.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Mogador 07.11.2016
    Super tekst! Jak zawsze u Ciebie :) 5
  • Rasia 07.11.2016
    Dziękuję za miłe słowa :))
  • TeodorMaj 07.11.2016
    Rasiu, uwielbiam Twoje teksty! Jest w nich coś co przyciąga i sprawia, że czyta się je z niesamowitą przyjemnością, niezależnie od tematu. Masz dar przenoszenia czytelnika w inny świat. Z przyjemnością pozostawiam 5 i kłaniam się :)
  • Rasia 07.11.2016
    Na kłanianie jeszcze nie pora, ale bardzo się cieszę, że takie właśnie masz poczucie :) Bardzo, bardzo dziękuję!
  • Lucinda 07.11.2016
    Miło znowu przeczytać coś w Twoim stylu :) Dawno mnie tu nie było... Przyjemny ten tekst. Sama chyba miałabym problem ze sklasyfikowaniem go, ale najważniejsze, że dobrze się czytało, a historia całkiem nieźle się zapowiada :D Pojawiło się parę momentów, w których na chwilę się zatrzymałam albo wróciłam, bo na przykład inna była moja myśl, jak na przykład z tym "zapędzeniem do grobu", które ja mechanicznie widzę jako "wpędzenie do grobu". Ale to nic ponad takie moje spostrzeżenia. Natomiast raz trafiłam na coś, co przeczytałam chyba że trzy razy, bo myślałam, że to mój otępiały umysł coś przekręca, ale chyba wyszło na to, że bohaterka zabandażowała przymiotniki... XD Może lepiej Ty powinnaś to zweryfikować... Na tym myślę, poprzestanę, może innym razem wykrzesam coś więcej na temat fabuły, ale już dziś mogę z czystym sumieniem zostawić 5 :)
  • Rasia 07.11.2016
    Przymiotniki w sensie napisów na rękach, o czym była mowa chwilę wcześniej :) Miło znów Cię widzieć, ale... inne opowiadania w takim razie nie są w moim stylu? :D Tak to śmiesznie zabrzmiało. Cieszę się, że Ci się podobało, dziękuję :)
  • Lucinda 07.11.2016
    Rasia, miałam na myśli, że dawno nie czytałam nic Twojego, a więc w Twoim stylu :D
  • katharina182 08.11.2016
    Świetne. Pięknie wszystko opisujesz. Z łatwością można sobie wyobrazić co spotkało główną bohaterkę. Jestem ciekawa co będzie dalej. Tekst jest na prawdę zachęcający. Lubię opowiadania tego typu. Na pewno wpadnę na kolejne części. Zostawiam zasłużoną 5;)
  • Rasia 08.11.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • Adam T 08.11.2016
    Ciemne i intrygujące, na granicy jawy i ponurych majaków. Lubię tonąć w takich klimatach:) Daje szczerą piątkę:)
  • Rasia 08.11.2016
    Dziękuję bardzo cieplutko za pierwsze odwiedziny, niezmiernie mi miło :)
  • Dimitria 08.11.2016
    Cudowny tekst! Tak świetnie wszystko opisałaś, że czułam ból bohaterki :) Zostawiam 5 :D
  • Rasia 08.11.2016
    Dziękuję bardzo mocno :))
  • KarolaKorman 09.11.2016
    ,,– Proszę, proszę, pokaż mi się – wyszeptałam'' - czy tu na pewno ma być ,,wyszeptałam'', bo skoro straciła głos?
    Bardzo ciekawe opowiadanie, idę dalej, 5 :)
  • Rasia 09.11.2016
    Słuszna uwaga, dziękuję :)
  • Katra 09.11.2016
    Podoba mi się, bardzo mi się podoba :D Moim skromnym i niedoświadczonym zdaniem kategorię dobrą wybrałaś, a przynajmniej przyciągnęłaś mnie nią :P
  • Rasia 09.11.2016
    Chodziło raczej o to, że ten tekst pasowałby po trosze do każdej kategorii, ale jak Cię tym przyciągnęłam, to dobrze :)) Dziękuję Ci bardzo!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania