Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Poczuć wolność- drubble

Frank siedem lat prowadził firmę i poczuł pustkę w pustce. Sprawdził stany kont, zakupił atlas grzybów, oraz najdroższe gumiaki. Zatankował auto na maksymalne oktany, a one dodały mocy ucieczce od cywilizacji.

Las, zielony las, a w nim kamienie i krzaki! Brak zasięgu! Jakieś promyki wolności, bo nawet zapomniał karty kredytowej, tylko zgarnął do kieszeni wiatrówki kilka banknotów.

Szedł, szedł, szedł, czytał atlas grzybów. Nigdzie nie było ani jednego grzyba, więc trzasnął sobie selfie z atlasem, na tle starego pnia. Obok leżały zaschnięte odchody. Trach, selfie numer dwa!

- Zrobić ci loda? – zapytała tirówka Tania na wyjściu do autostrady- Dwie dyszki!

- Mam tylko dwie stówki – już zapomniał, jak wygląda dwadzieścia złotych. Cóż za egzotyka, będzie fota na Insta z tirówką na parterze! Albo strzeli sobie selfie z niebem w tle, jaką ma minę, kiedy dochodzi. Albo… Nie dokończył, bo potężny cios z boku pozbawił go przytomności.

- Zabiłeś go, kurwa! – Monter z wyrzutem ofuknął Dyzia, który powalił frajera sierpowym. Tania krzyknęła, tuląc do policzka dwieście złotych. Dyzio nie słuchał Montera, lecz niemal rzucił się robinsonadą w kierunku dwustu złotych. Wyrwał je Tani. Oglądał pod Słońce.

- Jak mnie kurwa zamykali, to nie było takich dwusetek… - westchnął.

Poczuł teraz wolność.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • мdмa 19.05.2018
    Żeby cię nie oszukać nie bardzo zrozumiałem przekaz tego tekstu :p Tekst jest okej, wszystko jak na moje słabo widzące oko dobrze napisane, ale nadal nie do końca wiem o czym to
  • Komes 19.05.2018
    Tekst jest o tym, ze dla kazdego wolnosc jest czyms innym.
  • Aisak 19.05.2018
    Tekst wydaje mi się na niedopracowany.
    Była pewna myśl, która w głowie wydawała się super.
    Tylko w głowie.

    Historia rozwija się do tirówki, później , mam wrażanie, że peel sturlal się z górki, i trochę pogubił.
    Nie oceniam.
  • Komes 20.05.2018
    Mialo to byc drabble lecz wyszlo drubble. Pisane na spontanie w kwadrans.
  • Aisak 20.05.2018
    Nieważne, że pisane piętnaście minut.
    Jeśli jesteś "na fali", to możesz pisać i trzy minuty,

    Dla każdego wolność jest czymś innym.
    Dla jednych wyprawą do lasu, dla drugich jazdą szybkim motocyklem, a dla trzecich, przyziemnie, bo wyjściem z więzienia (ps.Bandziorom krzesełko elektryczne), jest jeszcze jedna grupa, dla której wolność kojarzy się ze śmiercią.

    Jeszcze bym pomyślała nad tekstem.
  • Canulas 20.05.2018
    Po pierwsza - zgadzam się, że radosne informowanie typu "Hejka, czasłem we kwadrtans. Takim zuch" - jest bez sensu. Efekt końcowy sięliczy, a ten... Ten jest ok. MdMA nie jest zaznajomiona z Twoją twórczością, to i temu. Trzeba coś takiego lubić. U CIebie często jest tak, że głównym bohaterem jest "obserwacja" - WYimek światów kilku przecinających się ludzi. Prowadzisz obserwację jednymi oczyma - bum - zmiana kątu patrzenia.

    Ja to u Ciebie lubię.
    Ja to kupuję.
    Minie to pasuje.
  • Komes 20.05.2018
    Spoko- kwadrans odwolany.Czekaj cierpliwie Canulas.Niebawem z Bronikowskim infamisa w klasztornej krypcie bede malowal
  • Canulas 20.05.2018
    Spoko, ja tu prawie mieszkam. Nie przegapię. A jakbym jakoś, dziobnij mnie ostrym końcem kijka pod łopatką.
  • Komes 20.05.2018
    Canulas Pisze naprawde hobbystycznie.Kiedys mialem rozne marzenia, teraz juz tylko sie bawie czasem.
  • Canulas 20.05.2018
    Komes - pisz. Jest git. To jak z fotografią. Nie wystarczy aparat za 15k jak nie ma oka. U CIebie oko jest, więc pierdol wszystko i pisz.
  • Komes 20.05.2018
    Jest to jedno z hobby.Obok roweru, treningu oporowego, marszow czy biegow.
    Musze miec bodzce. Taki mozg. Jednakze- kariery pisarskiej juz nie planuje. To tylko taka frajdeczka.
  • Canulas 20.05.2018
    Kurwa, zastanawiam się właśnie czy mój ojciec gdzieś kiedyś nie migrował albo Twój, bo jeśli idzie o hobby to... pokrywa się grubo ;)
  • Komes 20.05.2018
    Masz facebooka czy coś?
  • Canulas 20.05.2018
    Daj mnie maila - albo swego Fb (Cię znajdę)
  • Komes 21.05.2018
    Jacek Grzebyk Jelenia Gora. Koty w tle:)
  • Canulas 21.05.2018
    Obadam po powrocie na włości, signore Komes
  • Kasia Perla 26.05.2018
    Mi się podoba. Super. Nowoczesne. Z najdroższymi gumniakami, kupą, selfie ????
  • Kasia Perla 26.05.2018
    Prawdziwe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania