Poczta Głosowa

- Tu poczta głosowa... - i obkręciła się klepsydra. Za oknem przeleciały sikorki. Drabinka ogrodowa zadrżała. Karmnik spadł z drzewa, rozbijając przy tym porcelanowego krasnala. Owczarek niemiecki sąsiadów zerwał się z łańcucha i rozwścieczony wpadł na moją działkę, rozszarpując szczątki zniszczonej ozdoby. Ktoś otworzył drzwi. Pod moje nogi wpadła korona. Usłyszałam wycie wilka zza okna. Spojrzałam - to już nie był pies, tylko wściekły wilk, który rzucił się na mnie. Szyba pękła, ja uciekłam na górę, schowałam się za łóżkiem. Słyszałam jak zwierz zbliża się w moją stronę spokojnymi krokami. Wskoczył na materac, ja skuliłam się i czekałam na śmierć. Okazało się, że to moja mama. Zaciągnęła mnie na strych. Gdy tam weszłyśmy, zamknęłyśmy właz i siedziałyśmy cicho za worami ciuchów. Nic nie rozumiałam. Mama przewróciła się, więc podbiegłam do niej. Nie zdążyłam jej pomóc, bo wpadłam w szczelinę, przez którą coś wielkiego ciągnęło mnie w dół. Ledwo co moja...wilczyca podniosła się, i błyszcząc czarną sierścią pchała mnie w dół. Nic a nic nie mogłam z tego zrozumieć. Co się dzieje?!

 

(Gdyby się ktoś pytał, to nie, nie mam zamiaru pisać dalszej

części. Bardzo lubię jak krótkie opowiadania kończą się bez wyjaśnień.

Wtedy mogę użyć swojej wyobraźni. Wiem, że nie wszystkim

odpowiada taki typ tekstów, no ale jeśli wy nie

przepadacie, to nie komentujcie lepiej. Pozdrawiam!)

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pan Buczybór 10.04.2017
    Ale szybko, ale szybko! Pędzisz jak lokomotywa na sterydach. Gdybyś zwolniła trochę tempo to wyszedł by z tego całkiem ciekawy horror. Spróbuj zwolnić akcję, dodać trochę opisów i (przede wszystkim) emocji. Czytelnik ma czuć strach tej dziewczyny. Niech go przejdą dreszcze. Mam nadzieję, że moja opinia będzie przydatna. Pozdro.
  • Bio 10.04.2017
    Często dążę do rozwinięcia akcji, ale jakoś mi to nie idzie :(
  • DonDinDong 10.04.2017
    Zgadzam się z Buczyborem. Pomajstruj jeszcze przy tekście, a będzie piątka. Póki co wystawiam czwórkę.
  • Bio 10.04.2017
    Oki :)
  • Tanaris 10.04.2017
    O jacie. Dużo się dzieje. Wszystko i właściwie człowiek się gubi... Fajny tekst, ale takie pojedyncze, krótkie zdania wiele zaburzają. Akcja leci za szybko. Taki misz masz. 4 jedynie mogę dać.
  • Bio 11.04.2017
    Oki, dobre i to :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania