Plecak

Rzecz dzieje się w autobusie. Wszystkie siedzenia są zajęte. Do okupującego sobą i swoim plecakiem dwa miejsca nastolatka podchodzi starsza kobieta, wyraźnie zbulwersowana zachowaniem dzisiejszej młodzieży.

- Czy mógłby pan posunąć plecak? - pyta i wpycha chłopakowi swoją pulchną sylwetkę na twarz.

- Ależ skąd. Nie mogę go posuwać bo on jest heteroseksualny. Nawet sama taka sugestia sprawia, że cały się gotuje. Okropny z niego homofob.

- Co proszę?

- Naprawdę, żadne branie na kolana albo co gorsza między nogi. Mój plecak tego nie znosi. To totalnie pedalskie. On tylko by chciał, żeby nosiły go na plecach ładne dziewczyny, a tu trafił mu się ktoś taki jak ja.

- Proszę skończyć pajacować i zrobić miejsce starszej kobiecie.

- Przecież mówię, że nie mogę. Nie chcę go denerwować. Już i tak prawie zwymiotował jak włożyłem mu do buzi jeden zeszyt. Więcej nie mogę, bo czuję jak ogarnia go gniew.

- To tylko durny przedmiot. Masz wodę zamiast mózgu i...

Nie zdążyła dokończyć, bo plecak wyskoczył w powietrze, wykonał salto i uderzył kobietę prosto w tłusty bęben.

- Ty wredna starucho! - wykrzyczał. - Co ty sobie myślisz? Że skoro plecak to mu się żadne prawa nie należą? Że można go traktować jak szmatę, rzucać na podłogę, kopać, poniżać? Też mam uczucia i jestem pełnoprawnym pasażerem. Mogę sobie zajmować miejsce i nic nikomu do tego.

- Tak? A ciekawe czy masz bilet? - zripostowała stara.

Plecak zatkało i przez resztę podróży udawał martwego.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • betti 22.11.2019
    Fajne, uśmiałam się.
  • OttoV2 22.11.2019
    Zaśmiałem się.
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Hahahaha Hahahaha Hahahaha
    Zachichotałam?
    Bardzo, bardzo, bardzo ci się udała miniaturka?
  • Bożena Joanna 23.11.2019
    Niezłe, satyryczne i wesołe! Pozdrowionka!
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Plecak - Placek
  • Wrotycz 23.11.2019
    Mnie nie bawi, może dlatego, że do perfekcji doprowadziłam 'usuwanie' młodych, zmęczonych, piszących durnoty staruszków ze szkolnymi plecakami z siedzeń, gdy obok starsze osoby ledwo dają sobie w chyboczącym pojeździe.
    Ale napisane dobrze, z chwytliwym pomysłem.
  • Angela 23.11.2019
    Bardzo fajna miniaturka.
  • Pan Buczybór 23.11.2019
    No, dobry, kreatywny absurd.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania