***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Nazareth 03.12.2016
    Całkiem zgrabnie żeś pan to wymyślił. Podoba mi się, taka rozkmina. Teraz przyjdzie na opowi moda na felietony ;) I wsumie dobrze, bo to fajna forma.
  • Neurotyk 03.12.2016
    Dzięki, Naz. Niech tylko zacznę pisać felietony o Waszym pisaniu... XD
  • Nazareth 03.12.2016
    Neurotyk uuu... domyślam się że będzie troszkę śmiesznie i troszkę strasznie ;D
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Wiecie, ja od jakiegoś czasu już myślę o serii felietonów. Od jutra chyba zacznę xD
  • Neurotyk 03.12.2016
    TeodorMaj, można wiedzieć, jaka tematyka? Z chęcią powierzę Ci miejsce redaktora działu "Felieton i reportaż" :)
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Neurotyk, myślę, że o wszytskim za wykątkiem tematów politycznych; staram się być neutralny ;) Czasem codzienne sytuacje w domu, w pracy czy w sklepie skłaniają do przemyśleń i chęci podzielenia się swoim zdaniem, swoimi przemyśleniami ze światem ;)
  • Neurotyk 03.12.2016
    TeodorMaj, a Twoje formy krótkie to nie były poniekąd felietony, chociaż niektóre?:)
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Neurotyk, jeśli nawet to nie celowo :) Nigdy nie pisałem ich z myślą o felietonie :)
  • Neurotyk 03.12.2016
    TeodorMaj, więc niektóre wyszły Ci jak felietony, to nie obraza :) Pozdrawiam
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Neurotyk Wiadomo już kiedy rusza Twój portal? :)
  • CHUPACHUPS20 03.12.2016
    Bardzo fajne i ciekawe ;D;P
  • Neurotyk 05.12.2016
    Nie wierzę lizakom.
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Brakuje felietonów w kategoriach dodawanych tekstów i brakuje felietonów na opowi. Ciekawie napisane, przyjemnie się czyta. Z przyjemnością piąteczka :)
  • Neurotyk 03.12.2016
    Obiecuje, że na nowym portalu będzie dział dla publicystyki, felietonu, reportażu. Serwis będzie też promował te gatunki na równi z innymi.

    Dzięki za ocenę.
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Neurotyk cieszy mnie to i czekam z niecierpliwością na jego "otwarcie" :)
  • KarolaKorman 03.12.2016
    Czyli może jestem zdrowsza, a raczej mniej nerwowa, bo nie patrzę w to pudło od... ho, ho... piętnastu lub więcej lat :) Pozdrawiam Neurusiu i nie daj się zwariować ani zdenerwować :)
  • Neurotyk 03.12.2016
    Karolko, ja oglądam niestety, gdyż interesuje się żywo polityka, aczkolwiek coraz mniej oglądam z uwagi na to, że "życie przeniosło się do Internetu". Nie umiem się nie zdenerwować jak ich słucham. Śpij dobrze:)
  • Pan Buczybór 03.12.2016
    Przynajmniej nudno nie jest w naszej pięknej Polsce. 5
  • Neurotyk 03.12.2016
    Pięknej, to prawda.
  • Neurotyk 03.12.2016
    Nie dalo się odp. pod pytaniem, dziwne... W każdym razie - Teodorze, w pon.mam mieć nowy sprzed (komputer) i wtedy praca ruszy z kopyta tak, że nie minie kilka dni i bez zbędnych ceregieli i kampanii reklamowych ruszymy z rejestracjami i dopiero gdy będzie działało jy
  • Neurotyk 03.12.2016
    Działało już - zaczniemy promować portal:)
  • Karawan 04.12.2016
    Niestety wróciliśmy do czasów "im gorzej - tym lepiej". Gratuluję, cebulę dla Waści już szykuję. Ocena oczywista - pięć z silnią.
    "by gawędź" - gawiedź Panie, czyli gorszy sort !
  • Neurotyk 04.12.2016
    Zawsze tak było - im gorzej Polsce, tym lepiej Nam, bo wrócimy do władzy.
  • Karawan 04.12.2016
    Neurotyk Ale to bierze się z bezkarności, z łagodności, z nadziei, że może jednak... Czyli krótko z głupoty narodu, który od wieków daje się mamić obietnicami i nie rozlicza winnych kłamstw wszelakich."Głupi naród to kupi" i kupuje! Na pociechę: Nie tylko w Polsce tak się dzieje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania