.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kalaallisut 29.10.2018
    Arti "tymczasem u progu
    wolności
    niczym popiół
    powstaje przyszłość" - kradnę !
  • Artbook 29.10.2018
    No cóż...bierz, nie kradnij kalaallisut ;-D Jest Twoje, czymkolwiek Cię zainspirowało...
    Pozdrawiam, fajnie, ze jesteś na opowi ;-)
  • Justyska 29.10.2018
    I znowu bardzo w moim guście. I znów gdzieś pomiędzy przeszłością a przyszłością. "Przszlosc powstaje niczym popiół" czyli to co jutro rodzi się z przeszłości. Możemy szukać wolności, próbować nowych rzeczy i oderwać się od schematów ale czasu nie oszukamy. Moze jakis tomik o rozwazaniach nad czasem :)?
    Pozdrawiam!
  • Artbook 30.10.2018
    Witaj Justyska :-) Dzięki za świetną interpretację i trafne wnioski. Tak to już jest, że chyba często wracam do korzeni, do minionej przeszłości, która chcąc nie chcąc, nadaje kształt pewnym sprawom tu i teraz. Oczywiście daleki jestem od generalizowania, ale coś w tym jest ;-)
    Mówisz tomik o rozważaniach nad czasem? To zabrzmiało dość interesująco! ;-)
    Pozdrawiam i dziękuje za wizytę!
  • jesień2018 29.10.2018
    Ładne, trafiło do mnie. Ale wg mnie na początku jest niekonsekwencja: z jednej strony należy zgasić światło, a z drugiej - zdjąć łuski z oczu. Chyba że trzeba zgasić światło, by patrzeć tylko w świetle słońca, jednak gaszenie światła kojarzy się z ciemnością, a wtedy można mieć w oczach cokolwiek, bo i tak się nie patrzy:)
  • Artbook 30.10.2018
    Witaj jesień2018 :-) Dobra analiza fragmentów, które zwróciły Twoją uwagę :-) W moich utworach nic nie jest takie oczywiste i czytelne na pierwszy rzut oka, stąd możliwość wielorakiej interpretacji, przy czym nie jest ona nieskończona i zawsze dotyczy przewodniej myśli. Jednak perspektywa odbioru i nawiązań to druga sprawa i bardzo mnie cieszy kiedy czytam o czymś z innej strony ;-)
    Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam!
  • Aisak 29.10.2018
    Zgaś światło, po co ci ono, jeśli zdejmiesz łuski z oczu, będziesz mógł wszystko zobaczyć.
    Bo wszechświat tonie w ciemności, po to byś ty swoją osobą go rozświetlał.

    Tak to czuję.
  • Artbook 30.10.2018
    Witaj Aisak :-) Twoje odczucia zostały świetnie oddane w powyższych słowach! :-)
    W punkt i w moim stylu ;-) Dzięki za wizytę, fajnie że u mnie gościsz, pozdrawiam!
  • Pasja 29.10.2018
    Witam
    Każde przebudzenie i każde spojrzenie jest jutrem. Zaś wolność nie istnieje bez przyszłości. Jest jak kartka z kalendarza spięta klamrą jak nasza nieznana przyszłość. Odrywamy po kartce dzień za dniem.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Artbook 30.10.2018
    Witaj pasja :-) Kolejny cenny i niezwykle trafny komentarz w Twoim wydaniu :-) "Wolność nie istnieje bez przyszłości" - bardzo mi się to podoba!
    Dziękuje za odwiedzinki, pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Witam→Fałszywe światło może oślepić. Przykleić fotony złudzeń. Zdjąć łuski i szybować, próbować, sięgać gwiazd...byle przy okazji nie zrujnować fundamentów, by nie odlecieć za daleko, w złym kierunku. Chociaż z drugiej strony, czasami ''zgliszcza'' uczą, są potrzebne, by naprawdę wzlecieć, do...prawdziwego światła. pozdrawiam→5
  • Artbook 30.10.2018
    Witaj Dekos Dondi :-) Miło, że wpadłeś i napisałeś bardzo ciekawie o "zgliszczach". To myśl i komentarz coś w sobie ma w temacie, który ruszyłem. Wielkie dzięki, pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania