*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Angela 19.11.2016
    Szok, zaskoczenie, niedowierzanie. Zakończenie czytałam dwa razy, wyszło genialnie : ) 5
  • Adam T 19.11.2016
    Fakt, chciałem mocno zaskoczyć w zakończeniu a skoro piszesz, że "szok" to tym bardziej się udało. Dziękuję za odwiedziny i ocenę:)
  • detektyw prawdy 19.11.2016
    fajne zakonczenie, 4
  • Adam T 19.11.2016
    Witam, detektywie :) Dzięki :)
  • Dark1 19.11.2016
    Tekst świetnie nadawałby się na drabble lub droubble. Jedyne co nie daje mi spokoju to fakt, że taka pyta jest dość, o ile nie bardzo, ciężka. I delikatne branie w ręce raczej odpada.
    Zastrzeżenia:
    - przed ''bo'' i ''ale'' brak przecinka.
    - ''nie potrzebna''- łącznie
    - ''ze radości''- z
  • Adam T 19.11.2016
    Witam tajemniczy Dark'u. Kiedy bierzesz delikatnie dłoń kobiety, czy robisz to po, żeby ją jej wyrwać lub podnieść kobietę do góry? Chyba nie ( zależy oczywiście... ). To tyle w temacie delikatnego brania, które nie oznacza podnoszenia ani siłowania się z ciężarem.
    "ze radości" - w oryginale jest "ze radość" a miało być: "że radość".
    W pozostałych wymienionych przypadkach - moje niedopatrzenie. Dzięki za odwiedziny:)
  • Pan Buczybór 19.11.2016
    Widać, że znasz się na grotesce i absurdzie. 5
  • Adam T 19.11.2016
    Ogromne dzięki, Buczyborze:) Poza tym w absurdzie i grotesce jedyna odtrutka :)
  • Rasia 19.11.2016
    "Ja jestem najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi a oni" - przecinek po "Ziemi", bo mamy wyrażenie przeciwstawne.
    Długo mnie czytałeś, a ja z braku czasu nie mogłam nawet zajrzeć do Ciebie. Teraz znalazłam jednak chwilę i podoba mi się bardzo poprawność, z jaką piszesz, a która jednak taka prosta do ogarnięcia nie jest. Sam pomysł też niczego sobie, zwłaszcza że nie użyłeś losowego imienia, a skorzystałeś ze swojego nicku. Może to troszkę takie zdystansowane, a może otworzył się przed Tobą jakiś nowy etap w życiu (tak mi się od razu ten napis skojarzył z "Dziadami" Mickiewicza i przemianą Gustawa w Konrada). W każdym razie udało Ci się mnie zaintrygować. Szkoda właśnie tylko, jak już mówił poprzednik, że nie ułożyłeś tego z myślą o Droubble na przykład, bo w przypadku braku ograniczenia to człowiek poczytałby sobie więcej :) Więc ode mnie ogółem 4,5 czyli 5, zakańczając ten jakże nudny wywód :)
  • Adam T 20.11.2016
    Dziękuję, Rasia, za odwiedziny:) I dziękuję za Mickieiwcza ale to pewnie przez Adama :) Mam cichy zamiar powalczyć trochę z tematem Drabble lub Droubble, zobaczymy co z tego wyjdzie. A tak z zupełnie innej beczki, Twój wywód wcale nie był nudny:)
  • KarolaKorman 20.11.2016
    Nie podoba się takie, jakie jest. Krótkie formy mają swój urok, dałam 5 :)
  • Adam T 20.11.2016
    Mam nadzieję, że nie w skali "niemieckiej"?:):)Oczywiście żart. Dzięki, Karola za wizytę i dobrą ocenę :)
  • Ritha 20.11.2016
    Ahahaha! Przepraszam, śmiać się nie powinnam, w tak przedstawionej sytuacji, a jednak dawno mnie nikt aż tak nie zaskoczył zakończeniem, nawet mi przez myśl nie przeszło. 5.
  • Adam T 20.11.2016
    No to się podwójnie cieszę, że udało mi się to zaskoczenie :) Dziękuję za wizytę i ocenę :)
  • AndreaR 22.11.2016
    Położyłeś mnie na łopatki tym tekstem hahaha:) 5
  • Adam T 23.11.2016
    Co ty mówisz? Po Twoim Ulissesie i spółce to ja teraz leżę i "kwiczę" :):) Ale podziękować za wizytę i ocenę mam jeszcze siłę :) Miło Cię było gościć :)
  • Quincunx 24.11.2016
    Dawno już widziałem tekstowo one.
    Coś tam podzielam, inne nie.
    Ale plum, plum. Nie ma źle, Adamkus.
  • illibro 05.01.2017
    Ha, ha, rozb(aw)iło mnie to ;-) Zaskakujące, a tak proste :D Super!!!! Rozumiem, że Twój duch nie straszy ino rozbawia ;-) 5
  • Adam T 05.01.2017
    Co ja poradzę, że jak ma być strasznie, to wychodzi śmiesznie... :) W sumie, nie wiem czy to dobrze... Dzięki za komentarz i 5 :)
  • Ewcia 05.01.2017
    Różne teksty widziałam ale zakończenie mnie zamurowało .Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł .Oceniam na 5
  • Adam T 05.01.2017
    Dzięki, Ewciu :) Doceniam :)
  • Neurotyk 05.01.2017
    Super! Jak większość czytelników także myślałem o plycie CD:) 5 Brawo
  • Adam T 05.01.2017
    Ta "moja' ma bardziej chropawe brzmienie :) Dzięki za odwiedziny :)
  • Violet 05.01.2017
    Czarny humorek?! :) Udał Ci się tekst. Piąteczka.
    Pozdrawiam.
  • Adam T 05.01.2017
    Czarny humorek bardzo bliski memu sercu :) Dzięki za wizytę w tak starym "wypocie" :)
  • Violet 05.01.2017
    Adam T Dopiero go zobaczyłam i dobrze, że ktoś go odkrył na nowo :)
  • Neurotyk 05.01.2017
    Ilibro odkopal dziś rano, a dalej kula śniegowa:)
  • Adam T 05.01.2017
    No to się podwójnie cieszę, że tekst nie zginął w czarnej, opowijskiej materii :)
  • Szudracz 17.01.2017
    Zaglądam i mam rewelacyjny tekst. :) 5
  • Adam T 17.01.2017
    Taki drobiażdżek dla zabicia czasu. Dziękuję:)
  • Pasja 17.01.2017
    Tylko białe rękawiczki od perfekcyjnej pani domu pozwolą ci ten skarb uchronić od paluchów tudzież od innych nieczystości. a wiedz, że sukces rodzi złość u innych. pozdr.
  • Adam T 17.01.2017
    Oj, tak, w branży "płytowej" bardzo jest to widoczne. Czego to człowiek czasem nie nasłucha:)
  • Mrocznyumysł 31.01.2017
    Super! Naprawdę mnie zaskoczyło, w życiu bym się nie domyślił o jaką płytę chodzi. 5
  • Adam T 31.01.2017
    To znaczy, że zamysł zmyłki się powiódł:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania