaj na czym polega aborcja i jakimi narzędziami, kiedy jest wykonywana. To taka sugestia, choć pewnie wiesz lepiej ;)
  • Freya 05.02.2019
    Czy wiesz, że w granicach 30% zapłodnionych komórek jajowych - umiera samoistnie podczas weryfikacji istnienia genetycznego... zupełnie nieświadomych poronień w organizmie kobiet - na etapie pierwszych tygodni istnienia...
    Jak z taką świadomością czuje się twój uduchowiony Jezus?
    Co z tymi duszami?
    A gdy się brandzlujesz, to potencjalnie zabijesz swoim chamskim wytryskiem 500 milionów plemników... ;)
    Przeciętny organizm kobiety wytwarza cyklicznie około 400 ~ 500 komórek jajowych... - co z nimi?
    Se coś poczytaj, dowiedz się więcej w zagadnieniu, dzieciaku, jeśli już chcesz się wymądrzać etycznie...
    Potraktowałem cię ze zrozumieniem - na razie....;) Pzdr
    Ps. Ciesz się, że nie jesteś jeszcze w patrykowo-vegowatym - niebie...
  • Bogumił 05.02.2019
    Jak się ma czuć jak sam taki mechanizm stworzył. Weryfikuje batura a Bie jakiś najarany buc w białym kitlu według swojego widzimisię.
  • Freya 05.02.2019
    No ok., głupi jesteś tak jak trzeba :)
  • Bogumił 05.02.2019
    Freya No to powiedz mi kto stworzył prawa przyrody, prawa fizyki, naturę. Wszystkiego choćby się chciało w wielki wybuch wtłoczyć się nie da. Bo to bez sensu. Myślisz, że jak będziesz ateistą, i nabijała się z wiary, to stajesz się jakimś posiadaczem tajemnicy stworzenia i istnienia tego wszechświata. Nie stajesz się. CZego uczyło wielu hellenistycznych filozofów? Pokory, przede wszystkim, pokory, czego ci życzę Freyo.
  • Freya 05.02.2019
    No dobra... wejdę w tę konwencję, bo przecież musisz zarobić... na tych wPISach ;)
    Jestem wychowana z katechizmem w ręku oraz katolickiej katechezie i bardzo ranią moją duszę (nieobyczajności, skrajnie wyuzdane, wyobcowane), które deprecjonują świadectwo służące miłości prawdziwej i jedynej... któremu to etosowi pozostanę bezgranicznie wierną i tylko dlatego wynika mój konceptualny, powyższy sprzeciw dla szerzenia niewłaściwych nonkonformistycznych postaw - zapewne wyłącznie incydentalnych w tym miejscu :);):)
  • Freya 05.02.2019
    Kościół jest tylko instytucją o założeniach, które wymknęły się już dawno spod kontroli... A papieże są wyłącznie przedstawicielami tego przedsięwzięcia. Być może początki katolicyzmu były w zamierzeniach Konstantyna wporzo, chciał zweryfikować religię na swój nowszy wówczas sposób światopoglądowy. Zbudowano niby nowy etos; czerpiąc założenia z wielu poprzednich religii. Na ówczesne czasy było to pozytywne działanie, ale potem całość tego dobra przejęli wariaci i oszuści... Tak jest i teraz. A najstraszniejsze jest to, że posiadają gigantyczną władzę i środki - od nas samych. Gdyby istniał jakikolwiek bóg, to powinien się brzydzić takimi przedstawicielami, pośrednictwem zaburzonych krętaczy, oszustów, którzy są winni wszelakich zbrodni na ludzkości pod kamuflażem czynienia dobra. Wariaci rządzą światem za pomocą religii, albo przemocy - od zawsze, bo to działa. Człowiek wymyślił religie samodzielnie, próbując interpretować to czego nie rozumie i, w ten sposób powstały takie dziwadła socjalizacyjne. Religia jest czynnikiem, narzędziem władzy, zawsze tym była... Strach żyć i strach umierać. Zniewolenie ciała i myśli w imię porządku... :)
  • Freya 05.02.2019
    Warto tutaj dodać, że instytucja jaką jest stolica apostolska, czy Watykan - jak wolisz, jest chyba obecnie najbardziej nowoczesną firmą (pomijając ośrodki badawcze czy wojsko), chociaż zawsze tępiła bezwzględnie wszelki postęp - nad którym nie miała kontroli. Wszystko to było dla nich diabłem & chuj wie czym... Mordowano wszystkie myśli i konkurencyjne religie, każdy postęp, zabijano aby rabować - taki był zamiar nawracania?
    Zbudowano gigantyczną instytucję - z krwi oraz majątku podbitych, zniewolonych społeczności...
    Teraz mają w posiadaniu najnowsze technologie i najlepszą na świecie opiekę medyczną (czego zawsze byli przeciwnikiem) - a żadnego Boga ni chuja - nadal nie widać. Bo on nadal porusza się na osiołku z palmą w dupie...?
  • Bogumił 05.02.2019
    Freya Wściekasz się przeciw instytucji bo nie rozumiesz, że Kościół to ludzie, którzy wierzą w Chrystusa zmartwychwstałego. Ja nie zamierzam wracać do czasów barbarzyństwa. A że instytucja, budynki, kurie, biblioteki, archiwa i jakaś władza centralna istniej, bo ustanowił ją Chrystus (świętego Piotra, któremu dał pierścień rybaka), to żaden powód do zgorszenia. Ludzie są jacy są, nie wymagam od nikogo świętości, nawet od papieża, czy biskupów. JPII był akurat chyba papieżem świętym. Akurat biskupi w całym tym łańcuchu są najgorsi. Ale są też i święci biskupi. Kościół zawsze się opierał na ludziach z ich przywarami i wadami. Księża są spośród nas.
  • Bogumił 05.02.2019
    Freya
    Nie wiem po co demonizujesz tę instytucję. Weź taką choćby policję, co roku zabijanych przez tych sadystów w Polsce pałami, paralizatorami i za pomocą innych tortur około 20 – 40 osób, zdarzają się gwałty na komisariatach i inne przestępstwa. I to ci zupełnie nie przeszkadza. Bo jesteś podjudzony na Kościół, w których nawet 1/1000 zła się dzieje, które co roku dokonywane jest na posterunkach policji. I w dodatku sądy i prokuratury bronią tych przestępców w mundurach. Czy ktoś z sadystycznych morderców z Wrocławia, którzy zabili Igora siedzi, czy w jakiś sposób został ukarany? Nie. Komendant Główny przeszedł na inny stołek. To wszystko. I tak się dzieje za każdej władzy. Daj sobie na wstrzymanie z tą nienawiścią, bo to aż przykro słuchać. A co do Kościoła, to odpowiedziałem Zdzisławowi w moim wątku pod wierszem o Biedroniu, w kilku postach. Kościołowi to powinieneś dziękować, że mówisz po polsku. Nie musisz wcale wierzyć w Boga, twoja sprawa, ale instytucję Kościoła, dzięki któremu państwo polskie wynurzyło się mroków dziejów powinieneś szanować, a nie opluwać.
  • Freya 05.02.2019
    Masz farta, chyba... szkoda, że nie można sięgnąć cię przez wyświetlacz urządzenia, gwarantuję, że zacząłbyś mówić inaczej... Nie ma sensu dalej tego ciągnąć. Nikłe argumenty, manipulacyjne twierdzenia... kończę zatem. Zarabiaj dalej... :)
  • Bogumił 05.02.2019
    Freya

    Jasne, lepiej lać jad na Kościół, a instytucja która faktycznie niszczy życie co najmniej kilkudziesięciu osobom niech sobie funkcjonuje i jeszcze orderami będziemy ozdabiać funkcjonariuszy. Ale wylewać jad na Kościół można komfortowo i bezpiecznie, mimo że nic złego ci ta instytucja nie zrobiła i dzięki niej zszedłeś z drzewa i stałeś się Polakiem. Trudno dyskutować? Trudno, bo za grosz nie ma w tobie patriotyzmu, ani dobrej woli, tylko kilkadziesiąt lat antykościelnego jadu tłoczonego przez antypolskie telewizje. Dziękuję za dyskusję i do widzenia.
  • Florian Konrad 05.02.2019
    Piękny wiersz... pamiętam, jak kilkanaście lat temu moja ówczesna dziewczyna chciała usunąć ciążę. nie przekonywały jej żadne argumenty... w końcu, chcąc ratować dzidzię podjąłem ważką decyzję... na szczęście lekarz położnik zgodził się na przeszczep płodu. Donosiłem ciążę, w wieku 20 lat urodziłem zdrowego Karolka. Dziś mój syn ma 13 latek i nie chce znać matki - sekutnicy, za to mnie kocha nad życie...
  • Freya 05.02.2019
    Kurde, też mam taki zamiar....:)
  • Enchanteuse 05.02.2019
    Piękne.
  • Bogumił 05.02.2019
    Może kogoś to wzruszy. Chociaż patrząc na degenerację moralną współczesnych jeszcze nazwą to mową nienawiści. Że się im błogi sen zakłóca po zabójstwie.
  • Freya 05.02.2019
    Eee... to ile dostajesz kasy - opłaca się to? :)
  • Bogumił 05.02.2019
    Freya ;))) wszystko kojarzy ci się z jednym.
  • Freya 05.02.2019
    Bogumił; wyłapałem cię, pajacu, już na samym początku, jaką jesteś osobistością...
    Możesz publikować swoje dysfunkcyjno-polityczne badziewia gdziekolwiek. Mnie to obojętne - zarabiać na życie przecież jakoś musisz... :)
  • Jared 05.02.2019
    #50groszy-za-wpis
  • Bogumił 05.02.2019
    Freya jaką jestem. Nie kupuję w supermarketach. To Żle?
  • NihiluśSmurf 05.02.2019
    A może Bogumił jest niewolnikiem i ze łzami w oczach kreśli te krzywe zdania pod czyimś naciskiem? Bogumił jeśli jesteś więziony mrugnij dwa razy. Może poderwiesz oprawcę i zaruchasz w tym odcinku.
  • fanthomas 05.02.2019
    Hmmm...
  • sensol 05.02.2019
    siedzi ptaszek na gałęzi
    postrzelili go i rzęzi
    z przodu dziurka z tyłu dziurka
    pozlepiane krwią ma piórka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania