.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Aisak 16.08.2018
    Bardzo romantyczna liryczna pierwsza część xD
  • rubio 16.08.2018
    śmichy-chichy swoją drogą, ale po tym, jak mi jakiś czas temu kolega Twojego wroga (czy wróg Twojego wroga, już tam nie wiem, z kim był puszczyk) pod jednym wierszem wyinterpretował, że to jest tekst o miłości, to... no chyba mnie już żadna interpretacja nie zaskoczy.
    pzdr
  • Aisak 16.08.2018
    rubio, domyślam się o czym mówi wiersz.
    bo wręcz krzyczy.
    (Mniemam, że o tym, jeśli nie, to przepraszam za pomyłkę; jestem strasznie śpiąca, i już prawie spałam, ale został brutalnie wybudzona telefonem, więc I am)

    Umieranie.
    Odradzanie.

    21 gram przechodzi tu i tam
    a w nim wciąż ty
    twoje myśli i sny

    21 gram doświadcza wielu ciał
    obudź się już, proszę
    w sobie wciąż cię noszę...

    Dobranoc, rubio.
  • rubio 16.08.2018
    No, w pewnym stopniu o tym .Zresztą, ja mam często problem, "o czym" są te moje poezje - prędzej wiem, o czym na pewno nie są.

    dobranoc :)
  • rubio 16.08.2018
    Nie, wróć, bo przeczytałem jeszcze raz to, co dodałem (mi się teraz piszą ze dwa teksty na dzień i taki mętlik, co gdzie), i Twój komentarz, i, nie, żadne odradzanie, żadne wędrówki dusz, broń boże, żeby mnie łączyć z takim myśleniem.
    no ale no, 'każda interpretacja dobra'. Tylko tamten zarzut tekstu o miłości mnie bardzo zdziwił, więc i niektóre potrafią być zaskakujące.
  • Aisak 16.08.2018
    rubio!
    no, we, kurde!
    To o czym to jest?
    Hę?
    Nie wiesz.
  • rubio 16.08.2018
    Aisak nvm, niech interpretuje, kto zajrzy. Ja tylko się ocknąłem i tak zerknąłem i skonstatowałem, że przyklepałem pokojarzenie mnie z, hmm, jakąś wschodnią quasi-mistyką buddyjsko-hinduistyczną, i musiałem dopisać komentarz, żeby sprostować, że ja i takie tamto myślenie to może kiedyś przez tydzień dawno temu, ale od dawna i obecnie, nie mam z nim nic wspólnego, bardzo nic wspólnego. Dopisałem, bo a nuż ktoś tam te komentarze czyta.
    Niemniej, to, że autor się nie podpisze pod daną interpretacją swojego tekstu nie zmienia faktu, że sam tekst niech każdy interpretuje, jak chce.
    (a że przypadkiem się podpisał tu, nie wiem, może kwestia zamiany petów na nicorette, i jakieś pomroczności).
  • Aisak 16.08.2018
    Proszę bardzo, skoro nie trafiłam (nie to nie, łachy bez, swoją drogą xd)
    Moja druga interpretacja:

    pierwsza strofa mówi o hemoroidach
    druga o zawale
    trzecia, to nic ineego, jak obraz prawie niewidomego daltonisty
    Czyli
    Twój wiersz to Pieśń Hipochondryka.
  • rubio 17.08.2018
    Moze byc, pozdrawiam
  • Aisak 17.08.2018
    rubinowy rubio!!!!
    Nie wygłupiaj się! Skasowałeś tekst z powodu durnego żartu. Nie znasz się na żartach?!
    Dlaczego pozbawiasz innych pysznej zabawy w interpretację?
    Kompletnie tego nie pojmuję.
    Jeśli cię uraziłam, to przepraszam!
    DAWAJ TEKST!
    Bo będę przyłaziła i cię napastawała! Zobaczysz, kurde!

    Ej, rubinowy rubio, wklej tekst.
  • Aisak 17.08.2018
    ps, też miałam pomroczność, bo zostałam wybudzona. majaczyłam w pół śnie!
    To na moje usprawiedliwienie :(
  • Buziak 16.08.2018
    Cud narodzin, trud życia..
  • Aisak 17.08.2018
    czyli Miłość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania